Kiko Hydra Pro Glow Sublime Light Effect Moisturizing Cream

Aralık 05, 2018 1 Comments A+ a-

Merhaba...

Sene ortasında 2018'in kış ve sonbahar aylarında oluşturduğum cilt bakım rutinimden bahsetmiştim. Neredeyse 2019 kışına gireceğiz ve ben o yazıda sözünü ettiğim ürünlerin ayrıntılı yorumlarını yapmayı hala bitiremedim. Gerçi, bu yöntem benim için iyi de oldu; blogda yazacağım cilt bakım ürünlerini listeledim ve yazmak konusunda kendimi motive ettim. Bugün, o yazılarda bahsettiğim  ve hala kullandığım Kiko Hydra Pro Glow Sublime Light Effect Moisturizing Cream'i anlatacağım.


Kiko Hydra Pro Glow nemlendirici

Kiko'nun Hydro Pro Glow serisi; günlük nemlendirici, matlaştırıcı nemlendirici, göz çevresi serumu, nemlendirici maske ve ışıltı veren nemlendirici içeren bir cilt bakım grubuna sahip... Kiko Hydra Pro Glow Sublime Light Effect Moisturizing Cream; içerdiği hyaluranik asitle cilde gün ışığının sağlıklı parlaklığını vermeyi vaadeden bir nemlendirici krem... Cildi nemlendirmeyi, cilde ışıltı vermeyi ve cildi antioksidanlardan korumayı hedefliyor.

Kiko Hydra Pro Glow nemlendirici

Pudra pembesi, ışık geçirmeyen pompalı bir şişede satılan Kiko Hydra Pro Glow nemlendirici; losyon kıvamında, çok ince yapılı, kolay emilen bir formüle sahip... Aynalı, altın renginde kapağı çok şık ve sağlam kapanıyor. Ürünün hem şişe hem kapak tasarımının yuvarlak formda olması bence oldukça estetik bir görünüm kazandırmış.


Kiko Hydra Pro Glow nemlendirici

Krem renkli, çok hafif çiçek kokulu bir losyon olan Kiko Hydra Pro Glow Sublime Light Effect Moisturizing Cream'in iddia ettiği gibi ışıltılı bir bitişi var. Renkli bir krem olması sizi korkutmasın, uygulandığında ardında bir renk bırakmıyor. Cilde parlak değil ama gerçekten ışıltılı ve çok sağlıklı bir görüntü veriyor. Kesinlikle sim, sedef içermiyor. Cildinizde büyük leke, iz sorunlarınız yoksa, bu ürünü tek başına sürüp canlanmış bir cilde sahip olabilir ve makyajsız da çok iyi görünebilirsiniz.


Kiko Hydra Pro Glow nemlendirici

Kiko Hydra Pro Glow, bir nemlendirici cilt bakım ürünü olarak satılsa da; bence daha çok bir makyaj bazı ya da nemlendirici üzerine uygulanacak çok ince ve doğal bir "iyi görünme" ürünü... Benim gibi çok kuru bir cilde sahipseniz, tek başına nemlendirici olarak yetmeyecektir; yağlı/karma bir cilde sahipseniz ışıltısı sizi mutsuz edebilir. Normal ciltler tek başına kullanabilir ancak, içerik listesi sebebi ile yine de cilt bakımınızı sadece bu ürüne emanet etmenizi önermem. Fakat, gerçekten donuk cildi canlandırma, sağlıkla ışıldayan bir ten görünümü kazandırmada çok başarılı bulduğum bir losyon oldu.


Kiko Hydra Pro Glow nemlendirici
Kiko Hydra Pro Glow nemlendirici

Ben Kiko Hydra Pro Glow Sublime Light Effect Moisturizing Cream'i, gündüz cilt bakımımı yaparken, nemlendiricime karıştırarak kullanıyorum. Kullandığım nemlendirici miktarını azaltmadan, bir pompa Kiko Hydra Pro Glow'u nemlendiricime ekliyorum; iki ürünü ellerimin arasında ısıtarak karıştırıp cildime uyguluyorum. Bu sayede anında canlanmış bir cilt görünümüne sahip oluyorum. Haftasonları makyaj yapmadığım için, ürün miktarını biraz arttırıyorum ve istediğim görüntüyü elde edebiliyorum. Bu şekilde, fondötenim için şahane bir baz oluyor, makyajımın kalıcılığını ciddi oranda arttırıyor ve mat bitişli ten ürünlerinin altında kullanıldığında da çok iyi duruyor. Bu ürün, Spf10 içeriyor fakat; bu güneş koruma oranı ciddiye alınacak bir seviye değil.


Kiko Hydra Pro Glow nemlendirici

İçeriğinin ikinci maddesi silikon olan Hydra Pro Glow nemlendiricinin, bu içerik dolayısı ile şahane bir makyaj bazı olduğunu anlamak zor değil. Gliserin, içeriğinin ortalarına doğru niacinamide, arpa içeren bu ürün parfüm de içeriyor. Hyaluronik asit içeriğinin son sıralarında yer alırken; paraben ve bht içermiyor.


Kiko Hydra Pro Glow nemlendirici

Tüm cilt tipleri için uygun olduğu belirtilen Kiko Hydra Pro Glow Sublime Light Effect Moisturizing Cream, 50 ml ürün içeriyor ve açıldıktan sonra 12 ay kullanım ömrü var. Kiko ürünlerini markanın mağazalarından bulabilirsiniz.

Sevgilerimle...

1 yorum:

  1. Benim baya seveceğim bir ürünmüş! Kesinlikle aklımda olacak :) Kiko'nun kampanyaları sırasında ihtiyacım olduğunda denk gelirsem alabilirim. Çok öpüyorum!

    YanıtlaSil