Uriage Termal Su (Eau Thermale D'uriage)

Ekim 12, 2018 2 Comments A+ a-

Merhaba...

Termal sular hem cilt bakım rutinimin hem hayatımın bir parçası haline geleli epey oluyor. Genel olarak bir marka tercihim olmasa da, kullandıklarım içerisinde en beğendiklerimden biri olan Uriage Termal Su ile ilgili düşüncelerimi okumak isterseniz lütfen ekranı aşağı doğru kaydırmaya devam edin.

Uriage Termal Su

Uriage Eau Thermale D'uriage, hassas ciltler için günlük cilt bakım suyu olarak tanımlanıyor. Alplerden elde edilen suyun el değmeden paketlenmesiyle üretilen Uriage Termal Su, yüksek mineral içeriği ile cildi nemlendirmeyi, rahatlatmayı ve sağlıklı göstermeyi vaadediyor. 
Mavi kapaklı, renkli şık bir ambalajda satılan Uriage termal suyun basınçlı şişesi bence oldukça güzel tasarlanmış. Şişenin püskürtme mekanizması çok başarılı; oldukça yumuşak ve homojen bir şekilde ürün püskürtüyor. Bu sayede makyaj üstüne bile kullanabiliyorum. Termal sularda şişelerin püskürtme mekanizmaları benim için gerçekten önemli ve bu konudaki tercihlerimi belirliyorlar. 

Uriage Termal Su

Uriage Eau Thermale D'uriage'i sabahları yüzümü yıkadıktan sonra tonik olarak kullanıyorum. Cildimi rahatlatıp yatıştırıyor ve üzerine uyguladığım nemlendirici ürünlerin etkilerini daha iyi göstermelerine yardımcı oluyor. Bunun dışında; cildimde hassasiyet, kızarıklık, kaşıntı gibi can sıkıcı durumlar oluştuğunda ilk olarak termal su kullanıyorum. Bu yöntem cildimi hızlıca rahatlatmak için harika oluyor. Gün içerisinde ferahlamak ve tazelenmek için de, termal sular en sevdiğim ürünler...

Uriage Termal Su

Uriage Termal Su 150 ml ürün içeriyor ve her gün kullanmama rağmen oldukça uzun ömürlü olduğunu rahatlıkla söyleyebilirim. Bir şişesini 5-6 ay kadar kullanıyorum. Cildimde olumsuz hiç bir duruma yol açmadığı gibi, kuru ve hassas cildimi rahatlatmada en başarılı bulduğum termal sulardan biri oldu. Marka bildiğim kadarıyla hayvan deneyleri yaptığı için, ben artık ürünlerini satın almayacağım ama bunun için de gerçekten üzgünüm. 

Uriage Termal Su

Uriage Termal Suyu anlaşmalı eczanelerde ve dermokozmetik satışı yapan online satış sitelerinde bulabilirsiniz. 

2 yorum:

  1. Uriage kesinlikle en başarılı termal sulardan biri bana göre; üstelik bence makyaj sabitleme özelliği de var :) Diğer ikisi LRP Serozinc ve Caudalie Grape Water. Ay bak termal su aşkım depreşti. Ama almiyciiim, almiyciiim :) Öperim çook!!!

    YanıtlaSil
  2. Termal suları düzenli olarak kullanmaya bu yaz başında başladım. Şu an Avene'in termal suyunu severek kullanıyorum ama Uriage markasının termal suyu hakkında da çok iyi yorumlar okumuştum, bu yazıyla da tescillendi benim için :) Elimdeki bittikten sonra bu ürünü de denemek istiyorum. Çok sevgiler ^_^

    YanıtlaSil