Bitirdiklerim / Kasım - Aralık 2019-2

Ocak 09, 2020 8 Comments A+ a-

Merhaba,

Geçtiğimiz senenin son cilt bakımı bitenlerinin ikinci yazısını da yazıp, 2019 yılını artık kapatıyorum. Bu yazının ilkini buraya tıklayarak okuyabilirsiniz.

bitirdiklerim

Her bitenler yazımda olduğu gibi, önünde * işareti gördüğünüz ürünlerin ayrıntılı blog yazılarına ulaşmak için ürün başlıklarına tıklayabilirsiniz. Her bitirdiğim üründen de kısa kısa bahsedeceğim. O zaman başlayalım.

bitirdiklerim

Isana Yüz Yıkama Köpüğü: Uygun fiyatlı, temiz içerikli ve başarılı bir temel temizleyiciydi. Köpük temizleyici sevenler için güzel bir alternatif olduğunu düşünüyorum. Yakında yazısı gelecek. 

Clinique Take The Day Off Göz Makyaj Temizleyici: Senelerdir kullandığım ve gözlerim ne zaman tahriş olsa, hassaslaşsa elimin tek gittiği çift fazlı ürün budur. Fiyatı çok yüksek, günlük olarak kullanabileceğim bir ürün değil ancak, hassas zamanlarım için hep elimin altında bulunduruyorum. Yazısını yakında yayınlayacağım.

Neutrogena Makyaj Temizleme Sütü: Zeynuşum'un tester yapıp denemem için verdiği bu sütü gerçekten çok beğendim. Yapısı incecik, yarı şeffaf bir losyon formülünde, içeriği başarılı ve kuru cildime çok uygundu. Makyaj temizleme performansı da hiç fena değildi. 

bitirdiklerim

Altapharma Çay Ağacı Yağı: Bu yağ çok uzun süredir bendeydi, artık miyadını doldurduğunu düşündüm. Arada saç bakım yağlarıma damlatıyordum, kırk yılda bir çıkan sivilcelerimin üzerine dokunduruyordum. Yenisini satın aldım. 

Sebamed Q10 Göz Kremi: Bu kaçıncı tüpüm, artık ben de bilmiyorum. Kullandığım en iyi göz kremlerinden biri ve arada başka kremler de alsam hep buna dönüyorum. 30 yaş üstüne ve kuru göz çevresi olanlara gönül rahatlığıyla tavsiye edebileceğim bir göz kremi... 

*LR Aloe Vera Emergency Sprey:  Yazın cilt kaşıntılarında, hassasiyetlerinde çok memnun kalarak kullandık. Ben sonrasında bu spreyi tonik olarak kullanıp bitirdim. Bu şekilde kullanmaktan da çok memnun kaldım. İçinde bulunduğu setle birlikte yaza yeniden alacağım. 

bitirdiklerim

Thalia Argan Yağlı Vücut Losyonu: Karma ciltlere uygun olan ve benim deneyimimle de bunu rahatlıkla onaylayabileceğim bir losyondu. Benim çok kuru cildime yeterli gelmedi ancak, yoğun yapısına rağmen kolay emilen, etkisi uzun süren, ciltte yapış yapış his bırakmayan güzel bir losyondu. 

Bee Beauty Aseton: Piyasada olan en beğendiğim aseton bu, buldukça satın almaya devam edeceğim. Tırnak kenarlarımı kurutmadan ojelerimi güzel temizliyor. 

Splat White Plus Diş Macunu: Splat diş macunlarının çoğunu beğeniyoruz, bu da başarılı bulduğumuz çeşitlerinden. 

bitirdiklerim

Benri Islak Havlu: Çok kötüydü. Bir de uygun fiyatlı diye iki paket almışım. Çok kalın, gıcır gıcır bir mendil, hiç beğenmedim. 

Eyüp Sabri Tuncer Doğal Zeytinyağlı El Sabunu: Bu markanın sabunları benim ellerimi kurutuyor malesef. İçerikleri güzel, bu zeytinyağlı çeşidi mandalinalısı kadar ellerimi kurutmasa da, yine de daha çok el kremi kullanmama sebep oldu. 

Colgate Optic White Ağız Gargarası: Piyasada bulabildiğim alkolsüz, sls siz ve mentolsüz tek ağız çalkalama suyu... Ağız hijyeninizi sağlayacağım diye, ortalığı yakıp kavurmayan, ağız içinizi çöle döndürmeyen, nazik ve güzel bir ürün. Yeniden satın aldım, bundan sonra da almaya devam edeceğim. 

