NYX Professional Makeup Away We Glow Illuminating Powder

Ocak 30, 2019 5 Comments A+ a-

Merhaba...

NYX Professional Makeup Away We Glow Illuminating Powder allık/aydınlatıcılar piyasaya çıktıklarında bu ürünleri aşırı merak etmiş ama bir türlü de cesaret edip satın alamamıştım. Neyse ki, canım arkadaşım @larcencielblog Başak, kendi allığını bana hediye etti ve sayesinde çok merak ettiğim bu ürünü deneme şansı buldum. Başak'cığıma bir kez de buradan teşekkür ediyorum, onun ürünle ilgili yazısını da buradan okuyabilirsiniz.

NYX Away We Glow Illuminating Powder

NYX Away We Glow Illuminating Powder, isminden de anlayabildiğimiz gibi pudra yapıda saten-ışıltılı dört adet üründen oluşuyor. İstenirse renkleri tek tek uygulayarak, bu ürünü hem allık hem aydınlatıcı hem de bronzer olarak kullanmak mümkünken; istenirse tüm renkleri karıştırarak bronz tonlu bir allık elde etmek de mümkün. Bu pudraların 6 farklı rengi var, bendeki 02 numarası shimmer thrill.

NYX Away We Glow Illuminating Powder
NYX Away We Glow

Shimmer thrill kahve-kiremit-şeftali tonlarından oluşan, renkleri benim kişisel zevklerime oldukça uygun bir allık/aydınlatıcı... Üstteki kahverengi tonlu renk, saten yapıda, şeftalilik içeren bir bronzer... Altındaki kiremit rengi ise, bence allık olarak sonbahar ve kışa çok yakışan, kırmızı tabanlı, saten bitişli bir pudra... Hemen yanındaki aydınlatıcı, sarı alt tonlu ve altın yansımalı bir renk; yüzde tek başına duruşu ve yansıması oldukça güzel... En alttaki ışıltılı/sedefli pudra ise, bence bu paletteki en güzel renge sahip; şeftali-somon tonlarında gold yansımaları olan bir allık... Tüm renkleri karıştırdığımda ise; sedefli, şeftali tonlu bir allık elde ediyorum.

NYX Away We Glow
NYX Away We Glow

NYX Professional Makeup Away We Glow'u ben genellikle tüm renklerini karıştırarak allık olarak kullanıyorum, aşağıdaki fotoğrafta da bu halini görüyorsunuz. Benim kuru cildimde kalıcılığı şaşılacak kadar yüksek, 13 saat sonra bile solmadan ve silinmeden yerinde duruyor. Genellikle pofuduk, orta sıklıkta kıllara sahip allık fırçalarıyla uygulama yapıyorum ve en kolay da bence bu yapıda fırçalarla uygulanıyor. Sık kıllı ve küçük allık fırçalarıyla dağıtmakta biraz zorlandığımı söylemeliyim. Cildimde çok sağlıklı bir görüntü oluşturuyor ve yansıtıcılığı sayesinde aydınlatıcı adımını atlayabiliyorum. Sim içermemesi benim en sevdiğim özelliği...

NYX Away We Glow

NYX Professional Makeup Away We Glow Illuminating Powder'ın yapısı yumuşak, pigmentli ve az tozutuyorlar. Parmakla swatchlandığında da fırçayla da iyi performans gösteriyorlar. Kolaylıkla far olarak da kullanabildiğim bu ürün, kısa süreli seyahatlerde de kurtarıcı olabiliyor.

NYX Away We Glow

Seffaf kapaklı, plastik bir ambalajda satılan NYX Professional Makeup Away We Glow Illuminating Powder toplam 8.76 gr ürün içeriyor. Açıldıktan sonra 24 ay kullanım ömrü var. Paraben ve bht içermiyor. Ambalaj kapağı iyi kapanıyor, çantada rahatlıkla taşınabiliyor.

NYX Away We Glow

Kavuştuğum günden bu yana keyifle kullandığım ve performansından memnun kaldığım NYX Professional Makeup Away We Glow Illuminating Powder shimmer thrill rengini, seriye ait tüm ürünleri ve tüm NYX ürünlerini markanın mağazalarından ve online satış sitesinden bulabilirsiniz.


Sevgilerimle... 

5 yorum:

  1. Renkleri çok güzelmiş, bu tonlarda bir allık istiyorum aslında. Aklımda olsun, çok sevgiler ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem tek tek hem karıştırınca çıkan renk bence çok kullanışlı... İhtiyacın varsa, bir alternatif olarak aklında olsun Fulya'cım:)
      Çok sevgiler <3

      Sil
  2. Karıştırılınca ortaya çıkan renk güzelmiş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok da kullanışlı oluyor çoğu makyajla :)
      Sevgiler <3

      Sil
  3. Kuzuum, beğenmene çok sevindim!! Gerçekten sende renkler çok daha belirgin ve hoş durmuş, bayıldım! Güle güle kullan Blana'cım, çok öpüyorum seni!!!!

    YanıtlaSil