2019'da Bitirdiğim Makyaj Malzemeleri - 2

Ocak 03, 2020 6 Comments A+ a-

Merhaba,

2019'da bitirdiğim makyaj malzemelerinin ilk kısmını burada yazmıştım. Bugün, yazının ikinci ve son kısmını yazıyorum.

biten makyaj malzemeleri

Geçen sene bitirdiğim renkli kozmetik ürünlerimden toplu olarak bahsederken, daha evvel blog yazısını yazmış olduklarımın linkini de ekleyeceğim. Ayrıntılı okumak isterseniz, linklerden ürün yazılarına gidebilirsiniz. 

biten makyaj malzemeleri

Nyx Highlight&Contour Pro Palette: Yazısını burada bulabileceğiniz kontur paletinin en koyu renkli bronzerı hariç tüm ürünlerini bitirdim. Sondaki renk bana aşırı koyu olduğundan zaten asla bitiremezdim, arada far olarak kullanıyordum ama o haldeki performansı (bronzer olarak formüle edildiğinden) tatmin edici değildi. Paletin pudraları gerçekten güzeldi, tek sorunları aşırı tozutmalarıydı, bu sebepten de diğer toz formüllere göre çabuk bittiler. 

Bobbi Brown Nude Finish Illuminating Powder, Porcelain: Yapısı incecik bir bitiriş pudrasıydı, tek sorunu içerisinde simler bulunmasıydı. Ben farlarda bile sim sevmiyorum, pudrada zaten asla istemediğim bir şey. Bobbi Brown'dan satın alıp, beğenmediğim tek ürün olabilir. Yazısı burada

biten makyaj malzemeleri

Bu sene, bir sürü makyaj süngeri parçalandı ve kullanım dışı oldu. 2 senelik beauty blenderım (pembe olan) sonunda parçalandı, bence hala piyasadaki en iyi makyaj süngeri. Nascita Ocean series mavi süngerlerim de ömrünü doldurdu, bu süngerleri beğeniyorum. Real Techniques sünger çok güzel ama malesef çok kısa ömürlü; aynı şekilde mini süngerler de hem dayanıksız hem manasız bence. Nascita'nın şu pembe mermer desenli süngerlerini çok sevimli bulsam da yıkarken köpürüyor ve çok ürün emiyor. 

biten makyaj malzemeleri

Mac Prolongwear Concealer, Nw15: Mac'in tam kapatıcı ve kalıcılığı yüksek ünlü kapatıcısı... Bence yapısı aşırı kuru, göz çevresi için de uygun değil. Ben yara izi kapatmak ve kalıcılığı düşük fondötenlerimle karıştırarak kalıcılıklarını arttırmak için kullanıyordum. Back2Mac için ambalajını saklayacağım. 

Maybelline Affinitone Kapatıcı: İnce yapılı ve güzel bir kapatıcıydı. Bundan pek kimse bahsetmiyor ama ben kullanırken bayaca beğenmiştim. Kapatıcılığı azdan ortaya, nemli yapılı ve çizgilere çok fazla dolmuyordu. Altına bir corrector uygulandığında yeterli kapatıcılığı elde ediyordum. 

Revolution Conceal&Define Kapatıcılar, C1 ve C3: Yazısını buradan okuyabileceğiniz bu kapatıcıların örtücülükleri oldukça iyiydi. Ancak, benim çok kuru göz çevremde kuru duruyorlardı. Bu kapatıcıları en çok yüzümde kullandığımda beğendim. Yeniden almak isteyeceğim ürünler değiller ama göz çevresi çok kuru olmayanlar oldukça seveceklerdir diye düşünüyorum. 

biten makyaj malzemeleri

RdL Young Maskara Bazı: Çok övülen bu maskara bazını ben pek beğenmedim. Fiyat-performans olarak iyi, asla kötü bir ürün değil ama üzerine uygulanan maskaranın performansını benim beklediğim kadar arttırmıyor. 

Essence Volume Booster Maskara Bazı: Ben bu ürünü ülkemize gelmeden evvel satın almıştım, uzun süreden beri de kullanıyorum. Bence uygun fiyatlı en iyi maskara bazlarından... Beyaz renkli ve üzerine uygulanan maskaraların etkisini arttırıp, kirpiklerimin daha hacimli görünmesini sağlıyordu. Tekrar alabilirim. 

