The Balm, Balm Jovi (Rockstar) Palet

Ocak 19, 2016 26 Comments A+ a-

Merhaba...

Bugünkü yazımın konusu, The Balm markasına ait meşhur Balm Jovi (Rockstar) palet olacak. Bu benim ilk palet inceleme yazım ve dürüst olmam gerekirse; doğru kelimeleri seçebilmek, düşüncelerimi düzgün anlatabilmek açısından oldukça tedirginim.


Balm Jovi paletle 2015 yılının nisan ayında tanıştım. Bugüne kadar paletteki tüm ürünleri ve her rengi kullandım. Benim çok fazla makyaj malzemem yoktur. Satın aldığım bir ürünü bitirene kadar kullanma takıntım var. Sahip olduğum her ürünü hakkını vererek kullanmak isterim. Fakat Balm Jovi paleti günlük hayatımda hiç kullanmıyorum. Neden mi?! Çünkü, o benim seyahat paletim!




Aslında Balm Jovi paleti, seyahatlerimde kullanmak üzere satın almamıştım. The Balm markasını çok merak ediyordum, markadan ilk seçimim birden fazla ürününü deneyebileceğim Balm Jovi palet oldu. İki ay kadar sonra, yıllık izne çıkınca yanıma bu paleti aldım. Tek başına neredeyse tüm ihtiyacımı karşılayıp, valizimde yer tasarrufu da sağladığını bu tatilimde keşfettim. Böylece, kendisi hafta sonu seyahatlerimde ve tatillerimde yanıma aldığım, günlük olaraksa hiç dokunmadığım paletim oldu. Öyle ki, balayımda bile bana eşlik etti.


Balm Jovi, bir yüz paleti... Çoğunuzun bildiği gibi; 12 adet far, bir aydınlatıcı, bir allık ve iki ruj bulunduruyor. Farların dördü metalik, dördü mat ve dördü ışıltılı... Allığın, markanın Frat Boy allığının aynısı olduğu söyleniyor, ben Frat Boy allığa sahip değilim. Ancak, aydınlatıcı benim düşünceme göre Mary Lou Manizer ile aynı değil... Hatta ben, paletteki Disco Disco aydınlatıcıyı Mary Lou Manizer'den daha çok seviyorum.

Paletteki farları yapılarına göre sınıflandırarak anlatırsam;

Soldaki sütun metalik farlardan oluşuyor. Metal-ica, iron maid-in, lead zeppelin ve alice cooper. Bu tarz metalik, simli farlarda en sevmediğim şey, farların gün içerisinde göz altlarıma dökülmesi ve tüm yüzüme simlerin yayılmasıdır. Bu paletteki hiç bir farda bu sorunla karşılaşmadım. Uygularken göz altına dökülme yapabiliyorlar ancak, gün içerisinde sabit kalıyorlar. Uygulama sırasında oluşabilen dökülmeye de, göz altı kapatıcımı, göz makyajımdan sonra uygulayarak ve farların fazlasını fırçamdan silkeleyerek çözüm buluyorum. Bu sütundaki en sevdiğim far ise, iron maid-in... Göz makyajında altın tonlarını kendime çok yakıştırıyorum.


Ortadaki sütun mat farlardan oluşuyor. Adagio, allegro, moderato ve presto. Bence, palette baz rengi, geçiş rengi ve gölgeleme rengi olarak seçilmiş farlar... Tebeşirimsi yapıda değiller,yumuşaklar ve renklerini güzel veriyorlar. Palette en çok kullandığım iki renk bu sütunda: adagio (baz olarak tüm göz kapağıma) ve allegro (göz kapağımın katlanma bölgesine geçiş rengi olarak). Sanırım ilk olarak bu iki renk bitecek. Şimdiden oldukça azaldılar.


Sağdaki sütun ise, ışıltılı farlardan oluşuyor. Blink 1982, the stroke, rem, third eye blinded. Soldaki metalik farları daha çok gece makyajlarına yakıştırırken, bu sütundaki farları gündüz makyajlarına daha uygun buluyorum. The stroke, sanırım paletteki en az kullandığım renk... Özellikle blink 1982 ve third eye blinded gündüz makyajlarına çok yakışıyorlar.


