Makyaj Koleksiyonum 2020 - Lip Glosslarım ve Lip Balmlarım

Mart 10, 2020 0 Comments A+ a-

Merhaba...

Lip glosslar popüler olmadan çok öncesine kadar, benim vazgeçilmez dudak ürünlerimdi, hala öyleler. Mat ruj furyası çıktığında bile, ben glosslarımdan asla vazgeçmedim ve sanırım artık gloss seven tek kişi değilim. Bu yazımda, makyaj koleksiyonumun lip gloss ve lip balmlar bölümüne beraber göz atacağız


Lip Glosslarım ve Lip Balmlarım

Dudak parlatıcılar, benim gerçekten çok sevdiğim, günlük olarak en çok kullandığım ürünlerden... Yarı transparan, rujlarımın üzerine de sürebildiğim; tek başına kullandığımdaysa dudak dokumu gösteren glossları seviyorum. Çok sulu duran, opak, yapışkan olanlarsa bana göre değiller. 


Lip Glosslarım ve Lip Balmlarım

Günlük olarak kullandığım lip balmlarsa, sürekli banyodaki cilt bakım çekmedemde duruyorlar. Sadece, Alterra dudak yağını rujlarımın arasında tutuyorum çünkü, bu yağı makyaj öncesi kullanmayı çok seviyorum. Rujlarım altına çok iyi baz oluyor ve dudaklarımı kalın bir katman oluşturmadan şahane nemlendiriyor. 
Sephora ballı dudak peelingi, şahane bal kokusu ve başarılı performansıyla iyi ki, almışım dediğim bir ürün. Dm Sun Dance spf 30 içeren dudak balmını sabahları, bu güne kadar kullandığım en başarılı balmlardan Korres shea yağlı dudak balmını ise geceleri yatmadan önce kullanıyorum. Son alışverişimde hediye verilen Yves Rocher balm ise, yedekte bekliyor. Bunların hepsi renksiz ürünler... 


Lip Glosslarım ve Lip Balmlarım

Fenty Beauty Gloss Bomb, Fenty Glow: Geçtiğimiz doğum günümde canlarım Başak ve Zeynuş'un hediyesi olan bu glossu bugüne kadar iki-üç kez kullandım. O kadar güzel ki, sürekli sürersem diğer glosslarımı bitiremem diye, kendime önce Bobbi'yi bitirme sözü verdim. 

Bobbi Brown Lip Gloss, Sequin: Bundan beş sene öncesinde, Chantecaille glosslardan sonra en sevdiklerim Bobbi Brown'unkilerdi. Özellikle yılbaşı zamanlarında üçlü setlerini satın alır, tüm yıl kullanırdım. Artık, piyasada çok daha güzel yapıda glosslar var ve yenilerini denedikçe Bobbi bana kalın gelmeye başladı. Bendeki eski bir versiyon, belki formülü yenilenmiştir, bilemiyorum. Rengi ise, şahane! Sequin artık bitmek üzere, dibindeyim. 

Lancome Juicy Shaker, Apri-Cute: Lancome, bu seriyi satıştan kaldırmış, halbuki o kadar güzeldi ki! Dudakta varlığı yokluğu anlaşılmayan, dudaklara sağlıklı bir görünüm veren ve çok iyi nemlendiren bir ürün bu, tam olarak gloss da diyemem, öyle parlak bir bitişi yok aslında. Çok sık kullansam da, neyseki kolay azalmıyor. 


Lip Glosslarım ve Lip Balmlarım

Lip glossları çok seven biri olarak, elimde Mac Meteoric ile birlikte dört gloss olmasından dolayı kendimle gurur duymuyorum, diyemem. Keşke, her kategoride böyle makul seviyede ürünüm kalsaydı ama yine de hiç fena sayılmam, değil mi?
Makyaj koleksiyonumun son yazısı ojelerim ile, bir sonraki yazıda görüşmek üzere...

Sevgilerimle...

Fondöten ve bazlarım için buraya
Kapatıcılarım için buraya
Pudralarım için buraya 
Allık ve aydınlatıcılarım için buraya 
Bronzerlarım için buraya 
Likit allık-aydınlatıcı-bronzerlarım için buraya 
Far paletlerim için buraya 
Krem farlar ve göz kalemleri için buraya 
Kaş ürünlerim için buraya 
Far bazlarım, maskaralarım ve dudak kalemlerim için buraya 
Rujlarım için buraya
Mac rujlarım için buraya tıklayabilirsiniz. 

Hiç yorum yok: