Makyaj Koleksiyonum 2020 - Mac Rujlarım

Mart 01, 2020 0 Comments A+ a-

Merhaba...

Bugün makyaj koleksiyonumu karıştırmaya Mac rujlarımla devam ediyoruz

Mac Rujlarım

Bugüne kadar elimden çıkardığım hiç Mac rujum olmadı. Sanırım Mac rujlar konusunda hem seçimlerimi iyi yaptım hem de bu markanın rujlarını gerçekten seviyorum. Makyaj koleksiyonumda, aynı markaya ait altı ürünümün olduğu tek kategori de rujlar sanırım... 

Mac Rujlarım

Mac Hot Tahiti: Glaze serisinden ve artık satılmayan bir ruj, Hot Tahiti... Günlük kullanım için çok uygun, hafif transparan yapıda olduğu için kırmızının iddialı duruşunu hafifleterek, kırmızı ruj keyfini yaşamanızı sağlıyor bence. Bu seriyi çok seviyordum, keşke hiç kaldırmasalardı. 

Mac Chili: Senelerce uzaktan baktığım ve en sonunda kavuştuğumuzda yapısıyla beni hayal kırıklığına uğratan Mac rujum... Tam bir kiremit kırmızısı ve rengine bayılıyorum ancak, bence yapısı diğer mat rujlara göre çok kuru. Kalıcılığı ise, oldukça başarılı; altına dudak yağı sürerek kullanıyorum. Yazısı burada.

Mac Down to An Art: Mac'in yeni çıkan renklerinden, mat seriye ait bir nude ruj... Ben, bu yaz back2mac ile yurt dışından almıştım. Eşsiz ve bulunmaz bir renk değil ama kullanışlı... Yazısını burada yazdım. 

Mac Brave: Gelin makyajımın ruju!.. Sırf bu yüzden makyaj koleksiyonumda her zaman bulunacak. Benim gibi pembe rujları kendinize yakıştırmıyorsanız, Brave'i mutlaka deneyin. Bence, pembe ruj yakışmayanlara bile yakışacak pembe bu! Satin serisinden...

Mac Vibe Tribe, Painted Sunset: Yaz mevsiminin geldiğini bana müjdeleyen ruj, amplified creme yapıda; yumuşacık, opak, nemli... Çok canlı bir nar çiçeği-kırmızı! Her tatilimizde, her mutlu ve özgür hissettiğimde dudaklarımda olan ruj bu! Bir tane bitirdim, bu ikincisi. Limitli üretimdi, bu da bitince yerine ne koyarım, hiç bilemiyorum. Benim için, özgürlüğün, kuralsızlığın, prangalardan kurtuluşun ruju adeta! (Bir ruja bunca anlam yüklemek kalp ben)

Mac Cremesheen Glass, Meteoric: Çok zarif, yarı opak bir turuncu-şeftali rengi gloss. Mac'in en güzel gloss serisi bu, bence. 

Mac Rujlarım

Tüm Mac rujlarım şimdilik bunlar; şimdilik diyorum çünkü, en sık bitirdiğim ve yenisini aldığım rujlar hep Mac olanlar. Zamanla, elimdekilerin yerini yenilerinin alacağına emin gibiyim. 

Sevgilerimle...

Fondöten ve bazlarım için buraya
Kapatıcılarım için buraya
Pudralarım için buraya 
Allık ve aydınlatıcılarım için buraya 
Bronzerlarım için buraya 
Likit allık-aydınlatıcı-bronzerlarım için buraya 
Far paletlerim için buraya 
Krem farlar ve göz kalemleri için buraya 
Kaş ürünlerim için buraya 
Far bazlarım, maskaralarım ve dudak kalemlerim için buraya 
Rujlarım için buraya tıklayabilirsiniz. 

Hiç yorum yok: