Isana Pflegender Reinigungs Schaum Yüz Temizleme Köpüğü

Ocak 16, 2020 5 Comments A+ a-

Merhaba,

Üç haftada bir diyetisyenimden her çıkışımda, geleneksel olarak Rossmann'ı geziyorum. Bu gezilerimden birinde çok uygun fiyatı ve makul içeriği ile gözüme takılan Isana Pflegender Reinigungs Schaum yüz temizleme köpüğünü, hazır duş rafımdaki temizleyicim de biterken satın almış ve hemen kullanmaya başlamıştım. Bitirdiğime göre, artık blogda yazmanın vakti geldi. 

Isana Yüz Temizleme Köpüğü

Isana Pflegender Reinigungs Schaum yüz temizleme köpüğü, kuru ve hassas ciltlere uygun olduğu belirtilen, misel teknolojisi ile üretilmiş bir temel temizleyici ürün... Ciltten makyajı ve günlük kiri temizlemeyi, bunu yaparken cildin doğal yağ ve nem dengesini korumaya yardımcı olmayı hedefliyor. Bir ceviz büyüklüğü kadar köpüğü avucumuza sıkıp, ıslak yüz ve boyun bölgesine masaj yaparak uygulamamız; ardından ılık suyla durulamamız öneriliyor. 

Isana Yüz Temizleme Köpüğü

Cilt ph ıyla uyumlu olan  Isana Pflegender Reinigungs Schaum yüz temizleme köpüğü, pembe renkli bir dizayna sahip şeffaf pompalı bir şişede satılıyor. Şişenin pompası gayet uygun tasarlanmış, içindeki ürünü son damlasına kadar kullanabiliyorsunuz. 150 ml ürün içeren bu yüz temizleme köpüğünün son kullanma tarihi şişenin altında yazıyor. Çiçek ve şeftali karışımı hafif ve ferah bir kokusu var ve parfümlü bir temizleyici; bunun dışında paraben, bht, silikon, sls, sles, mineral yağ ve etil alkol içermiyor

Isana Yüz Temizleme Köpüğü

Isana yüz temizleme köpüğünü ben duşta kullanarak bitirdim. Duş rafımda her zaman bir makyaj temizleme yağı ve temel su bazlı bir temizleyici bulunduruyorum. Bu temizleme köpüğü, tek başına tüm makyajı ve maskarayı temizlemekte yetersiz kalsa da, temel bir cilt temizleyici olarak bence oldukça iyi bir performansa sahip. Köpüğünün yoğunluğu benim için tek pompada yeterli gelmediği için, ben her kullanımda 3 pompa kadar ürün alarak yüzümü temizledim. Köpüğün yapısı yumuşacık ve çok konforlu; makyaj temizleyicinin artıklarını, hafif makyaj kalıntılarını ve günlük kiri gayet güzel temizliyor ve duruladıktan sonra cildimde kuruluk ve gerginlik oluşturmuyor. Cildim yumuşak ve sakin kalıyor

Isana Yüz Temizleme Köpüğü
Isana Yüz Temizleme Köpüğü

Su bazlı bir temizleyici olan  Isana Pflegender Reinigungs Schaum yüz temizleme köpüğü, aktif maddelerinde yumuşatıcı sürfaktanlar ve gliserin bulunduruyor.  İçeriğinin orta sıralarında tatlı badem çekirdeği ve kayısı ekstreleri, çok az miktarda da e vitamini bulunuyor

Isana Yüz Temizleme Köpüğü

Fiyat-performans olarak oldukça beğendiğim, vegan formüle sahip Isana Pflegender Reinigungs Schaum yüz temizleme köpüğünün bir de yağlı ciltlere uygun bir çeşidi var. Bu köpükler sınırlı bir süre mi satışta kalacak yoksa sürekli bulunabilecek mi, emin olmamakla birlikte, Isana ürün gamını sık sık yenileyen bir marka. Dolayısıyla, bu köpüğü denemek isterseniz ya da uygun fiyatlı bir temel yüz temizleyicisi arayışındaysanız çok zaman kaybetmeden Rossmann mağazalarına uğrayabilirsiniz. 

Sevgilerimle... 

5 yorum:

  1. Krem temizleyicilerin konforundan sonra elim bu tarz köpüklere hiç gitmese de, sen yazınca alasım geliyor :)))) Bu arada, konuyla alakasız ama aklıma geldiği için sormak zorundayım: Cosmed Atopia Temizleme Kremimiz bitti; fakat ambalajından dolayı yenisini alasım yok. Alternatif önerin var mıdır? Şu alerjiden beri klasik duş jellerinden kullanmaya da çekinir oldum da, hem Rüz, hem de kendim için soruyorum :) Öperim çok!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bu tarz ürünleri sadece duşta kullanıyorum canımcım, o da pratik geldikleri için :)
      Başak'cım, Yves Rocher'ın duş yağlarına baktınız mı hiç? Ya da Bioderma'nın da duş yağı var (onu biz denemedik ama aklımda olan bir ürün; sanırım sen kullanmıştın). Fakat, krem yapıda duş ürünü Cosmed'den başka kullanmadım, ambalajı malesef kötü, dibinde çok ürün kalıyor. Belki duş yağlarını da seversiniz, diye düşünüyorum. Kocaman öpüyorum <3

      Sil
  2. Şimdi ayrıntılı yazısını da okuyunca çok merak ettim, vakitkaybetmeden almalıyım, aslında hep jel form temizleyiciler kulanıyorum ben de ama kışın özellikle bu yapıda bir ürün çok gerekli oluyor doğrusu. Bu arada Yves Rocherden uzun zamandır ürün almadım duş yağlarına da bakacağım. Çok sevgiler canımcım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Köpük temizleyiciler kışın gerçekten konforlu oluyor Berna'cım, ben duşta kullanmayı da daha çok seviyorum. Fiyatı da çok uygun, aklında olsun.
      Yves Rocher'den ben de bir şey almak istemezdim ama bizimki mecburi malesef. Ama o duş yağları gerçekten çok güzel.
      Çok sevgiler, öperim <3

      Sil
  3. Genellikle köpuk form ürünleri çok başarılı bulmuyorum ama bu çok güzel gözüküyor

    YanıtlaSil