Alışveriş

Ocak 30, 2016 18 Comments A+ a-

Merhaba...

Bugün sizlere son bir kaç ayda yaptığım alışverişlerden söz edeceğim. Ürünleri farklı zamanlarda, farklı yerlerden satın aldım. Anlatacağım bayaca ürün biriktirdim.


Satın aldığım ürünlerin toplu görüntüsü böyle... Hepsinden kısa kısa bahsedeceğim.






Nivea Duşta Vücut Kremi (kuru cilt): Bu kremi geçen yaz keşfettim. Benim için kurtarıcı, çok pratik bir ürün oldu. Nemlendirmesi beni idare ediyor ve dar zamanlarda duş sonrası nemlendirici uygulamakla uğraşmama gerek kalmıyor. Bittikçe satın alıyorum, sanırım bu dördüncü tüpüm.

Schwarzkoph taft Keratin Saç Spreyi (ultra güçlü): Bu spreyi ilk kez satın aldım. Yarın iş yemeğim var ve saçlarımı kendim yapacağım. 48 saat boyunca kalıcı tutuş vaadediyor. Beni 5-6 saat idare etse yeter... Umarım ihtiyacımı karşılar.

Toni&Guy Kuru Şampuan: Batiste kuru şampuanım bitince, bu markayı denemek istedim. Küçük boyunu satın aldım. Henüz bir kez kullandım, Batiste sanki daha iyiydi.

Neutrogena Çatlak Topuklar İçin Ayak Kremi: Kuru ve hasar görmüş topukları yoğun şekilde nemlendirip rahatlatmayı vaadeden bir ayak kremi... Bu kış, ayaklarımdaki kurulukla baş edemiyorum. Kullandığım losyon yeterli gelmeyince, bu ürünü denemek istedim.


Sally Hansen Tırnak ve Tırnak Eti Nemlendirici El Kremi: Sally Hansen ürünlerini yıllardır severek kullanıyorum. Bu krem shea yağı içeriyor. Ofiste kullandığım Isana el kremim bitince, yerine bu ürünü satın aldım.

Glam Glow ThirstyMud Nem Maskesi: Cildim çok kuru olduğu için, nem maskeleri olmazsa olmazlarımdan... Sürekli kullanıyorum. Dermologica nem maskem bitince, yerine Glam Glow satın aldım. Bu maskenin yazısını yazacağım.

Blistex Medplus: Bu üründen her kış en az bir kutu bitiriyorum. Sürekli kullanmıyorum ama, dudaklarım çok çatlayıp perişan hale geldiğinde ilk uzandığım ürün bu oluyor. Çok hızlı tedavi ediyor, dudaklarımı biraz yakıyor ama ben mentollü etkisini seviyorum. Tavsiye edeceğim bir dudak ürünü...


Pastel Nude Ojeler: Pastel'in bu oje serisine bayılıyorum. Bende iki rengi vardı. Stone, Camel ve Bone renklerini de yeni satın aldım.

Neutrogena Deep Clean Makyaj Temizleme Mendili: Aslında Gratis'lerde satılan Cala markasının mendillerini kullanıyorum. Yeni evim Gratis'e uzak, mendil için gitmeye üşendim açıkçası... Fresh'n Soft markasını denemek istiyordum ancak, bulamayınca şansımı Neutrogena'dan yana kullandım.

Sensodyne Hassas Dişler İçin Diş Fırçası: Diş fırçamın ömrü dolunca satın aldım. Bu markaya ait bir fırçayı ilk kez kullanacağım. Diş fırçalarımı üç ayda bir mutlaka yeniliyorum.


Loreal False Lash Superstar Maskara: Çekmecemde üç tane açılmamış maskaram varken, merakıma yenilip satın aldığım bir ürün oldu. Stokçu biri değilim, kullandığımdan fazla ürün bulundurmam fakat, hepimizin zaafları var, değil mi?!.

Note BB Concealer: Benim Tutkum bloğunun sahibesi Gonca'nın deneyip önerdiği bu kapatıcıyı, araya taraya bulup satın aldım ve çok sevdim. Bendeki rengi 01... Bir süre daha kullanıp yazısını yazacağım.

Mac Hot Tahiti Ruj: Benim için muhteşem, günlük bir kırmızı... Çok eğlenceli bir satın alınma hikayesi oldu :-) Yazısı gelecek...

Mac Brick Dudak Kalemi: Kırmızı tutkumun meyvelerinden... Sanırım, elimdeki kırmızı dudak kalemleriyle yaşlanabilirim. Özellikle de, eşimin kırmızıdan nefret ettiğini düşünürsek... Yok yok, bitiririm ben bunları.


