Missha Bee Pollen Renew Special Kit (Nemlendirici ve Kağıt Maske)

Nisan 25, 2019 4 Comments A+ a-

Merhaba...

Missha bir süre önce "Polenle gelen kusursuz güzellik" sloganıyla bir cilt bakım serisi piyasaya çıkarttı. Bal kokusuna olan tutkumun getirdiği kaçınılmaz bir merakla, kendimi markanın online sitesinde buldum. Ürünlerin tam boylarının fiyatları oldukça yüksek, dolayısıyla memnun kalıp kalmayacağıma emin olmadığım ürünlere büyük meblağlar yatırmadan önce, içerisinde seyahat boy ürünlerin bulunduğu Missha Bee Pollen Renew Special Kit'i satın almak istedim. Dolayısı ile, bu yazı ürünler hakkında ilk izlenimlerimden oluşacak. (Yazının ilk bölümünü okuduysanız, nemlendiriciden bahsedeceğim kısma kadar atlayabilirsiniz; ilk yazıyla tamamen aynı bilgilerden oluşuyor)

Missha Bee Pollen

Missha Bee Pollen cilt bakım ürünleri, markanın Time Revolution ana serisinin altında piyasaya sürüldü. Bee Pollen cilt bakım serisi, yıpranmış ve neme ihtiyaç duyan ciltleri taze, canlı ve pürüzsüz bir görünüme kavuşturmayı hedefliyor. Tüm yaş grupları için uygun olan bu seri arı sütü ve propolis özleri içeriyor.

Missha Bee Pollen

Missha Bee Pollen Renew Special Kit; temizleyici olarak el yapımı tam boy sabun, 10 ml Bee Pollen Renew Ampouler ve 10 ml Bee Pollen Renew Cream'den oluşuyor. Bu miktardaki ürünler bana sadece akşamları kullanarak 2 hafta yettiler. Bu süre, böyle iddialı vaadleri olan ürünler hakkında kesin görüşe sahip olmak için yeterli değil ancak; bu kiti satın alarak ürünleri uzun vadeli olarak kullanmak isteyip istemeyeceğinize net şekilde karar verebilirsiniz. Ben, serinin kağıt maskesini de siparişime ekleyerek daha fazla fikir sahibi olmak istedim. Bu ürünler haricinde, Bee Pollen cilt bakım grubunda bir de nemlendirici yüz spreyi var. Ürünleri anlatmaya uygulama sırasına göre başlayacağım ve bu yazıyı ikiye böleceğim. Dün serinin doğal sabunu ve serum/ampulünden bahsetmiştim, bugün de nemlendirici ve kağıt maskesinden bahsedeceğim.

Missha Bee Pollen


Bee Pollen Renew Cream:

Yıpranmış cildi düzenlemeye yardımcı olmayı ve cildi nemlendirmeyi vaadeden bu nemlendiricinin tam boyu 50 ml ve kavonoz bir ambalajda satılıyor. İçeriğinin %40'ını arı poleni ektresi oluşturuyor. Cildi aydınlatmayı, beslemeyi ve cilde canlılık kazandırmayı hedefliyor. Yeterli miktarda ürünün, cilde aşağıdan yukarı doğru masaj yapılarak uygulanması öneriliyor.

Missha Bee Pollen

Ben, akşamları Bee Pollen Renew Cream'i cildimi tonikleyip ampul uyguladıktan sonra, bir küçük fındık tanesi kadar alıp cildime önerildiği şekilde uyguladım.  Uçuk sarı renkli ve oldukça ince yapılı bu nemlendirici, cilde uygulandığı anda tatlı bir serinlik veriyor. Oldukça keskin ve çiçeksi bir kokusu var fakat, kavonozu açar açmaz alkolümsü bir koku da alıyorsunuz. Krem, etil alkol içermiyor ve sanırım o koku içeriğindeki aktiflerin birlikteliğinden kaynaklanıyor. Benim çok kuru cildimde çok hızlı emiliyor, cildimi oldukça nemli ve parlak bırakıyor. Bu serinin en başarılı bulduğum ürünü, kesinlikle bu nemlendirici ve uyguladıktan sonra cildimdeki aydınlık ve ıslak görüntü hoşuma gidiyor. Bu ürün de, ampul gibi, uygulandığı an yapışkan bir bitiş sağlasa da, ciltte emildikten sonra yapışkanlık kayboluyor.

Missha Bee Pollen
Missha Bee Pollen

Polen ektresi içeriğinin ilk sırasında bulunan Bee Pollen Renew nemlendirici, aktif maddelerinde gliserin, squalene ve shea yağı bulunduruyor. Niacinamide, makadamya fındığı yağı ve panthenol de içeren bu kremin; içeriğinin ortalarında bir çeşit silikon var. Paraben, bht, etil alkol ve mineral yağ içermiyor.

Missha Bee Pollen

Bee Pollen Renew Sheet Mask:

Kuruluktan dolayı hassaslaşmış cildi düzenleyip nemlendirmeyi vaadeden bu kağıt maske, 25ml ürün içeriyor. Bambu türevli dokusu ile, diğer kağıt maskelere nazaran daha fazla nemi tutma özelliğinde olduğunu iddia ediyor.
Su bazlı bu maskenin aktif içeriklerinde arı poleni ektresi, gliserin ve niacinamide bulunuyor. Silikon da içeren bu maske, hyaluronik asit, ayçekirdeği yağı, lavanta yağı, bal ektresi gibi oldukça güzel içeriklere sahip... Paraben, bht, mineral yağ ve etil alkol içermiyor.

