Nars Orgasm Allık

Temmuz 12, 2019 8 Comments A+ a-

Merhaba...

Bir insan, dört senedir neredeyse her gün kullandığı allığı blogunda neden yazmaz ve aldığı zaman fotoğraflarını düzgünce neden çekmez, diye kendime sorarak yazıma başlamak istiyorum. Nars Orgasm allık, keşfettiğim günden beri elimden hiç düşürmediğim ve kesinlikle en sevdiğim allığım... Şu anda elimdekinin panı kocaman genişlemiş durumda ve ambalajı da perişan, bitmeyi bekliyor ki yenisi alınsın. 

Nars Allık

Nars allıklar, markanın en ünlü ve en iddialı ürün gruplarından biri... Cilt tonunu anında canlandırıp, cilde taze ve doğal görünüm kazandırmayı hedefleyen bu allıkların oldukça geniş bir renk skalası var. Nars allık serisinde ışıltılı yapıdan mat yapıya, farklı bitişlerde ürün bulmak da mümkün... 

Nars Allık
Nars Allık

Nars'ın artık ikonikleşmiş olan Orgasm allığının toz ve likit formda versiyonları var. Ben, klasik olan pudra yapıdaki allıktan bahsedeceğim. Markanın en ünlü allığı olan ve her ten rengine, cilt alt tonuna yakışacağı iddia edilen Orgasm; pembe-şeftali arası, altın ışıltılara sahip bir renk... Nars'ın dore ışıltılı pembe olarak tanımladığı bu renk, aydınlatıcı kullanmaya gerek bırakmadan cilde çok sağlıklı bir pembelik kazandırıyor. Benim cildimde şeftaliliği biraz daha baskın görünüyor ve sanki utanmışım ya da kızarmışım etkisi yaratıyor. Çok canlı ve doğal duruyor

Nars Allık

Nars Orgasm allığın en sevdiğim özelliği, dokusunun çok ince olması ve cildimde katman katman durmaması... Pudra bir ürün olduğu halde, bu allık cildimle bütünleşiyor; birlikte kullandığım bronzer gibi diğer tozlarla güzel karışıyor ve kuru cildimde toz toz durmuyor. Çok minik ve seyrek simler içerse de, yüzümde o simleri asla görmüyorum. Işıltılı bir yapısı olduğu için, gözenek belli edebiliyor ama allığı hafif uygulayarak o görüntünün önüne de geçmek mümkün olabiliyor. 

Nars Allık
Nars Allık

Oldukça pigmentli bir allık olan Nars Orgasm, bu özelliğine rağmen çok hafif de uygulanabiliyor. İstersem gevşek kıllı ve doğal uygulama yapan fırçalarla hafif ve günlük bir görüntü, istersem daha sık kıllı fırçalar kullanarak belirgin ve iddialı bir görüntü elde edebiliyorum. Eğer bir kaza yapar da, allığı çok fazla uygularsam temiz bir fırçayla dağıtarak bu durumu toparlayabiliyorum, hata kaldırıyor. Kolay dağıtılıyor ve yüzümde bir noktaya yapışıp kalmıyor. Benim cildimde tüm gün kalıyor, tam bir mesai gününün ardından bile yüzümdeki ışıltısını görebiliyorum. 


Açıldıktan sonra 24 ay kullanım ömrü olan Nars Orgasm allık 4.8 gr ürün içeriyor. Neredeyse hiç tozutmadığı için ve çok pigmentli olduğu için bitmek bilmiyor. Özellikle benim gibi beyaz tenliyseniz, iki sene her gün sürseniz yine yetecektir. Talc içeren Orgasm allık; paraben ve bht içermiyor. Sosyal medyada bir-iki kişiden allığın taşlaştığını okudum ama benim allığım senelerce kullanmama rağmen hiç taşlaşmadı ve hep çok başarılı renk verdi. Bu allığın dokunduğunuzda yumuşak bir yapısı yok, hatta bayaca sert bir yüzey hissediyorsunuz ve parmakla swatchlanmaya çalışıldığında da çok renk vermiyor gibi geliyor fakat, fırçayı hafifçe üzerinde gezdirmek yetiyor. 

