Makeup Revolution Conceal&Define Kapatıcı

Nisan 08, 2019 2 Comments A+ a-

Merhaba... 

Makeup Revolution Conceal&Define kapatıcılar, herkesin favorisi olan ünlü Tarte Shape Tape kapatıcılara muadil gösterilerek makyaj sever herkesin ilgisini çekti. Ben ülkemizde satılan mağazalardan alışveriş yapmadığım için, markanın ürünlerine hemen ulaşamıyorum. Conceal&Define kapatıcıları da en son Almanya seyahatimde satın aldım ve geç de olsa kullanmaya başladım. 

Revolution Conceal and Define

Revolution, hayvanlar üzerinde deney yapmayan ve uygun fiyatlı bir İngiliz markası... Markanın makyaj malzemelerinin yanı sıra cilt bakım ürünleri de var ve vegan seçenekleri de mevcut... Makeup Revolution Conceal&Define kapatıcı, 2018 yılında Cosmopolitan güzellik ödülünü kazanmış ve markanın en sevilen ürünlerinden biri... "Herkes için kapatıcı" sloganıyla piyasaya sürülen ürünün 50 farklı rengi var. Kendi internet sitesinde, her bir rengin hangi cilt tonu için uygun olduğu yazılmış ve bu sayede ürünü online satın almak isteyenler için çok iyi bir rehber oluşturulmuş. Elimdeki renklere bakarak, sitenin yönlendirmelerinin gayet yerinde olduğunu söyleyebilirim. 

Revolution Conceal and Define

Makeup Revolution Conceal&Define kapatıcılar, tüm sivilce izlerini, cilt tonu eşitsizliklerini, koyu halkaları çizgi ve gözeneklerde birikme yapmadan tamamen kapatmayı vaadediyor. Mat bitişli bu kapatıcılar, uzun süre kalıcı formülleri sayesinde yüz şekillendirmek için (kontur ve aydınlatma amaçlı) olarak da kullanılabiliyorlar. Ürünlerin sentetik fırçalar ya da süngerle yayılması tavsiye ediliyor, istenirse pudra ya da sabitleme spreyleri ile de sabitlenebilecekleri belirtilmiş. 

Revolution Conceal and Define

Revolution Conceal and Define kapatıcıların bende iki rengi var: C1 ve C3. Kapatıcıların renkleri birbirine çok yakın, mağazada denerken ışıklardan dolayı yanılgıya düşmemek adına, gün ışığına çıkıp renge öyle karar vermenizi öneririm. C1, nötre yakın pembe alt tonlu oldukça açık bir renge sahipken, C3 açık somon bir renge sahip... Ben C1 rengini kapatıcı olarak cildime uygulamak için, C3 rengini ise corrector gibi kullanarak göz altı morluklarımı kamufle etmek için satın almıştım. Çok beyaz tenliler için serinin C1 ve C2 renkleri oldukça uygunken, C0 beyaz olan rengi ile de karıştırarak ürünlerin rengiyle oynamak da mümkün hale gelmiş. 

Revolution Conceal and Define

Fotoğraflarda C1 ve C3 rengini, elimdeki kapatıcı ve bb kremle kıyaslamak adına göstermeye çalıştım. Ben birden fazla kapatıcı kullanmamaya çalıştığım ve ürünlerimi bittikçe kullanıma açtığım için çok fazla markayı kıyaslayamıyorum. Yine de, Mac Prolongwear kapatıcının nw15 rengiyle kıyasını farklı ışıklarda görebilirsiniz.

Revolution Conceal and Define

Makeup Revolution Conceal&Define kapatıcıların oldukça kremsi bir yapısı var. Bu ürünler kesinlikle ince yapılı, likit ürünler değil. Kapatıcılıkları ortadan yükseğe ve uygulandıktan sonra ciltte sabitleniyorlar. Uzun süre kalıcılık iddiaları kesinlikle doğru, sabah uyguladığım kapatıcı 13 saat sonra bile silinmeden yerinde duruyor. Mat bitişli bu ürünler, kuru bir yapıya sahipler... Ben kısa süreli olsa da, Tarte Shape Tape denedim ve ona kıyasla Revolution biraz daha nemli bitişli fakat, mutlaka uygulamadan evvel göz altlarınızın ve cildinizin çok iyi nemlendirilmiş olması gerekiyor

Revolution Conceal and Define

Revolution Conceal and Define kapatıcı, iyi nemlendirilmiş göz altlarında birikme yapmıyor. Göz altlarınız benimkiler gibi çizgiliyse, çizgilerinize dolacaktır ancak, sizi olduğunuzdan yaşlı gösterip gözeneklerde birikmiyor. Bence sabitlenmeye ihtiyacı yok, hatta sabitlemek için biraz fazla pudra kullanırsanız yapıları zaten kuru olduğundan göz altlarınızı çok kuru ve çatlak gösterebilir. Sabitlemek istiyorsanız, pudranızı iyi seçmelisiniz. Bu kapatıcıyı en iyi sabitleyen pudralardan biri Hourglass diffused light oldu, örneğin Loreal mineral pudra gibi mat bitişli bir pudra kullandığımda çok kötü sonuç aldım. 

Revolution Conceal and Define

Göz altında benim oldukça beğendiğim bir sonuç veren Revolution Conceal and Define kapatıcılar, bence az kullanılması gereken ürünler... Ben her bir göz altım için sadece iki nokta kapatıcı uyguluyorum. Bu kapatıcıları youtube da izlediğimiz şekilde kat kat nasıl sürüyorlar, anlamış değilim. Az miktarları zaten çok yeterli ve yapıları da kalın olduğu için oldukça örtücü bir sonuç sağlıyorlar. Corrector olarak kullanmak amaçlı satın aldığım C3 rengini, kapatıcıları üst üste uygulamayı uygun bulmadığım için C1 ile karıştırarak kullanıyorum ve sonuçtan çok memnunum. 