The Body Shop Dudak Peelingi: Uzun süre kullandığım bir dudak peelingiydi. İlk satın aldığımda çok beğenmiştim ama o zamanlar piyasada çok sayıda dudak peelingi yoktu. Daha iyilerini deneyince, bunun o kadar da iyi olmadığını fark ettim. Tekrar satın almayacağım. 

Friendly Organic Çilekli Dudak Balmı: Organik formüllü bu dudak balmlarını bayaca seviyorum. Bu balmı sabahları ve gün içinde ihtiyaç duydukça kullanıyordum. Elimdeki balmlar bitince yeniden satın alabilirim. 

biten makyaj malzemeleri

Loreal Voluminous Maskara: Günlük kullanıma oldukça uygun, simsiyah bir maskaraydı. Kıl, klasik bir fırçası vardı ve iki katta yeterli hacmi sağlıyordu. Kirpiklerimi belirginleştirsin, hafif hacim versin, topaklanmasın kriterlerinde bir maskara arıyorsanız bakabilirsiniz. Yazısı burada

Maybelline Lash Sensational Maskara: Plastik fırçalı, herkesin çok sevdiği bu maskarayla ben hiç anlaşamadım. Benim kirpik yapımla ve beklentilerimle uyuşmadı.

Loreal Miss Manga Mega Volume Maskara: Bu maskara memlekette neden sevilmedi, hiç bilmiyorum. Ben çok beğenerek kullanıyorum, kaç tane bitirdiğimi hiç hatırlamıyorum. Zeynuşum'a da bir tane vermiştim ve o da çok beğendi. Kirpiklere oldukça güzel hacim veriyor, uca doğru sivrilen kıl fırçası ve esnek formu ile kolay uygulama sağlıyor. Oldukça siyah ve hem günlük hem gece makyajlarında kullanmayı çok seviyorum. Yurt dışına gittiğimde yeniden satın alacağım, ülkemizde hak ettiği değeri görmediği için artık satılmıyor. 

biten makyaj malzemeleri

Maybelline Push Up Angel Maskara: Plastik, ince uçlu ve kısa kıllı fırçası alt kirpikler için oldukça ideal... Üst kirpiklerde duruşunu sevmiyorum ama gece makyajlarında alt kirpiklerimde kullanmaktan memnun kalmıştım. 

Loreal Mega Volume Miss Baby Roll Maskara: Loreal maskaralarla genellikle iyi anlaşırım ama bu, hayatımda kullandığım en manasız maskaraydı. Ne uzattı, ne belirginleştirdi, ne hacim verdi. Sadece kirpiklerimi hafifçe boyadı. Kat kat uygulamada da, topaklandı. Tek kat uygulayarak başka maskaralarıma baz olarak kullandım. 

Loreal Lash Paradise Maskara: Çok beğendiğim, kirpiklerimi oldukça hacimli gösteren bir maskaraydı. Kum saati şeklindeki kıl fırçasını da çok beğendim. Benim için en olumsuz yanı, çok çabuk kuruması oldu, 3 hafta zar zor kullandım. 

Too Faced Better Than Sex Maskara: Bugüne kadar kullandığım en iyi maskara! Kıl, kum saati şeklindeki fırçası kirpiklerime tek katta bile şahane hacim veriyor, tek tek ayırıyor ve kirpiklerimi kıvrık gösteriyor. Bütün bunları yaparken de asla ağırlık yapmıyor, kirpiklerimde hiç bir şey yokmuş gibi hissediyorum. Tekrar tekrar satın alacağım. 

biten makyaj malzemeleri

Wycon Dreamland Lipstick, 04 Daydream: Zeynuşum'un hediyesi olan bu ruju o kadar severek kullandım ki! Hem formül hem renk olarak tam bir Blana rujuydu. Kahve alt tonlu şahane bir gül kurusu renginde, yumuşacık, kremsi yapılı ve tek katta opak bir rujdu. Sanırım bu seri artık üretilmiyor, geçen yaz Budapeşte'de Wycon mağazasında bulamadım, bulsam yenisini alacaktım. 

Wet n Wild Bare It All: Mat yapılı ama buna rağmen dudaklarımı kurutmayan çok güzel bir nude rujdu. Bu serinin formülü yenilendi, bendeki ilk çıkanlardan. 

