Beyond Himalaya Deep Moisture Serum-In-Oil

Ekim 01, 2018 7 Comments A+ a-

Merhaba...

Bir seneye yakındır kullandığım ve bu senenin kış-ilkbahar cilt bakım rutinimde de (burada) bahsettiğim Beyond Himalaya Deep Moisture Serum-In-Oil hakkındaki ayrıntılı yorumlarımı yazmanın zamanı geldi. Çok sevdiğim bu serumu yeni bitirdim ve bir an evvel düşüncelerimi paylaşmak istedim. 

Beyond Himalaya Serum

Beyond Himalaya Deep Moisture serum-in-oil cildi derinlemesine nemlendirmeyi, cilde enerji vermeyi ve cilt tonunu düzenlemeyi hedefleyen bir ürün... Tonikten sonra tüm yüze ve boyna masaj yaparak uygulanması ve ardından cilt bakımının diğer adımlarına devam edilmesi öneriliyor. Göz çevresinden uzak tutulması gerekiyor. 

Beyond Himalaya Serum

Ben Himalaya Deep Moisture serumu kış ve ilkbahar mevsiminde gündüz rutinimde tonikten sonra nemlendiricimden önce, yazın cildimin kuruluğu biraz toparlayınca da tek başına gündüz nemlendiricisi gibi kullandım. Bir-bir buçuk pompa ürün benim tüm yüzüme yetti. Yağ içeren bu serum, şeffaf renkli bir jel kıvamında geliyor. "Serum in oil" yapısında olduğu için ciltte çok kolay ve hızlı emiliyor, hemen üzerine nemlendiricimi uygulayabiliyorum. Cildimde emildikten sonra asla yağlı bir his bırakmadığı için rahatsızlık vermiyor. Yapısı incecik ve bu ince yapısına rağmen cildimi nemlendirmesi muazzam bir serum olduğunu rahatlıkla söyleyebilirim

Beyond Himalaya  Serum

Beyond Himalaya Deep Moisture serum-in-oil benim çok kuru ve hassas cildime çok iyi gelen bir ürün oldu. Cildimin nem ihtiyacını karşıladı, üzerine uyguladığım nemlendiricimin etkisini arttırdı. Tek başına makyaj altında da çok iyi duruyor. Benim cilt lekelerim olmadığı için beyazlatma vaadini ne kadar gerçekleştirdiğini gözlemleyemedim ama cildimi çok daha sağlıklı ve canlı gösterdiğini söylemeliyim

Beyond Himalaya Serum
Beyond Himalaya Serum

55ml pompalı, şeffaf sarı bir şişede satılan Himalaya Deep Moisture serum, açıldıktan sonra 9 ay kullanım ömrüne sahip... Gliserin, Himalaya kekiği, prinsepia utilis gibi Himalaya bitkileri içeren bu serum; niacinamide, ayçiçeği, peygamber süpürgesi içeriyor. İçeriğinin orta sıralarında silikon bulunan ürün; alkol, mineral yağ, petrol ürünü, renklendirici, parfüm, paraben ve bht içermiyor. İçeriğindeki bitkilerden kaynaklanan çok hafif ve güzel bir kokusu var. Özellikle kuru ve çok kuru ciltlerin çok beğeneceğini tahmin ediyorum. 

Beyond Himalaya Serum

Oldukça memnun kalarak kullandığım Beyond Himalaya Deep Moisture serum-in-oil ve tüm Beyond ürünlerini Beyond mağazalarından, Lila Kutu gibi markanın satışını yapan online sitelerden bulabilirsiniz. Beyond bir Kore markası ve hayvanlar üzerinde deney yapmıyor. 

Sevgilerimle...

7 yorum:

  1. Bu benim testerını kullandığımda aşık olduğum serumdu :) Sonra bir seyahat boyu elime geçti, fakat henüz açmaya sıra gelmedi. Şimdi kullandığım bir yağ-serum var ama, o bitince muhtemelen buna ihtiyaç duyacağım, çünkü Ankara havası bu mevsimden bile iyice kurudu; kaloriferler yanınca nem oranı 0'a falan düşecek sanırım. Öptüm çok Blana'cıım, ellerine sağlık!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu serumu senin tavsiyenle almıştım zaten Başak'cım, mağazadaki görevli de söylediklerini desteklemişti. Çok memnun kaldım. Kışın Ankara havasında da seni memnun edeceğini düşünüyorum.
      Ben de kocaman öpüyorum <3

      Sil
  2. Kızımın yayınını gördüm. Özlem gidermek için girdiysem de, ürün tanıtımını dikkatle okudum. Güzel bir toniğe benziyor. Benim de cildim artık kurumaya başladı, benim kızımınki zaten kuru. Söyledim ona da, bilgisi olsun diye.
    Emeğine sağlık Blana'm, sevgiyle kucaklıyorum seni kızım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Ece Ablam, hoşgeldin. :)
      Güzel yorumun için çok teşekkür ederim.
      Ellerinden öpüyorum <3

      Sil
  3. beyond ürünlerini deneyip çok sevmiştim

    YanıtlaSil
  4. vadaaa şekerpare guzel yazı olmus

    YanıtlaSil