Clinique Pep-Start 2-in-1 Exfoliating Cleanser

Ekim 17, 2018 3 Comments A+ a-

Merhaba...

2018 yılındaki cilt bakım rutinlerimi anlatırken söz ettiğim Clinique Pep-Start 2-in-1 Exfoliating Cleanser hakkındaki ayrıntılı yorumlarımı yazmak için nihayet zaman bulabildim. Bu üründen 30'ar ml olarak iki tüp bitirdim ve hakkındaki tüm fikirlerim oturdu. 

Clinique Pep-Start temizleyici

Clinique Pep-Start 2-in-1 Exfoliating Cleanser; cildi nazikçe temizlerken aynı zamanda peeling yapmayı da hedefleyen bir ürün... Ciltteki kirin, ölü derinin ve fazla yağın temizlenmesine yardımcı olmayı ve bu sayede bizleri pürüzsüz, canlı bir cilde kavuşturmayı vaadediyor. Günde iki kez olmak üzere, sabah-akşam kullanıma uygun olduğu belirtiliyor. Ürünü göz çevresinden uzak tutmak gerekiyor. 

Clinique Pep-Start temizleyici

Clinique 2si 1 arada temizleyici; turuncu renkli, temiz kokulu, içerisinde çok çok ince kum gibi tanecikleri olan bir ürün... Bir fındık büyüklüğünde ürün almak, tek seferlik cilt temizliği için fazlasıyla yetiyor. İçerisindeki tanecikler gerçekten çok ufak ama ürünü uygularken varlıklarını hissedebiliyorum. Cildimi çizmeden, bir peeling ne kadar nazik olabilirse o kadar nazikçe temizlediğini söylemem mümkün... 

Clinique Pep-Start temizleyici

Benim cildim çok kuru ve hassas... Hiç bir tanecikli ürün, benim için sabah-akşam kullanılabilir özellikte değil. Ben, iddiaları dolayısıyla bu ürünü önce her akşam cilt temizliğimde kullanmayı denedim. Ancak, üçüncü günde cildim isyan etti. Burun kenarlarım başta olmak üzere, cildim aşırı hassaslaştı, kızardı ve acımaya başladı. Dolayısıyla, benim gibi çok hassas ciltlerin günlük kullanmasını önermem ancak; haftada 1-2 kez ciltteki kalıntıları temizlemek için gerçekten çok iyi bir tercih olabilir

Clinique Pep-Start temizleyici

Ben Clinique Pep-Start 2-in-1 Exfoliating Cleanser'ı haftada 2 gün kullanmaya başladığımda, cildimdeki kalıntıları çok güzel temizlediğini, siyah nokta oluşumunu azalttığını gözlemledim. Özellikle yazın yoğun güneş kremi kullandığım için, bu tarz hassas peelinglere daha çok ihtiyaç duyuyorum. Böyle zamanlar için de, güzel bir temizleyici olduğunu söyleyebilirim. 

Clinique Pep-Start temizleyici

125 ml, pembe bir tüpte satılan Clinique 2si 1 arada temizleyici, SLS içermesine rağmen az köpürüyor. Yüzden kolay arınıyor, ılık suyla rahatça akıtabiliyorum. İçeriğinin ortalarında papaya özütü ve bambu olan bu peeling temizleyici, az da olsa salisilik asit, peptitler, kafein ve hyaluronik asit içeriyor. Paraben içermeyen bu ürün, koruyucu olarak bht içeriyor

Clinique Pep-Start temizleyici

Clinique Pep-Start 2-in-1 Exfoliating Cleanser ve tüm Clinique ürünlerini lüks kozmetik mağazalarından, Clinique mağazalarından ve markanın online alışveriş sitesinden satın alabilirsiniz. Ben online sitelerinden alışverişi önerebilirim, hem bolca tester ve deneme boy ürün gönderiyorlar hem de ara ara güzel kampanyaları oluyor. 

Sevgilerimle...

3 yorum:

  1. Haftalık temizleyici olarak iyi bir seçenek gibi duruyor Blana'cım, beni yine bht düşündürdü sadece... yani çok hassas ciltli değilim ama şu maddeye acayip tepki veriyorum... Teşekkürler yazı için, çok öperim!

    YanıtlaSil
  2. Her gün benim cildimi de çok yoracağını düşünüyorum ama haftada 1-2 kez uygulamak çok mantıklı geldi, etkileri de oldukça iyi olmuş anladığım kadarıyla. Benim de peeling olarak kullanmak üzere aklımda olsun bu ürün, çok sevgiler ^_^

    YanıtlaSil
  3. ben kullanabılırım karma cıltlı mangalcı :) operım harıka yazı

    YanıtlaSil