Genel olarak; farların tozutma sorunu var, ancak ben bunu çok dert etmiyorum. Bu kadar olumlu özelliklerinin yanında göz ardı edilebilir bir durum. Ben, hiç bir farı bazsız uygulamıyorum ve bu paletteki farlar bazla birlikte tüm gün kıpırdamadan kalıyorlar. Pigmentasyonlarını da çok beğeniyorum. Farları karıştırıp dağıtması da zor değil, fazla uğraştırmıyorlar. Renkler benim için çok kullanışlı ve bir çok farklı makyaj çıkarabiliyorum.

Gelelim paletteki aydınlatıcı, allık ve rujlara... Disco Disco aydınlatıcı, benim çok sevdiğim, oldukça pigmentli bir aydınlatıcı... Aydınlık bir makyaj istersem, elmacık kemiklerimin üzerine, hafifçe burun kemiğime, kaş altlarıma, çeneme ve dudak üstüme uyguluyorum. Çok hafif bir uygulama yeterli oluyor. Ben, bu aydınlatıcıyı far olarak da kullanmayı çok seviyorum. Uyguladığım farın üzerine, göz kapağımın tam ortasına fırçamla dokundurduğumda oluşan görüntü çok hoşuma gidiyor. Paletteki allık ise, benim gibi beyaz tenlilerin çok seveceğini düşündüğüm şeftali-pembe tonlarında bir allık... Bende şeftaliliği daha ağır basıyor. Pigmentasyonu yüksek, fırçamı hafifçe dokundurmam yetiyor. Real Techniques stippling fırça gibi duo fiber fırçalarla uygulamayı daha çok seviyorum. Far olarak kullanılabilse de, ben hiç denemedim.


Paletteki iki ruj, milly ve vanilly, aynı zamanda krem allık olarak da kullanılabiliyor. Özellikle milly'i ruj olarak, Essence'nin dudak kalemlerinden wish me a rose ile birlikte kullanmayı çok seviyorum.

Benim Balm Jovi (Rockstar) palet ile ilgili yorumlarım bunlar... Palet yorumlamak ve anlatmak gerçekten çok zormuş, umarım bundan sonraki yazılarımda daha iyi anlatabilirim.

Ben bu paletin yanına bir maskara, belki bir iki ruj ve bir fondoten yada renkli nemlendirici ekleyip tatillerimde çok rahat ediyorum.

Sizin de böyle, seyahatlerinizde yanınızdan ayırmadığınız, kurtarıcı ürünleriniz var mı?

Kucak dolusu sevgiler...

26 yorum:

  1. Ruj kısmını hiç açmıyorum bile ama Balm'ın en sevdiğim paletlerinden bir bu sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de öyle, en sevdiğim Balm ürünü bu :-) Ben milly ruju kullanmayı gerçekten çok seviyorum :-)

      Sil
  2. Gayet de güzel bir anlatım olmuş, emeğinize sağlık. Aynen bende bir ürünüm bitene kadar muadilini almayı sevmeyenlerdenim. İlla bitecek :) Ama hiç hepsi bir arada paletimin olmadığını farkettim. Sanırım çok işime yarayacak. Duty free lerde bir bakayım bakalım yakalayabilecek miyim?
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, çok endişeliydim yazarken. Gerçekten çok kullanışlı bir palet, seveceğinizi umuyorum. Ürünü Gratislerde bulabilirsiniz, indirim dönemlerinde çok daha uygun fiyatlı oluyor :-)

      Sil
    2. Rujcuğum, mimledim seni son yayınımda, kendini buldun mu?
      Sobeeee...:)

      Sil
    3. Buldum canım :-) İki gündür neredeyse 24 saat işteydim. Akşama yazıyorum yazımı :-) İlk kez mimlendim, çok heyecanlı... Güzel yüreğin için çok teşekkür ederim. İyi ki varsın :-)

      Sil
  3. Çok faydalı bir yazı olmuş teşekkürler bu paletten ben de en kısa sürede edineceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim. Umarım ki, siz de çok seversiniz bu paleti :-)
      Hoşgeldiniz bu arada :-)
      Sevgiler..

