Benri Oje Temizleme Pedi

Ekim 19, 2018 4 Comments A+ a-

Merhaba...

Benri Oje Temizleme Pedi'ni bu yaz tatile giderken satın almıştım. Seyahatlerde kullanmak için, rafta gördüğümde çok pratik gelen bu ürün hakkındaki yorumlarımı bugün yazıyorum. 

Benri aseton

Benri Oje Temizleme Pedi, tırnaklardaki oje ve cilayı pamuklu pedlere emdirilmiş temizleyici ile zorlanmadan çıkarmayı hedefleyen bir ürün... Aseton içermeyen formülü sayesinde, tırnaklara zarar vermemeyi ve tırnak etlerini kurutmamayı da amaçlamışlar. 

Benri aseton

Küçük bir krem kavonozu şeklinde ambalajda satılan Benri oje temizleyicinin içerisinde 30 tane ped bulunuyor. Bu pedler oldukça ince yapıda ve ıslaklar... Çok hafif ve güzel hindistan cevizi kokuyorlar. Tek bir ped ile açık renk bir ojeyi tek elimden rahatça temizleyebiliyorum. Koyu renk ojede ise, iki elim için toplamda 3 ped kullanmam gerekiyor. Koyu renk ojeleri bile oldukça güzel temizliyor, incecik yapısına rağmen temizleme işlemi sırasında yırtılıp parçalanmıyorlar. Pedlerdeki sıvı yağlı olduğu için, tırnakları ve tırnak etlerini kurutmuyorlar ancak, ben her uygulama sonrasında ellerimi yıkadım. Tırnak etlerini oldukça yağlı bırakıyorlar ve benim gibi ellerinizi yıkama ihtiyacı hissetmeniz mümkün. 

Benri aseton

Açıldıktan sonra 6 ay kullanım ömrü olan Benri Oje Temizleme Pedi alkollü bir ürün... Bir süre kullanmayınca üstteki pedlerin kuruduğunu görebilirsiniz ama bu olduğunda, üstteki pedleri aşağı gelecek şekilde kavonozda tepetaklak ederseniz, kavonozdaki sıvı aşağı doğru akacağından bu sorun çözülüyor ve hiç bir ped ziyan olmuyor. Küçük ambalajı ve taşıma kolaylığı ile tam bir seyahat dostu olduğunu düşündüğüm Benri oje temizleme pedleri günlük olarak kullanımda çabuk bitebilirler. Ancak, ben her seyahatimde bunları yanıma almayı planlıyorum; bu sayede aseton ve pamuk taşımak zorunda kalmıyorum. Kavanoz ürün akıtmıyor, rahatça valizime koyabiliyorum. 

Benri aseton

Benri Oje Temizleme Pedi tatilleriniz için aklınızda olsun. Tüm Benri ürünleri sadece Gratis'lerde satılıyor ve bu pedlerin fiyatları ben satın aldığımda oldukça uygundu. 

Sevgiler... 

4 yorum:

  1. Bu oje temizleme pedleri gerçekten seyahat kurtarıcısı (kalıcı oje yaptırmamışsam). Ben de NOB'unkileri kullanıyorum, onlar da güzel. Benri de aklımda olsun, zaten asetonlarını da pek severim. Öperiiimmm!!!!

    YanıtlaSil
  2. Çok sık oje kullanan biri değilim ama bu tarz pratik ürünler iyi oluyor.:)

    YanıtlaSil
  3. Tatilde cok ise yariyor Blanacim 😃

    YanıtlaSil
  4. Tatil zamanlarinda gercekten cok pratik oluyor Blanacim 😊

    YanıtlaSil