Missha Bee Pollen

Ben, Bee Pollen Renew kağıt maskeyi duştan sonra toniklediğim cildimde kullandım. Maskenin kağıdı çok fazla yumuşak ve aşırı ıslak, dolayısı ile yüzüme yerleştirmekte biraz zorlandığımı söylemeliyim. Ancak, büyüklük olarak benim yüzüme tam oturdu, ben küçük bir yüze sahibim ve bu ürün Korelilerin yüz yapısına göre tasarlandığı için, geniş bir yüzünüz varsa zorlanabilirsiniz. Maskenin diğer sorunu; kağıt, içerisindeki serumu tam olarak ememediği için, yerleştirilirken ürünün akması... Maskeyi yüzüme yerleştirdikten sonra pakette kalan serumu boynuma ve dekolte bölgeme masaj yaparak uyguladım, fakat bunu yaparken de aşırı akışkan serumun parmaklarımın arasından akmasına engel olamadım.

Missha Bee Pollen

Maskeyi yüzümde 20 dk beklettim ve çıkarttım. Maskenin cildimi gerçekten çok iyi nemlendirdiğini söylemeliyim. Hem uygulama sonrası hem de ertesi gün boyunca cildim yumuşak ve nemli kaldı. Maskeyi uyguladıktan saatler sonra bile, yüzüme yeni nemlendirici sürmüş gibi hissettim. Bu bakımdan etkisini beğendim.

Missha Bee Pollen

Missha Bee Pollen Renew Special Kit, benim satın aldığıma pişman olmadığım ve merakla deneyimlediğim bir cilt bakım seti oldu. Bu serinin beni mest edercesine bal kokacağını hayal etmiştim ama serinin her ürünü aslında polen kokuyor. Bir çeşit çiçek harmanı gibi olan bu kokuyu herkes sevmeyebilir ancak, ben cilt bakım ürünlerimin parfüm kokmasındansa böyle içeriklerinin kokmasını hep tercih ediyorum. Bu seri, kullandığım 2 haftalık süre boyunca cildimde sivilce, beyaz nokta gibi sorunlar yaratmadı, cildimi rahatlattı fakat, bence her yaş grubuna uygun değil. Özellikle 25 yaş altı kimseye önermem ve cilt tipine, durumuna göre bence ürünler ağır da gelebilir. Böyle kitler, bu durumları deneyimlemek için şahaneler!

Missha Bee Pollen

Kendi adıma, indirimlerde serinin kağıt maskesini almaya devam edeceğimi düşünüyorum. İlk kullanımda etkisi, gerçekten çok güzeldi. Onun haricinde, nemlendiricisinin de tam boyunu alabilirim.
Bunların haricinde, kişisel deneyimim ve görüşüm bu ürünlerin gece kullanıma daha uygun olduğu yönünde oldu. Hiç denemedim ancak, bu kadar yoğun his veren ve cildimde bir yüzey (texture) oluşturan ürünlerin üzerine makyaj yapmak çok iyi sonuç vermeyebilir gibi geldi. Bu seri, akşamları kuru ciltleri rahatlatmak için iyi bir seçenek olabilir. Uzun vadeli kullanımda, bu kadar yoğun arı poleni ektresinin cilt üzerinde nasıl etkiler yapacağını bilemiyorum ama alerjiniz yoksa güzel şeylerle karşılacağımızı da düşünmüyor, değilim.

Missha Bee Pollen

Missha Bee Pollen Renew Special Kit ve Bee Pollen serisini Missha mağazalarından ve markanın online sitesinden inceleyebilirsiniz.

Sevgilerimle...

4 yorum:

  1. Sayende nemlendiriciyi ben de çok merak ettim; bu kiti de, dün yazdığım gibi ayaz Ankara kış akşamları kullanmak üzere alabilirim. Zira sana bile yoğun geldiğini anlıyorum. Yalnız bu arada, kağıt maskenin üstünde "cildinize 15-20 cm uzaktan püskürtün" mü yazıyor? :))) Ellerine sağlık Blana'cım yazı için, çok öpüldün!!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başak'cım nemlendiriciyi çok beğendim ben de ve evet bana bile yoğun geldi yapısı. Ama kışın ayazlarda sevdiceğimiz olabilir.
      Kağıt maskenin arkasında aynen öyle yazıyor, akıllılar spreyin açıklaması ile maskeyi mix etmişler galiba :D Ben de okuduğumda mavi ekran vermiştim :D
      Çok teşekkürler canımcım, öpüyorum çok <3

      Sil
  2. Yaa asiri merak ettim😍😍 Bee Polen diyince bal mi kokuyir acaba dedim. Bal kokusunu cok seviyorum boyle urunlerde ben😍😍 ama polen kokusu da gayet guzeldir. Bakicam buna bi ara.. ozellikle maske cok ilgimi cekti. Inceleme icin emegine saglik Balana💙💙 sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bal kokmuyor Esra'cım ama hakikaten polen kokuyor, çiçek kokusu karışımı gibi... Maskeyi indirimlerde alıp deneyebilirsin, beğeneceğini düşünüyorum.
      Çok teşekkür ederim, sevgiler..

      Sil