Tatildeyken Kullandıklarım, Yorumlarım

Ocak 05, 2016 6 Comments A+ a-

Yağmurlu bir İstanbul gününden merhaba...

Yağışlı havalardan hiç hoşlanmıyorum. Sabah erkenden kalkıp yollara düşmesi zaten yeterince zor, bir de hava koşullarıyla boğuşmak hiç hoşuma gitmiyor. Yağmur ve kar; penceremizin önüne oturup sıcacık içeceğimizle dışarıyı seyrettiğimiz yada keyifli yürüyüşlere çıkabildiğimiz zamanlar güzel...

Gelelim, bu yazının konusuna... Fotoğrafları arşivlerken balayında kullandığım, daha oradayken bitirip fotoğrafladığım ürünlerle karşılaşınca, deneyimlerimi unutmadan hemen bu yazıyı hazırlamak istedim.





Bir süredir, seyahatlerimde yanıma deneme boy ürünlerden alıyorum yada ürünlerimi seyahat şişelerine dolduruyorum. Böylece valizimde yer tasarrufu sağlıyorum ve alış verişlerimde verilen deneme boy ürünleri de eritmiş oluyorum. Tatil boyunca ilk kez denediğim ürünlerle ilgili yorumlarım ise şöyle:



Palmer's Cocoa Butter Formula vücut nemlendiricisi: Gerçekten güzel nemlendiriyor. The Body Shop'un vücut kremleri gibi katı değil, daha akışkan formda bir nemlendirici... Muhteşem bir kokusu var ve bu koku oldukça kalıcı... Eğer, kakao kokusunu seviyorsanız bu kremin kokusuna bayılabilirsiniz. Ancak; içerisinde petrol ürünü, parafin, paraben gibi kimyasalların hepsinin bir arada olması beni bu üründen uzaklaştırdı. Bunları bir arada okumasaydım döner dönmez tam boyunu alacağım bir ürün olurdu. Ben parabenleri, kurşun, alüminyum, petrol gibi içeriklerden daha masum bulmaya başladım sanırım. İçerik takıntım olmamasına rağmen, "petrolatum" kelimesini okuyunca ürünlerden soğumaya başladım.

Dove yoğun bakım kremi: Bu ürünün nemlendirmesini sevmedim. Sanki, geçici bir rahatlama sağlıyor gibi geldi. Bu ürünün de içeriğinde, aynı Palmer's gibi petrolatum, parafin, paraben var.



Wella Professionals Enrich Repair Serum: Bu serum,  sevdiğim ürünlerden oldu. Normalde deniz tatillerinde, zaten hassas olan saçlarım o kadar zarar görür ki, dönüşte hep kestirmek zorunda kalırım. Bu kez, kestirmemi gerektirecek kadar yıpranmadılar. Bu serumu yatmadan önce saçlarıma az az uyguladım. Miktarı az olmasına rağmen bana yaklaşık bir hafta yetti. Çok da güzel kokuyor. Tabi ki, mucizevi bir ürün değil, ben saç kremimi uygulamayı, saçlarımı mümkün olduğunca güneşten korumayı ihmal etmedim, bu ürün de destekledi diyebilirim.

Lancaster Retinology Total Age Solution göz kremi: Göz çevrem çok kurudur. Ne yaparsam yapayım o kupkuru, mat görüntüden kurtulamıyorum. Göz çevremin nemsizliğini gideren her göz kremi, dolayısıyla benim için başarılı... Bu ürün de beni bu manada memnun edenlerden oldu. Hafif kıvamlı bir yapısı var, az miktarı yetiyor. Kullanırken tam boyunu satın almayı düşündüğümü hatırlıyorum. Beğendiğim bir kremdi.

8x4 wild flower deodorant: Kokusunu çok sevdiğim, klasik bir deodoranttı.

Bunların dışında yanımda, seyahat şişelerine doldurduğum, günlük olarak kullandığım diğer ürünlerim vardı. Yavaş yavaş, günlük rutinimdeki ürünlerimin de yorumları bloğumda olacak.

Umarım ki, sıkılmadan okuduğunuz bir yazı olmuştur.

Sevgilerimle...

6 yorum:

  1. Merhaba, seni takibe aldım GFC den. Ben de takibe beklerim, blogunun hayırlı olsun sevgiler

    www.nilgunozenaydin.com

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim Nilgün Hanım :-) Ben sizi zaten takip ediyorum, google+'da da çevrelerime eklemiştim. Çok beğeniyorum bloğunuzu :-)
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  3. Palmer's ürünlerinin kokuları ço güzel gerçekten.El kremini deneyip çok sevmiş ancak şampuanından nefret etmiştim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Palmer's kremin kokusuna ben de bayılmıştım. O zamandan beri de, kakao ve çikolata kokulu ürünlere zaafım arttı :-)

      Hoşgeldiniz bu arada, çok mutlu oldum sizi burada görünce...

      Sevgilerimle...

      Sil
  4. Dove çok sevdigim bir markadir. Sizi takipteyim ben de beklerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :-) Ben de geliyorum hemen :-)

      Sil