Nars Allık

Klasik, siyah kauçuk Nars ambalajına sahip Orgasm allığın, iç kapağında bir aynası var. Makyajınızı tazelemeniz için gayet yeterli büyüklükteki bu ayna, seyahatlerde ve acil durumlarda iş görecektir. Ambalajı çok sıkı kapanıyor ve çantada taşımak için oldukça uygun. Tek sorunu, Nars'ın bu klasik siyah ambalajlarının çok çabuk kirlenmesi ve bir süre sonra da tamamen temizlenemeyip kötü gözükmesi... 

Nars Allık

Markanın iddia ettiği gibi, bence her cilt tonuna yakışacak bir renge sahip bu allığı denemenizi öneririm. Nars allıklar hem formülasyonları hem dayanıklılık süreleri ile oldukça başarılı ürünler... Nars Orgasm allığı ve tüm Nars ürünlerini Sephoralardan, Nars mağazalarından ve Makyaj Trendi'nden bulabilirsiniz. 

Sevgilerimle...

8 yorum:

  1. Bu allığı hevesle deneyip (hamdüsenalar olsun ki önce denemişim), bende inanılmaz pembeye dönerek cennet mahallesi sakinine çevirdiği için almamıştım. Sana ne kadar yakıştığını görünce göz yaşlarımı içime içime akıttım :)))) The Balm Hot Mama öte yandan, daha az pembe, daha çok şeftali içerdiği için bende daha iyi duruyor (ama fiyatı galiba NARS'a yaklaştı). NARS allıkların yapısını aşırı seviyor, yakışsın yakışmasın hepsini bağrıma basıyorum! Güle güle kullan Blana'cım!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başak ya, sana yakışmadığına inanmayı reddediyorum ben. Bence ışıklar kötüydü asakdjkh. The Balm fiyatları hakikaten Nars'a yaklaştı ama hamdüsenalar olsun ki indirime giriyor.
      Nars allıklar canımız ama gerçekten! Yapılarına ben de bayılıyorum.
      Çok teşekkür ederim canımcım, çok çooook öpüyorum <3

      Sil
  2. Yüzüme "neredeyse" ne kullansam sivilcelenme problemi yaşıyorum. Bu sebeple son zamanlarda makyaj ürünleri ile başım belada ama bu allığı aklımda bulunduracağım. Yüzündeki duruşuna bayıldım! ❤
    Kalemine sağlık güzel Blana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Akela'm aslında makyaj malzemeleri tamamen temizlenmediklerinde sivilce yapabiliyorlar, acaba temizleyicinde mi sorun var? Gerçi senin makyaja hiç ihtiyacın yok, aşırılı güzelsin, adeta dünyaya haksızlık!
      Öpüyorum kocaman <3

      Sil
  3. Orgasm; vurulup pahalı diye alamadığım allık olur kendisi :) sonra sleek marka aldım.O sıralar bir de cf ürünler dışında marka almıyordum. Şu an hala dikkat ediyorum ama arada kaçıyor işte. Sleek ise aslında güzel far olarak muhteşem ötesi:) gözeneklerini çok belli etti ondan galiba hiç elim gitmiyor . Belki de aklım hala orgasmda:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cf ürünler konusunda ben de dikkat etmeye çalışsam da, (bu konudaki inancım da bazı sebeplerden dolayı düşük) bir türlü o konuda istikrarlı olamadım. Sadece son bir senedir, ihtiyacım olandan fazlasını almamaya çalışıyorum. Fakat, orgasm biter bitmez koşarak yenisini alacağım. :)) Işıltılı tüm allıklar gözenek belli ediyor, alta silikonlu baz sürmek biraz toparlıyor ama her gün de yapılacak şey değil.
      Bir de, şu konuda çok haklısın, bir şeyde aklımız kalınca yerini başka bir şeyle dolduramıyoruz. Senelerce, muadil bulacağım diye aldıklarım, aslından pahalıya geldi :D Artık yapmıyorum öyle şeyler :))
      Kocaman sevgiler... <3

      Sil
  4. Offf yıllardır çok beğenirim de bu allığı The Blam Hot Mama falan az biraz benzer renkler var diye almadım. Güle güle kullan canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim en sevdiğim allığım... Hot Mama'ya da benzerler diye hiç bakmadım.
      Çok teşekkürler canımcım, öperim <3

      Sil