      Sil
  4. sevdiğim bir palet ama kullanamıyorum hatta satmayı da düşündüm yani :-((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen öyle oluyor malesef... Ürünü sevsek de elimiz gitmiyor :-( keşke kullanabilseydiniz

      Sil
  5. Gerçekten güzel bir palet ben de balmdan ilk bunu almayı düşünmüştüm :) Ama ne renkli far ne allık kullanmadığım için vazgemiştim. California ile başlangıcı yaptım ve bayıldım minimal makyajlarda tüm ihtiyacı karsılayan bi palet onu da öneririm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de renkli makyajları sadece tatillerde yapıyorum, günlük olarak elim hep doğal tonlara gidiyor :-) California palet aklımda benim de, ilk indirimde ona da bakacağım.
      Çok teşekkürler :-)

      Sil
  6. Merhaba iade-i ziyarete geldim :) Desteğin için çok çok teşekkürler. Bu palet benim de çok severek kullandığım palet. Seyahatlerimde yanımda, günlük hayatta da zaman zaman kullanıyorum ama hala bitiremedim :)

    YanıtlaSil
  7. Hoşgeldiniz :-)
    Ben bitmesin diye uğraşıyorum, farlarının gramajları az çünkü :-)
    Tekrar geçmiş olsun, hiç üzülmeyin düzelecektir her şey. Zaten çok kaliteli yazılarınız var, kısa zamanda yoluna girer tekrar bloğunuz <3
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah :) Çok teşekkürler desteğiniz için. Sevgiler benden ♥

      Sil
  8. Balm ürünlerine bayılıyorum. Voyage paleti de tavsiye ederim. Yolculuklarda, tatillerde, hatta çantada bile acayip kolaylık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Balm ürünlerini sevmeyen yok sanırım :-) Voyage palete de bakacağım, böyle paletler yolculuklarda büyük kolaylık...

      Sil
  9. Balm markasının en çok ambalajlari hoşuma gidiyor. Renkler modası gecmiyecek klasik renkler ve doğal makyaj için birebir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Markanın ambalajları çok şeker, oldukça çekici gerçekten de... :-) Ben hem renklerini, hem de tozutsalar da kalitelerini başarılı buluyorum.
      Yorumunuz için teşekkürler... :-)

      Sil
  10. Aynı ürün ve bitirme takıntısı maalesef bende de mevcut.Başka birinden duyunca iyi geliyormuş☺bence hakkıyla kullanmanın yanında hakkıyla yorumlaması takipte kalicam☺
    Benim bloguma da beklerim☺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de elimdeki bitmeden, diğerine geçemiyorum. Bu iyi mi, kötü mü bilemiyorum :-) En azından ürünlerin hakkını veriyoruz, diyelim ;-) Yazımı beğendiğinize çok sevindim. Hoşgeldiniz, ben de sizi takipteyim.
      Sevgiler...

      Sil
  11. En sevdiğim paletimdir kendileri bu nedenlede elim hep ona gider :)) Ayrıca rujunu bende severek kullanıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bitmesin diye gözünün içine bakıyorum :-) Rujunu tek kullanan ben değilmişim demek ki, mutlu oldum birden :-)

      Sil
  12. Ben buna tatil paleti diyorum :) içinde yok yok. Çok kullanışlı bir palet. Allık banada Frat boy gibi geliyor bende var rengi çok benziyor. Aydınlatıcıda Mary Lou gibi bilemedim :) krem ruj,allıklarını denemedim ama diğerlerini severek kullanıyorum :) yazı için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel demekki aynı şeyi düşünüyoruz paletle ilgili :-) Seyahatlerde hep yanımda...
      Yorumunuz için ben teşekkür ederim

      Sil
  13. Ben, The Balm aşığı bir makyaj severim :) :)

    Bu palete o kadar çok baktım o kadar çok almak istedim ve vazgeçtim ki inanmazsın..
    Seyahatler için kesinlikle iyi bir arkadaş.. Aydınlatıcıyı far olarak da dene mutlaka canım seveceksin :)

    Ben seyahatlerim için, The Balm - Balm Voyage 2 paletini tercih ediyorum.. İçinde herşey var..

    Yakında, elimdeki tüm The Balm ürünlerinin yazısını yayınlanacağım canım, takipte kalmanı tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil