L'orealxBalmain Ruj Serisi: Fever

Aralık 07, 2018 6 Comments A+ a-

Merhaba...

Loreal'in Balmain ile işbirliği sonucu piyasaya çıkan koleksiyonu geçen sene hepimizin dilindeydi. Rujlar makyaj meraklıları tarafından çok beklendi ve konuşuldu. Ben bu ruj koleksiyonunun sadece bir rengini satın aldım ve seri hala raflarda yerini korurken Fever rengi ile ilgili yorumlarımı geç de olsa yazmaya karar verdim. 


Fever

LorealxBalmain işbirliğinden üç ayrı ruj serisi piyasaya sürüldü: Glamazone, Couture ve Rock... Her bir temaya ait 4 renk var ve rujların tamamı mat bitişli (iki renk ise, ışıltı içeriyor). Glamazone serisi toprak tonlarında rujlara sahip ve serinin ambalajı bu temaya uygun şekilde yeşil seçilmiş. Couture serisinin ambalaj rengi siyah ve daha çok gece makyajına uygun renkler içeriyor. Rock serisi ise, iddialı tonlarda renklere sahip ve ambalaj renkleri mavi... Tüm serinin renklerini incelemek isterseniz şuraya tıklayabilirsiniz. 


Fever

Rujların ambalaj tasarımları, klasik Loreal Color Riche rujların aynısı... Sadece ruj kapaklarına Balmain Paris baskısı yapılmış. Ambalajlar oldukça ince ve LorealxBalmain işbirliğinden beklenmeyecek kadar özensiz geldi bana. Dürüst olmam gerekirse, bu serinin oldukça lüks ve şık ambalajları olacağını hayal etmiştim. Yine de, bendeki rujun kapağı gayet sıkı kapanıyor ve kullanım konforu da diğer Loreal rujlarla aynı.


 Fever

Fever, Glamazone serisinden bir renk... Mat yapıda, turuncu-kiremit bir renk... Yapısı klasik Loreal mat rujlar gibi, yumuşacık ve kremsi... Dudağa çok kolay ve konforlu uygulanıyor. Yine klasik Loreal rujlar gibi kokuyor, bereket ben kokusunu sürdüğümde hissetmiyorum. Kalıcığı bir şey yiyene kadar devam ediyor, sabitlenen bir ruj olmadığı için yemek yerken siliniyor. Dudaklarımı kurutmuyor ve ağır bir hissi yok


 Fever
Fever

Fever, benim için tam bir sonbahar-kış rengi... Bu ruju en çok, neredeyse hiç makyaj yapmadığım günlerde kullanmayı seviyorum. Çok hafif ve doğal tonlarda göz makyajlarıyla da güzel duruyor. Kiremit rengi bir makyajla iddialı görünümler yaratmak isterseniz de, size çok güzel eşlik edeceğini düşünüyorum. Bu ruju geçen sene satın aldığımda, bir süre elimden düşürememiş ve sonra da bir kenarda unutmuştum. Dolayısıyla sevip sevmeme arasında kararsız kalmıştım fakat, havalar soğuyunca sık kullandığım rujların arasında yine yerini aldı. Benim gibi, sarı alt tonluysanız size de çok yakışacağını düşünüyorum. 

Fever

Bendeki rujun üzerinde herhangi bir etiket olmadığı için gramajına ve içeriğine dair bir fikrim yok; internette araştırınca da bir şey bulamadım. Fakat, kokusu ve yapısını baz alırsam; klasik Loreal mat rujlardan bir farkı olduğunu zannetmiyorum. Yine de, konu ile ilgili bilgisi olan biri varsa, aşağıya yorum bırakırsa çok sevinirim. 


Fever

LorealxBalmain Fever ruju ve tüm Loreal ürünlerini Gratis, Rossmann gibi kozmetik marketlerden ve internet üzerinden satın alabilirsiniz. 

Sevgilerimle... 

6 yorum:

  1. Darılmayın ama çok bayat bir yazı oldu bu:( sonra kırılıyorsunuz neden okunmuyorum diye..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siz de darılmayın ama bu yazı zaten size hitaben yazılmamıştı. Öncelikle, bu ruj hala satılıyor ve ben bir ürünü satın aldığımda iyice kullanıp denemeden yazmıyorum. Trendleri takip etmek, yeni ürünleri ilk çıktıklarında yazmak gibi amaçlarım da yok.
      Ayrıca hakkımda çok yanılıyorsunuz, benim okunup okunmamakla ilgili dertlerim yok. Bu blogu önce sevdiğim için, sonra belli medeniyet,kültür ve eğitim seviyesinde olup cilt bakımı ve makyajla da ilgili olan, bu konuda dürüst yorum ve içerik bilgisi öğrenmek isteyen az sayıda insan için yazıyorum. Çoğunluğa hitap etmiyorum, etmek de istemiyorum. Dolayısı ile siz buraya ait değilsiniz, üzgünüm.
      İyi günler dilerim.

      Sil
  2. Bu ruju ben de çok seviyorum, ama nedense bana daha çok yaz rengi gibi geliyor :))) Bu ara bir deneyeyim kullanmaya ama şimdi de bordo mevsimime girmiş gibi hissediyorum; arada kaldım :) Balmain serisiyle ilgili "özensiz" yorumlarına da katılıyorum, ambalaj rengi harici bir detay ile şıklık katsalar güzel olacakmış. Ten rengine cidden çok yakışmış bu arada, özellikle gözlerinle birleşince iyice patlamış olacağını düşünüyorum. Güle güle kullan canım! Öperim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başak'cım ben kiremit tonlarını ve kırmızıları sonbahar ve kış aylarında sanırım daha cesaretli kullanabiliyorum. Yazın her şey zaten parlak ve mutluluk vericiyken daha soft ve nude renklere kaçıyorum. Bunu bu sene keşfettim :) Ama bu renk yazın da şahane olacaktır, sana gönülden hak veriyorum :)
      Ben çok daha kaliteli ve lüks bir ambalaj beklerdim gerçekten, incecik bir kapağı var rujun.
      Çok teşekkür ederim, kocaman öperim!

      Sil
  3. Bu seride en ilgimi çeken ruj buydu. Kiremit rengi rujları ben de sonbahar-kış aylarına çok yakıştırıyorum, sizin teninize de çok yakıştığını tahmin ediyorum ♥ Ambalaj konusunda da birebir aynı görüşteyim, renk dışında da bir fark olsaymış keşke :(
    Çok sevgiler ♥♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu seride bir çoğumuzun ilgisini bu renk çekmişti sanırım. Ben de bu renkleri sonbahar ve kış aylarında daha çok kullanıyorum, özellikle hiç göz makyajı yapmadığımda kurtarıcı oluyor. Ambalajları hem aynı hem de çok incecik ve özensiz olmuş bence, keşke Balmain'e yakışır kalitede olsalardı.
      Güzel sözlerin için çok teşekkür ederim. Bu renk sana da çok yakışır bence :)
      Kocaman sevgiler <3

      Sil