Clinique Take The Day Off Make Up Remover Göz ve Dudak Makyajı Temizleyicisi

Ocak 21, 2020 2 Comments A+ a-

Merhaba, 

Clinique Take The Day Off Make Up Remover göz ve dudaklar için çift fazlı makyaj temizleyicisi benim senelerdir kullandığım, satın almaktan hiç vazgeçmediğim, cilt bakım dolabımdaki demirbaş ürünlerimden biridir. Buna rağmen, blogda yazmaya bir türlü sıra getiremedim. 

Clinique Göz ve Dudak Makyajı Temizleyicisi

Clinique Take The Day Off Make Up Remover göz ve dudaklar için çift fazlı makyaj temizleyicisi, oftomolojik testleri yapılmış (göz çevresi için gerekli laboratuvar testleri), hassas gözler için uygun ve parfüm içermeyen bir ürün... Çift fazlı formülü ile, göz ve dudak makyajını, suya dayanıklı maskarayı kolayca çözmeyi ve temizlemeyi hedefliyor. Lens kullanıcıları için de uygun olan bu temizleyici cildi rahatlatıp tazelemeyi vaadediyor. Şişeyi iyice çalkalayıp, temizleyicinin iki fazını birbirine karıştırdıktan sonra pamuğa bir miktar döküp temizlemek istenen bölgeyi yukarıdan aşağıya doğru silmemiz öneriliyor. Makyajı temizledikten sonra, su ile durulanması gerekiyor. 

Clinique Göz ve Dudak Makyajı Temizleyicisi

125ml, plastik, şeffaf mor bir ambalajda satılan Clinique Take The Day Off Make Up Remover göz ve dudaklar için çift fazlı makyaj temizleyicisinin kilitlenen ve oldukça sağlam metalik bir kapağı var. Bence, ürünün tek olumsuz tarafı da bu, şişe pompasız ve ağzı oldukça geniş olduğundan kontrollü bir şekilde pamuğa dökmek epey zahmetli olabiliyor ve dikkat istiyor. Biraz dikkatsizce kullanımda gereğinden çok fazla ürün ziyan oluyor. 

Clinique Göz ve Dudak Makyajı Temizleyicisi

Ben, Clinique Take The Day Off Make Up Remover ı, genellikle gözlerimde hassasiyet ve alerjik reaksiyon olduğu zamanlarda kullanıyorum. Gözlerim aşırı hassaslaştığında kullanabildiğim tek makyaj temizleyici ürün bu olduğu için ve yüksek fiyatı dolayısıyla, acil durum temizleyicim olarak her zaman elimin altında bulunduruyorum. Gözlerimde ve göz çevremde asla tahriş, hassasiyet oluşturmuyor. Gözlerimi yakmıyor, buğulandırmıyor. Bitişi gerçekten yağlı ve yumuşak, bu durum ılık suyla duruladığımda kayboluyor, geriye yumuşak ve nemli bir göz çevresi bırakıyor. Dudak makyajını ve kalıcı likit rujları çıkarmada da oldukça başarılı iş görüyor. 

Clinique Göz ve Dudak Makyajı Temizleyicisi

Ben her gözüm için tek pamuk kullanıyorum. Şişeyi iyice çalkalayıp her bir pamuğa bir miktar ürün döküyorum. Her bir pamuğu gözlerimin üzerine yerleştirip 15-20sn kadar bekletiyorum ve pamuğu nazikçe aşağı doğru çekerek göz makyajımı temizliyorum. Eğer, o gün kat kat maskara sürmüşsem bu işlemi ikinci kez tekrarlamam gerekebiliyor ama çok yoğun farları tek hamlede, yoğun maskarayı ise anlattığım şekilde tamamen temizliyor. Ben her zaman çift temizleme yaptığımdan, sonrasında su bazlı bir temizleyici ile üzerinden geçiyorum. Kirpiklerimi asla dökmüyor

Clinique Göz ve Dudak Makyajı Temizleyicisi
Clinique Göz ve Dudak Makyajı Temizleyicisi

İçeriğinde iki çeşit silikon bulunan  Clinique Take The Day Off Make Up Remover göz ve dudaklar için çift fazlı makyaj temizleyicisi; paraben, bht, etil alkol ve mineral yağ içermiyor. İçeriği tamamen temiz ve zararsız değil ancak, kendi adıma türünün en iyisi olduğunu düşünüyorum. 

Clinique Göz ve Dudak Makyajı Temizleyicisi

Clinique Take The Day Off Make Up Remover göz ve dudaklar için çift fazlı makyaj temizleyicisini Clinique mağazalarından, online sitesinden ve Clinique ürünleri satan büyük kozmetik zincirlerinden satın alabilirsiniz. 

Sevgilerimle... 

2 yorum:

  1. Ben de bir deneme boyunu kullanıp hayran olmuştum kendisine! Gerçekten aşırı derecede başarılı bir makyaj temizleyici. Ama sonra yağlarla makyaj temizlemeye geçince tam boyunu almadım. Gözlerimin alerjik olduğu zamanlarda da Bleforo (adını asla doğru yazamıyorum ama öyle bir şey) Shampoo var -göz için şampuan tabii ki-, eczane ürünü. Onunla yıkıyorum; başka bir şey fayda etmiyor kaşıntısına zaten. Çok öperim Blana'cım senii!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben senelerdir kullanırım bunu canımcım, gerçi fiyatı sağ olsun asla günlük temizleyicim olamadı ama gözlerim yanıyorsa, batışıyorsa hep Clinique kullanıyorum.
      Aslında şu göz şampuanlarından ben de alıp kenara koysam iyi olacak.
      Ben de öpüyorum çok çok <3

      Sil