The Body Shop Glazed Apple Yılbaşı Seti: Ben bu seti, yılbaşından sonra %50 indirimle edindim. Daha açmadan mis gibi elma kokuyor. Kutunun içerisinde; 60ml ışıltılı losyon, 60mlduş jeli, 50ml şekerli vücut peelingi, 50ml vücut kremi var. Kullanmak için, elimdeki ürünlerin bitmesini bekliyorum.

Benim son zamanlarda yaptığım alışverişlerim bunlardı. İçlerinde kullandıklarınız var mı?

Yakında tekrar görüşmek üzere...

Sevgilerimle...

18 yorum:

  1. Hepsini güle güle kullan dilerim canım. Niveanın duşta vücut kremini kullanmak hala nasip olmadı bana,alışverişte hiç aklıma gelmiyor nasıl oluyorsa, ama buna rağmen çok merak ettiğim bir ürün satıştan kalkacak neredeyse onca zaman oldu çıkalı ancak ben hala alıp kullanıcam :)Benimde açılmamış aynı üründen bir kaç tane oluyor genelde ancak yinede merak ettiğim ürünleri almadan duramıyorum, ah bu merak :) Kapatıcıyı sevmene de ayrıca sevindim canım yüzümü kara çıkarmamış :)Çok öpüyorum <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım benim :-) Nivea'ın vücut kremini mutlaka dene, mucizevi bir ürün değil ama gerçekten bir günü kurtarıyor. Hafta içleri zamandan çok tasarruf ediyorum bu ürünle. Benim maskaralara karşı zaafım var, durduramıyorum kendimi, neyse ki yalnız değilim :-) Note kapatıcıyı gerçekten beğendim, sayende markayla tanışmam güzel bir ürünle oldu. İki hafta daha kullanıp yorumlarımı öyle yazmayı düşünüyorum :-)
      Kocaman öpüyorum :-)

      Sil
  2. Güle güle kullan çok güzeller hepsi :) ayak kuruluğu için vazelinde kullanabilirsin oda baya etki ediyor. Nivea duş kremini merak ettim çünkü benim cildimde kuru. Note un kapatıcısını bende merak ediyorum gidince bakacağım mutlaka. Rujunun rengi harika :) benim eşim kırmızı ruj sürmeme izin vermiyor dışarıda dikkat çekiyor diye, bende tam aksine bayılıyorum renge artık evde onun yanında sürüyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :-) Ayak kremi de zaten vazelinli bir yapıdaymış, yeni kullanmaya başladım. Nivea vücut kremini dene, her duş sonrası krem sürme derdinden kurtuldum ben, sadece pazar günleri yoğun nemlendirici uyguluyorum. Mucizevi bir ürün değil ama iş görüyor :-) Eşim kırmızı her şeyden nefret ediyor ama ben arada kaçamak yapıyorum :)
      Sevgiler...

      Sil
  3. Güle güle kullan sıkı bir alışveriş olmuş :) glam glowun yorumunu bekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Son aylarda sık sık alışveriş yaptım :-) Çok teşekkür ederim. Glam Glow'u yakında yazacağım :-)
      Sevgilerimle...

      Sil
  4. The Body Shop Glazed Apple Yılbaşı Seti yorumlarını merakla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :-) Onları da yazılacaklar listeme ekliyorum o zaman :-)
      Sevgiler...

      Sil
  5. Ah ne güzel bir setmiş o Body Shop seti. Hepsini güle güle kullan canım. Ben de seni blogumda görmekten mutluluk duyarım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten çok güzeller, o kadar güzel kokuyorlar ki :-) Body Shop'ta belki hala bulunabilir, bakmak lazım :-) Çok teşekkür ederim. Hoşgeldiniz :-) Ben de geliyorum bloğunuza

      Sil
  6. Aldığın ürünler bi kere çok güzel. Özellikle saç spreyinde Taft tan başkasını begenmem. Tebrik ediyorum güzel seçimlerin için. Güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
  7. Taftı iş yemeğime hazırlanırken denedim ve çok memnun kaldım :-) Güzel yorumun için çok teşekkür ederim, çok mutlu oldum okuyunca :-)

    YanıtlaSil
  8. Güzel günlerde kullanın hepsinide. Pastel Nude ojeler benim de son zamanlarda ki favorilerim arasındalar. Takipteyim, bende beklerim bloğuma sizi. Tebessümle:)
    http://guzelliksenfonileri.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  9. Çok teşekkür ederim.
    Ben de geliyorum bloğunuza :-)
    Sevgiyle...

    YanıtlaSil
  10. Güle güle kullan canım :) Mac rujun rengi çok güzel gözüküyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :-) Ben de bayılıyorum rujun rengine :-)

      Sil