Bloğuma Sihirli Bir Dokunuş-Benim Tutkum'a Sonsuz Teşekkürlerimle...

Ocak 01, 2016 4 Comments A+ a-

Uzun bir aradan sonra herkese merhaba...

Yılın ilk günündeyiz ve ben de sonunda döndüm. Bir yandan düğün telaşı devam ederken iş yerinde artan fazla mesailer yüzünden uzunca bir süre aynaya bakmaya bile fırsat bulamamıştım. Balayı dönüşünde de yüksek ateşten yataklara düşünce yazmaya yeni venerji bulabildim. Artık iyiyim ve sıklıkla buralarda olacağım.

Evlilik sonrası bloğuma ağırlık vermeyi uzunca bir zamandır planlıyordum. Aslında bu blog, eşimle aramda çıkan tatlı sert bir atışma sırasında açıldı ancak, ben yazmaktan çok büyük keyif aldığımı fark edince, beni böyle mutlu eden bir eylemi devam ettirmeye karar verdim. İyi ki, öyle yapmışım.





Hayatımdaki her şeyi yoluna koyup bloğa dönüş yapmadan evvel, bu sayfanın daha profesyonel bir görünüme bürünmesini istiyordum. Amacım, hem taze bir başlangıç yapmak hem de daha gözü yormayan, kolay okunur bir tasarıma sahip olmaktı. Bunun için de, blog tasarımlarını çok beğendiğim Benim Tutkum bloğunun sahibesi sevgili Gonca'ya başvurdum.

Gonca'yla konuşmaya başladığımda, ne kadar doğru bir karar verdiğimi bir kez daha anladım. Gonca, bu konuda o kadar iyi ki, ne istediğimi anlatmak için en fazla üç cümle kurmuşumdur.  Ne istediğimi hemen anladı, sorularıyla beni yönlendirdi ve inanılamayacak kadar kısa bir sürede ortaya bu tasarımı çıkardı.



Sonucu gördüğümde, yüzümde oluşan o kocaman gülümsemeyi tarif edemem. Beklentimin de ötesindeydi. Benim için muhteşemdi!

Emekleri, güzel kalbi ve desteği için kendisine ne kadar teşekkür etsem az!.. Gonca son derece profesyonel, işini severek,çok iyi yapan bir tasarımcı ve hepsinden önce çok iyi bir insan. Samimi ve içten... Ben, doğru kişiyle konuşuyorum, diyorsunuz.    

Siz de benim gibi, bloğunuza sihirli bir dokunuş istiyorsanız, hiç tereddüt etmeden Benim Tutkum'a başvurabilirsiniz. Arkadaşımın bloğuna buradan ulaşabilir, güzel çalışmalarını inceleyebilirsiniz.

Hepinize sağlık dolu, mutlu, neşeli, hayallerinizin gerçekleştiği, bol kazançlı bir yıl dilerim.
Sevgilerimle...

4 yorum:

  1. Canım yazını okurken çok duygulandım, hakkımda yazmış olduğun o güzel duygular inanılmaz mutlu etti beni, şuan enerjimi nasıl yükseltti anlatamam, çok teşekkür ediyorum.. Beni tercih etmen hususunda ayrı bir minnettarım ancak böyle kaliteli bir insanla çalışmış olmamda ayrı bir minnet konusu. Beğenmiş olman,keyifle paylaşımlar yapacak olman ziyadesiyle mutluluk verici bana.Yeni yılda yepyeni blogunda boll paylaşımlı ve katılımlı blogların olsun diliyorum canım..Seni tanıdığıma çok ama çok mutluyum.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim, minnettar olan benim. Bu zamanda iyi insanlarla karşılaşmak bu kadar zorken, ben seninle çalışma imkanı buldum. Büyük bir şans... Bloğuma güzel yürekli bir insanın şekil vermiş olmasının çok çok büyük bir anlamı var. Bu manada, bloğum benim için çok daha anlamlı oldu. Yeni yılını kutluyorum ve yeni yılda güzel paylaşımlarla beraber sıkça haberleşmeyi diliyorum.
      Sevgilerimle...

      Sil
  2. Benim tutkumun şu ana kadar inceleme fırsatı bulduğum tüm tasarımlarını zaten çok beğeniyordum.Sizin bloğunuzda da yine müthiş bir iş çıkarmış. AYrıca sizi tanıma fırsatını onun sayesinde buldum. Bu yeni tasarım size yeni yılda bol takipçi kazandırsın. Bol yazı, yayın olarak geri dönsün inşallah.
    Kocaman sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkür ederim, güzel sözleriniz beni çok mutlu ediyor. Ben de tasarımımı gerçekten çok seviyorum. İyi ki, devam etmişim ve iyi ki sizi tanımışım.
    Kucak dolusu sevgiler...

    YanıtlaSil