Urban Decay Naked Heat Far Paleti

Nisan 01, 2019 2 Comments A+ a-

Merhaba... 

Urban Decay'in kızıl tonlu makyajlar aşırı popüler olunca piyasaya çıkarttığı Naked Heat far paletini nihayet deneme şansım oldu. Palet ilk çıktığında aklım kalmış fakat, kısa süre evvel zaten benzer tonlarda The Balm Nude Beach paleti satın aldığım için gereksiz bulmuştum. @glamsight Zeynuş'um Naked Heat'i denemem için bir süre önce bana verdi ve ben paleti yaklaşık bir aydır kullanıyorum. Dolayısıyla da, yorumlamak için artık hazırım. 

Urban Decay Naked Heat

Urban Decay Naked Heat far paleti, kehribar tonlarından esinlenilerek bir araya getirilmiş 12 adet sıcak natürel renkten oluşuyor. Adına uygun olarak dizayn edilmiş yanar döner, ateşi çağrıştıran sert plastikten ambalajı oldukça sağlam ve şık görünüyor. Ambalajın üzerindeki altın renkli "Urban Decay Naked Heat" yazısı kabartmalı olarak dizayn edilmiş. Yine, bu paletin ateşten ilham alan temasına uygun olarak, ürün kibrit kutusu şeklinde karton bir dış ambalajla satılıyor. Karton kutunun içerisindeki yanmış kibrit görünümleri, paletin renk dizilimiyle uyumlu olarak, az yanıktan tamamen yanmış görüntüye doğru gidiyor. 

Urban Decay Naked Heat

Paletin iç kapağında aynası ve çok kullanışlı olabilecek, çift taraflı, yumuşak kıllı bir fırçası bulunuyor. Zeynuş'a buradan sesleniyorum: "Arkadaşım lütfen bu fırçaları kullan, sen dokunmadığın için deneyemiyorum, influencerliğime zeval getiriyorsun!" Bendeki paletin fırçası hala dokunulmadan duruyor fakat, hem karıştırma işlemlerini yapabileceğiniz hem de farları oturtabileceğiniz bu fırçanın oldukça iş göreceği kesin!.. 

Urban Decay Naked Heat

Urban Decay Naked Heat far paletinin renklerinin tamamı sıcak tonlu, kızıllar ve kahveler içeriyor. Paletteki kahve tonlarında bile kırmızılık var ve bu paletle sadece kırmızı makyajlar çıkarabileceğiniz de bir gerçek... Dolayısıyla, çok yönlü ve bir kaç farklı renk ailesinde makyaj yapmanızı sağlayacak bir renk hikayesi olmadığını söylemeliyim. Paletin bence en büyük eksiği, mat bir astar renginin olmayışı... Diğer eleştireceğim yanı da, seçilen renklerin birbirlerine çok yakın tonlar olması; dolayısıyla ne kadar farklı renkle oynarsam oynayayım ortaya birbirinin aynısı gibi görünen makyajlar çıktı. Özellikle paletin ışıltılı kızıllarının tonları birbirlerine o kadar yakın ki, birinden birini kullanmak arasında görüntüde neredeyse hiç fark yok. 

Urban Decay Naked Heat

Naked Heat paletin farlarının genel yapısı, oldukça pigmentli; kolay karışıyor, kolay dağılıyorlar. Dağıtılırken hiç zorlamıyorlar ve birbirlerinin içine geçip çamurlaşmıyorlar. Kısa sürede makyajınızı tamamlayabiliyorsunuz. Özellikle mat formüller oldukça başarılı olmuş; koyu renge doğru gittikçe yapıları kurumaya başlasa da, dağıtılma performansları tutarlı, tebeşirimsi değiller; özellikle en fuego ve ashes gibi zor renklerde bile rahat çalışabiliyorsunuz. Işıltılı tonlar, ne yazık ki beni hayal kırıklığına uğrattı; yapıları oldukça ince fakat, göz kapağına istediğim yoğunlukta renk alabilmek için fırçamı hep ıslatmak zorunda kaldım. Açıkçası, kendi adıma, beni ek bir zahmete girmek zorunda bırakan hiç bir far formülünden hoşlanmıyorum. Fakat, ben göz kapağımda rengin patlamasını istemiyorum, hafif ve opak görünüm yeterli diyorsanız, mikro simler içerseler de, ışıltılılar da sizi memnun edecektir. 

Urban Decay Naked Heat

Urban Decay Naked Heat far paletinin 5 rengi ışıltılı/sedefli/simli, 7 rengi ise tamamen mat farlardan oluşuyor. Ounce, zarif yansımaları olan bir krem rengi; sim içermiyor ve satenle sedefli arasında bir bitişi var. Kaş altında aydınlatma rengi olarak kullanmayı oldukça sevdim. Chaser şahane bir geçiş rengi, mat sütlü bir kahve; sauced ve low blow yine geçiş ve karıştırma rengi olarak kullanılabilecek sıcak tonlu kahveler, hem tek başlarına hem bir arada çok başarılı iş çıkarıyorlar. 