Revolution Conceal and Define

Bu kapatıcılar bence, süngerden çok sentetik fırçalarla uygulandığında iyi sonuç veriyorlar. Süngerle de dağıtmak mümkün ancak, Nascita 136 gibi bir fırçayla tampon hareketlerle uygulama yaptığımda hem çok hızlı hem pürüzsüz ve doğal bir sonuç elde ediyorum. Kalın yapılarına rağmen asla yapay ve katman katman durmuyorlar. Nascita Oceans serisinin kapatıcı fırçası da, bu ürünleri uygularken favorilerimden... 

Revolution Conceal and Define

Makeup Revolution Conceal&Define kapatıcılar, yüzde de bence oldukça başarılılar... Sadece kapatıcı kullanarak, fondötensiz makyaj yapmak için de iyi sonuç veriyorlar. Sağlıksız ve donuk bir matlık vermedikleri için, saten görünümlü bir cilt sonucu elde edebilirsiniz. Ben bazen sadece yüzümün orta bölgesine (burun kenarları, çene ve alnımın ortası) bir kaç nokta kapatıcı uygulayıp, yüzümün dışına doğru yayarak günü kurtarıyorum. 

Revolution Conceal and Define

Rose gold, tombul bir tüpte satılan Makeup Revolution Conceal&Define kapatıcıların alıştığımızın dışında, oldukça büyük sünger aplikatörleri var. Bu bakımdan da Tarte Shape Tape'le benzerler. Sünger aplikatörün kesik uçlu kısmının ortasında çukur bir bölge var, ürün bu bölgeye dolarak tüpten çıkıyor ve neredeyse tek bir apliköre gelen ürünle tüm yüzünüze yetecek kadar ürün alabiliyorsunuz. Bu özelliğiyle kontur yapmak için uygun olacak dizaynı, göz pınarları gibi çok küçük yerlere girmek isterseniz sizi zorlayacaktır. 

Revolution Conceal and Define

4 gr ürün içeren Makeup Revolution Conceal&Define kapatıcılar açıldıktan sonra 12 ay kullanım ömrüne sahipler... Ambalajları oldukça sağlam ve tüpün ağzı oldukça iyi kapanıyor. Kapatıcıyı çok az kullanmak yeterli geldiği için de uzun ömürlü olacaklarını tahmin ediyorum. 

Revolution Conceal and Define

Su bazlı bu kapatıcılar, bol miktarda silikon içeriyorlar; dolayısıyla sizin cildiniz silikonlara tepki veriyorsa bu kapatıcıyı günlük olarak kullanmamalısınız. Bununla birlikte paraben ve bht içermiyorlar.

Revolution Conceal and Define

Benim koyu göz altı morluklarımı kapatmaya tek başına yeterli olan, yüzümde de kullanabildiğim, çok iyi nemlendirdiğim ve pudralamadığım sürece çok kuru cildimde oldukça güzel duran Makeup Revolution Conceal&Define kapatıcılara, yüksek örtücülükte bir ürüne ihtiyaç duyuyorsanız bir şans verebilirsiniz. 

Sevgilerimle... 

2 yorum:

  1. Blana'cım, valla ben aldım, kullandım, yazacağım derken yazıvermişsin bile bu kapatıcıyı, ellerine sağlık! Bir kısım insan bunu hiç sevmedi, bir kısmı da -nedense- hayatının kapatıcısı yaptı. Ben de, senin gibi, seven taraftayım. Kullandığım pek çok kapatıcıya göre ince, nemli ama örtücü olmasıyla tam benim göz altlarıma göre olduğunu düşünüyorum. Sabitlenmeye ihtiyacı olmadığı konusunda da katılıyorum sana. Öte yandan, ben süngerle de rahat uygulayabildim; ama evet, fırçayla sonuç daha iyi. Şaşırdığım nokta, bende de C1 rengi var, hiç sırıtmıyor. Ya da ben öyle olduğunu sanıyorum bilemedim :))) Açık tenli miyim, değil miyim anlamıyorum resmen :)))) Alalı epey bir zaman olduğu için yaza kadar kullanıp bitirme hedefindeyim, hadi bakalım hayırlısı :) Ellerine sağlık, çok öperim canikooomm!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başak'cım, kapatıcıyı ben de çok sevdim ama bende göz çevremi iyi nemlendirmezsem kuru duruyor. Bunun sebebi senin cildinin muhtemelen benden daha iyi durumda olması... Çünkü, özellikle ten ürünlerinin performansında cilt durumumuz çok etkili oluyor. Ben iki nokta koyuyorum ve verdiği kapatıcılık bana yetiyor.
      Garip şekilde C1 ve C3 rengi farklı olsa da, uygulayınca bende hiç garip durmuyorlar. Ve sen beyaz tenlisin, bunu kabul et artık :D C1, Mac NW15'e ne kadar yakın bir ton fark ettin mi? Ve o renk Mac'de benim corrector tonum normalde fakat, Revolution dağıttığımda baya aydınlık duruyor. Kapatıcıyı çok çok az kullanmamdan da olabilir.
      Bendekiler bir senede ancak bitecekler sanırım.
      Teşekkür ederim beybim, kocaman öperim!

      Sil