Le Petit Marseillais Ballı Kalıp Sabun: Sıvı sabununa bayıldığımı biliyorsunuz, bunu da o koku için almıştım. Hiç pişman değilim. Süngerimi yıkıyorum ve banyo dolabımın misler gibi bal kokmasını sağlıyor. Çok aşk annecim! 

Benri Pamuk ve Kulak Temizleme Çubuğu: Pamuk ve bu tarz çubuklar konusunda marka tercihim yok. Pamuklar yumuşak olsun, çubuklar da sağlam olsun benim için yeterli. İndirimde hangisini bulursam onu alıyorum. 

bitirdiklerim

*Isana Hydro Booster Alın Pedleri: Bu pedler gerçekten şahane ve vaadlerini gerçekleştiriyorlar. Yokluklarını elimdekiler bitince fark ettim. Alnımdaki nemsizlik kaynaklı çizgilenmeleri anında toparlıyor, etkisini gözle görebiliyorum adeta. Buldukça alıp stokluyorum. 

Kağıt maskeleri, kullandıkça ayrıntılı olarak, içerikleri ile birlikte instagram hesabımda yorumluyorum. @blanasdiary hesabımda sabitli hikayelerimden bakabilirsiniz. Jumiso maske şahaneydi, çok çok beğendim. İlk fırsatta yine alırım. Nivea cellular filler maske, beklentimi karşılamadı, bence kuru ciltler için nem vermesi yeterli değidi. Neutrogena Radiance Boost hidro jel maskeyi beğendim ama bu maskeler içinde favorim olan hala nemlendirici ve sıkılaştırıcı olanlar. Beauty Friends ballı maske, varlığı yokluğu bir, etkisiz bir üründü. Missha honey mask, en sevdiğim, favori maskem! Stoklarım sağlam ve sağlam tutmaya da devam edeceğim. Garnier göz altı maskesini de çok beğendim, indirimlerde almaya devam edeceğim. 

bitirdiklerim

2019'un son aylarında bitirdiğim cilt bakım ürünleri bunlardı. Umarım sene başından bu yana tüm bitirdiklerim yazılarımı keyifle okumuşsunuzdur.

Sevgilerimle... 

8 yorum:

  1. Oh beklediğim yazı gelmiş! Göz çevresi kremi kullanmaya inanmamaya başladım ben artık :))) Her ne kadar Fransa'dan istediğim CeraVe'yi kullanıyor olsam da, bitince sanırım sadece şu Glow Recipe Retinol Eye Mask ile devam edeceğim. Ama sana katılıyorum; Sebamed Q10 işini en iyi yapanlardan! Hiç daha fazla para saçmaya gerek yok. LR seti yazın ben de alacağım, hem elimin altında bulunsun; hem de sonrasında tonik yapayım diye. Maske konusunda seçimlerimiz birbirine benziyor. Her ne kadar son zamanlarda şu alerji yüzünden kağıt maskeleri bir kenara koymuş olsam da, Garnier göz ve Isana alın maskelerinden bir ara alacağım :) Yenilerini güle güle kullan şekercim, çok öperim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başak'cım, göz çevresi kremleri nemlendirme açısından benim için elzemler, keza göz kapaklarım bile aşırı kuruyor. Ama ihtiyacı olmayanlar için ya da sorun yaşamayanlar için nemlendirici de bence yetecektir zaten. Sebamed'i de sürekli almaya devam edeceğim gibi duruyor.
      LR set tonik olarak bence de şahane! Ben de bu ara maske kategorisinde cilt bakımımı savsakladım ama bu hafta itibariyle normale dönerim sanırım.
      Yazımı beğenmene çok sevindim canımcım, öperim çok <3

      Sil
  2. Çok güzel şeyler bitirmesin isana köpüğü görmemiştim ben o rossmann da

    YanıtlaSil
  3. Bitenler yazılarını ve tüm yazılarını büyük zevkle okuyorum canım ♡ eline sağlık:)
    Artık ballı birşeyler görünce aklıma direk sen geliyorsun zaten :) hatta dudak nemlendiricimde bu sefer ballı aldım. Kokusunu çok begenmesem de işlevi güzel:)
    Bu sene de bol bol bitenler yazılarını bekliyorum canim benim cokkk öperim:) ♡

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tülin'cim güzel sözlerin için çok teşekkür ederim <3
      Bal kokan her şey favorim valla, kendime engel olamıyorum :) Ama ballı maskelerin etkisi de çok güzel!
      Bu sene umarım bitirmek istediklerim biter, sevdiklerim bereketli çıkar diyorum :D
      Öpüyorum <3

      Sil
  4. Süper, ne güzel ürünler bitmiş, isana köpüğü merak ettim doğrusu, en kısa zamanda alacağım. Sevgiler canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canımcım, çok öpüyorum <3

      Sil