Golden Rose Velvet Matte 27 Numara: İlk çıktıklarında bol bol övgü alan bu rujların 27 numarasını da bitirdim. Uzun süredir bendeydi, mat formüldeki güzel ruj serilerinden biri olduğunu düşünüyorum. Bir kaç rengini buradaki yazımda göstermiştim. 

biten makyaj malzemeleri

Clinique Chubby Stick Intense, 07 Broadest Berry: Bir Clinique alışverişimde hediye verilen bu ruju çok beğenerek kullandım. Bendeki seyahat boydu. Intense serisi oldukça opak ve nemli yapıda, dudaklarda çok konforlu duruyor. Özellikle sonbahar ve kışa çok yakışan bir tonu vardı. 

Golden Rose Smart Lips, 03 Numara: Başak'cığımın hediyesi olan bu rujun yazısını burada yazmıştım. Çok tatlı, şeftalimsi bir nude kalem rujdu. Nemli ve konforlu yapısı ile çok beğenerek kullanıp bitirdim. 

Kiko Dudak Bazı&Balmı, 100 numara: Cildin ph ına göre renk değiştirmeyi iddia eden bu renkli dudak balmını da bitirdim. Baz olmak için rengi çok belirgin bence ama tek başına dudaklarıma verdiği hafif ve sağlıklı pembe rengi sevmiştim. 

biten makyaj malzemeleri

2019'da bitirdiğim makyaj malzemeleri bunlardı. Umarım bu sene daha çok toz ürün bitirebilirim. Uzun süredir gerçekten ihtiyacım olmadıkça ya da aşırı beğenmedikçe makyaj malzemesi satın almıyorum ve elimdekileri kullanıyorum. Bundan sonra da, bu şekilde devam etmeyi planlıyorum. 
Umarım iki yazımı da keyifle okumuşsunuzdur ve ortak kullanıp aynı fikirde olduklarımız vardır.

Sevgilerimle...

6 yorum:

  1. Vallahi gözlerim kamaştı! O NYX paletin altını atmamışsındır umarım; refill ya, yeniden doldurulası zira kendisi ehehe :) Rujlar bitmiş, pudralar bitmiş; yani daha ne olsun, muhteşem! Şu Miss Manga maskarayı kullandım mı hatrlayamadım şimdi ama Baby Roll'u ben de hiç beğenmemiştim; ki normalde L'Oreal maskaralarla iyi anlaşırım. Valla şu yazıdan sonra yine gaza geldim! Önce bi sağlam declutter yapıp, sonra da çılgınca ürün bitiresim geldi (sene sonunda ben: bitiremei). Öpüyorum seni çoooook!!!!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nyx paletimin kapağı kırılmıştı Başak'cım, mecburen attım yoksa, sevdiğim pudralarla kendime palet yapmayı planlamıştım.
      Bu sene umarım daha çok toz ürün bitirebilirim. Ama ruj bitirme performansımdan açıkçası ben de çok memnunum. Tek bir ruju bitene kadar kullanma yöntemi çok işe yaradı. Böylece zamanında azalttığım tüm rujları bitirebildim. Miss MAnga gerçekten şahane bir günlük maskara bence ama çıktığında çoğu kişi sevmememişti. Sende hiç hatırlamıyorum ben de ama.
      Bu sene hep beraber pp yapalım, çok hevesliyim :D
      Öpüyorum kocaman <3

      Sil
  2. bu sene bende herşeyi almayacağım kesinlikle katılıyorum:))
    çok güzel bir yazı olmuş senden kopya çekiyorum ve bende bu sene böyle bir yazı hazırlayayım :))
    sevgiler
    makyajlikareler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merakla bekliyorum o zaman yazını :)
      Sevgiler...

      Sil
  3. Bence süper ürün bititrmişsin canım, süper tebriks valla, ben yıldım ve bıraktım bu biten ürünler işini. Bitirdiklerin içinde de en çok essence kirpik bazını merak ettim, ben buna bi bakayım ilk gördüğüm yerde. Çok çok sevgiler, öpücükler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben hala çok seviyorum biriktirmeyi :) Okumak da eğlenceli ve bilgilendirici oluyor aslında :D
      Essence baz gerçekten güzel, denenir. Çok öpüyorum ben de, sevgiler <3

      Sil