İlk Kez Mimlendim! En Sevdiklerim Mimi

Ocak 24, 2016 14 Comments A+ a-

Merhaba...

Bu hafta inanılmaz yoğun geçti. Hafta sonu şehir dışındaydım, hafta içi geç saatlere kadar mesailer bitmek bilmedi. Dün sabah sevdiğim blogları okurken, İstanbul Hanımefendisi'nin buradaki yazısında kendimi buldum! Benden öyle güzel bahsetmiş ki!.. Daha çok yeni olan blog yolculuğumda, hatırlanmak beni çok duygulandırdı. Çocuklar gibi eşimi arayıp "İstanbul Hanımefendisi bloğunun yazarı beni mimlemiş" diye şakıdım bile! Dünden beri ağzım kulaklarımda, tüm haftanın yorgunluğu uçtu gitti.

İlk mim yazıma başlıyorum heyecanla. (Aslında yazıyı dün gece hazırladım ancak, çamaşır, bulaşıkla uğraşmaktan ancak yayınlamaya fırsat bulabildim)





En Sevdiğim Blog Hangisi?

Benim için zor bir soru oldu. Tek bir blog seçemedim. Yazılarını dört gözle beklediklerimden seçim yaptım, yoksa bu yazı bitmeyecekti.

Benim Tutkum: Sevgili Gonca'nın hem kozmetik deneyimlerini hem de blog tasarımı konusundaki tartışmasız yeteneğini paylaştığı bloğu... Çok beğendiğim, zevkle okuduğum, kendisini candan sevdiğim arkadaşımın bloğunu henüz keşfetmediyseniz mutlaka ziyaret edin.

Makyaj Kelebeği: Filiz Hanım'ın bloğunu bir yılı aşkın süredir sürekli okuyorum. Kendi bloğumu açınca da hemen takibe başladım tabiki. Her yazısını zevkle okuduğum, bugün yazmış mı, diye merak ettiğim, fikirlerine çok güvendiğim bloggerlardan. Yeni evli biri olarak, anneliğine gıpta ettiğim, manikürlerine hayran olduğum blogger...

Bir İngilizce Öğretmeninin Tasarım Atölyesi: Bir insan, kendine her şeyi bu kadar mı yakıştırır?! Nilgün Hanım, müthiş yetenekli, zarif... Bana mor kazak aldıran, tulumları sevdiren tasarımcı... Kozmetik deneyimlerini de paylaştığı bloğu mutlaka ziyaret edilmesi gerekenlerden...

Audrey'in Şekerleri:  En sevdiğim kozmetik ve bakım bloglarından... Ürün yorumlarına çok güvendiğim, keyifle okuduğum, herkese önerdiğim bu bloğu eminim siz de seveceksiniz.

Bu Bloğu Nasıl Keşfettiniz?

Benim Tutkum'u Süslü Kokona blog tasarımıyla, diğer bloglarıysa google aramalarından...

Blogda Dikkatinizi Çeken İlk Şey Ne Oldu?

Benim Tutkum'da muhteşem blog tasarımları, Makyaj Kelebeği'nde objektif ve samimi ürün yorumları, Bir İngilizce Öğretmeninin Tasarım Atölyesi'nde yaratıcılık, Audrey'in Şekerleri'nde yalın bir dille yazılmış, objektif ürün yorumları...

Blogda En Sevdiğiniz Yayın Hangisi?

Sanırım, bu konuda bir seçim yapamayacağım. Hepsinin yazılarına yaptığım yorumlara bakarsanız anlamanız mümkün.

Blogla İlgili Bir Tavsiyede Bulunmak İsteseniz Ne Olurdu?

Ben henüz o kadar yeniyim ki!.. Onların bana tavsiye vermeleri gerekir, benim böyle bir haddim olamaz, diye düşünüyorum. İlerde onların yarısı kadar başarılı bir bloğum olursa ne güzel...

Tavsiye Edebileceğiniz Bloglar Hangisi?

Bu bölümde, ben de İstanbul Hanımefendisi'nin yazısından kopya çekeceğim ve blog isimlerini gizleyeceğim. Sevdiğim blogları merak edip, ziyaret ederseniz ve yorum bırakırsanız, bir de takibe alırsanız çok sevinirim. Sanırım bir blogger için en mutluluk verici şey, bu olur.

Haydi o zaman...

Burada yine uzunca bir süredir severek okuduğum bir kozmetik-bakım bloğu var. Sahibesi 2010 yılından bu yana yazıyor, oldukça geniş bir arşivi olan bu bloğu bildiğinizi düşünüyorum. Beni GFC'den takip etmeyen bu bloğu zevkle okuyorum.

Burada blog serüvenime başladığımda bana ilk destek verenlerden olan, yeri benim için çok özel bir blog var. Şirin tasarımıyla, okurken ayrı bir keyif alacağınıza inanıyorum. Keşke daha sık yazsa...

Burada Sevilen bir markamızın, çok güzel bir ojesine ismini vermiş, yorumlarını dikkate aldığım bir bloggerın sayfası var. Bu blog da beni GFC'den takip etmiyor, benim severek okuduklarımdan...

Burada bloğunun başına talihsiz bir kaza gelmiş bir arkadaşımızın sayfası... Yazıları çok güzel, eğlenceli... Hem keyifle okumak, hem destek vermek için ziyaret ederseniz çok sevinirim.

Burada hem kozmetik hem de kitap yorumları bulabileceğiniz bir blog var. Benim gibi kitap okumayı seviyorsanız göz atmanızı öneririm.

Burada yeni blog tasarımı şahane olan, yeni bir soluk ve heyecanla yazan samimi, yeni sayılabilecek bir blog var. Mutlaka uğrayın.

Burada fit olmak isteyen herkesin göz atması gerektiğini düşündüğüm bir blog var. İçeriğindeki videolar ve tavsiyeler çok işinize yarayacak.

Burada sade ve şirin mi şirin bir blog var. Pek sevdiğim bloglar arasında...

Sevdiğim blogları umarım ziyaret etmişsinizdir. Hepinize çok teşekkür ederim. Her şeyden önce desteğiniz için...

Ben de, henüz yapmadıysalar bu yazıda adı geçen tüm blogları mimliyorum. İyi ki varsınız!..

Kucak dolusu sevgiler...


14 yorum:

  1. Çok ileriye bakmaya gerek yok çok yakın zamanda tamda onlar diye bahsettiğin kişilerden çok daha başarılı bir blogger olacağına o kadar eminim ki. Özverin ve samimiyetinle bunu çok kolay elde edeceğini biliyorum canım..Benden bahsedişin, tanımlaman o kadar güzel ki, her benden bahsedişinde duygulanıyorum çok güzel yazıyorsun gönlünün güzelliği kelimelerine yansıyor, ne mutlu ki bana seni gibi birini tanımak nasip oldu, bu anlamda çok şanslıyım..Mim yayınlamama kararım olmasaydı listenin en başında yer alan isimlerden biri sen olacaktın bunu bilmeni isterim canım,çok teşekkür ederim güzel sözlerin için..<3<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim, çok şanslıyım ki seninle karşılaştım. O kadar sevdim ki seni, güzel kalbini, az bile yazıyorum senin için. Ben teşekkür ederim canım, iyi ki varsın <3

      Sil
  2. çok teşekkür ederim beni de beğenip yer verdiğin için :-)) bahsettiğin bütün blogları da zevkle takip ediyorum tabi seni de öyle..sevgiler canım .:-)))

    YanıtlaSil
  3. O kadar beğenerek, keyifle okuyorum ki seni nasıl yer vermem yazımda :-) çok teşekkür ederim desteğin için... Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  4. umarım istediğin yerlere ulaşırsın ve inancın isteğin hep diri kalır.
    bende blof açtım bakıp bloğum hakkında yorum yapar ve takibe alırsan çok sevinirim. http://sengulasikkutlu.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  5. Artık takip ediyor:)
    Çok teşekkür ederim güzel sözler için.
    Haber veren arkadaşıma da teşekkürler:)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz :-) Çok mutlu ettiniz beni, örnek aldığım bloggerlardansınız. Ben teşekkür ederim :-)
      Sevgilerimle...

      Sil
  6. Bloğun hayırlı olsun....
    Bende takibe aldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz :-) çok teşekkür ederim :-)

      Sil
  7. Canım benim yine şans eseri kendimi bulduğum bir blog. Daha önce de aynı şekilde bir yolculukta benden güzel bahseden blogger arkadaşımı bulmuştum, şimdi de sizi. Çok onore ettiniz beni. Çok teşekkür ederim. Ne mutlu bana. Çok tatlısınız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kadar başarılısınız ki, sizi örnek almamak, beğenmemek mümkün değil :-) Ben teşekkür ederim, iyi ki varsınız

      Sil
    2. Çok teşekkür ederim

      Sil
  8. Aaa, seni bu kadar mutlu edeceğimi hiç tahmin etmezdim canım benim. Ben de çok sevindim şimdi.Hem ne güzel sevdiğim arkadaşlarım da gelmişler buralara ve ziyaret etmişler seni. Harika haber! Ben de Benim Tutkum'un dediğine katılıyorum. Çok hızlı sürede, çok güzel yerlere gelecek bloğun.
    Kocaman sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kadar mutlu oldum ki, beni görmeliydiniz! :-) Çok teşekkür ederim, en önce samimiyetiniz, candanlığınız için...
      Kucak dolusu sevgilerimi gönderiyorum, öpüyorum sizi...

      Sil