Urban Decay Naked Heat

Lumbre, parmakla swatchlandığında neredeyse taşlaşmış gibi görünen, somon tabanlı bir açık kırmızı; içerisinde mikro simler var. He devil, hem karıştırma hem gölgelendirme rengi olabilecek mat bir kiremit, bu rengin kahveliği baskın ve yine bu renk itibari ile matların yapısı da değişmeye başlıyor. Chaser, sauced ve low blow adeta kremsi/kadifemsi, yumuşacık bir formüle sahipken he devilden sonra matların yapısı sertleşmeye başlıyor

Urban Decay Naked Heat
Urban Decay Naked Heat

Dirty talk ve scorched, birbirlerine çok yakın renklere sahip iki ışıltılı far; biri biraz daha turuncu, diğeri biraz daha kızıl ama yan yana swatchlandığında ya da aynı makyajda kullanıldığında bu farkı sadece siz biliyorsunuz. Yine de, yapı olarak dirty talk daha başarılı ve daha kremsi bir far... Cayenne, mat bir kiremit rengi, bu farın da kahveliği baskın ve he devil ile aralarında yine renk olarak ahım şahım bir fark yok. 

Urban Decay Naked Heat

En fuego, paletteki yapısı en sert mat far; tam bir kırmızı kiremit; özellikle kırmızı makyajlarda karıştırma rengi olarak kullanmak oldukça iddialı bir sonuç veriyor. Gölge rengi olarak ve alt kirpik diplerinde kullanmak için de çok uygun bir ton... Bu renkleri kullanılabilir yapmak gerçekten zordur; yapısının sertliğine rağmen en fuego, bu tonlarda denediğim en kolay karışan ve uygulanan far. Ashes, mat bir koyu mor; harika bir gölgelendirme rengi... Bu farın da yapısı sert fakat, uygulama zorluğu yaratmıyor, rahatça çalışabiliyorsunuz. El fuego ve ashes spotlight göz makyajları için de çok uygunlar... 

Urban Decay Naked Heat

Urban Decay Naked Heat far paletinin son farı ember; siyah bazlı, kızıl yansımalı, simsiz bir acı kahve... Özellikle ışık altında yansımaları muhteşem görünüyor; yapısı yumuşacık, kadifemsi ve çok kolay uygulanıyor. Göz altına biraz dökülebiliyor, bu farla çalışırken ten makyajını sona saklamak gerekli. Fırçayla, altın-kızıl yansımalarını yakalamak pek kolay değil, daha siyah gözüküyor ancak, parmakla ve ya özellikle fırçanızı ıslatıp uyguladığınızda içindeki yansımaları net olarak yakalayabiliyorsunuz. Aşağıdaki makyaj örneklerinin sonuncusunda, göz kapağımda bu renk var, fırçayı ıslatarak uygulanmış halini görebilirsiniz. Görseldeki tüm makyajlarda, ışıltılı tonları fırçamı ıslatarak uyguladığımı da belirtmek isterim

Urban Decay Naked Heat

Toplam 15.6 gr ürün içeren Urban Decay Naked Heat far paletinin her bir farı 1.3 gr; açıldıktan sonra 24 ay kullanım ömrü var. Bu konuda titizseniz, belirtmeliyim ki farlar talc içeriyorlar. Paraben, bht içermiyorlar. 

Urban Decay Naked Heat

Güncel satış fiyatını ve bir far paletinden beklentilerimi düşündüğümde, koleksiyonuma kalıcı olarak katma isteği hissetmediğim Urban Decay Naked Heat far paletini, kızıl renkli makyajlar yapmayı seviyorsanız ve başarılı mat formüller arıyorsanız deneyebilirsiniz. Urban Decay Naked Heat far paletini ve tüm Urban Decay ürünlerini markanın mağazalarından, Sephoralardan, online satış sitelerinden bulabilirsiniz. Bu paleti deneme şansını bana verdiği için Zeynuşu'uma buradan da çok teşekkür ederim, kendisini kocaman öperim!

Sevgilerimle... 

2 yorum:

  1. Blana'cım, yorumlarına aynen katılıyorum. Ayrıca fırça konusunda ben de Zeynuş'u kınıyorum. Ama evet, bu paletin fırçası baya iş görür cinsten. Farlarla ilgili olarak, Lumbre beni fena hayal kırıklığına uğratmıştı. Hem sert, hem az pigmentli. Diğer sedefliler bence baya pigmentli, ama, çok dökülüyorlar; mesela onlar da fazla pigmentli bana göre. Bu paleti de sadece mat renkleri için elimde tuttuğum da bir gerçek. Petit Heat bir seçenek olabilir; ama onda da sanki en güzel renkleri yok. Bilemedim. Sen yine nüansları yakalamayı başaran makyajlar yapmışsın Blana'cım, valla bravo! Çok öpüyorum seni, ellerine sağlık!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fırça konusunda Zeynuş'u kınamamak adeta mümkün değil Başak beybim! O fırçayı poşetinden bile çıkarmamış, ter döktüm geri poşete sokana kadar ahagsfdgdjd
      Lumbre beni de aşırı hayal kırıklığına uğrattı. Paletin ışıltılılarının hepsi aşırı sert ve simliydi. Belki bekleye bekleye öyle oldular bilmiyorum ama hiç birini beğenmedim ben de. Bu tonlar artık hepimizde var ve bir süredir kızıllar bana albenili gelmiyor zaten. Matlar gerçekten başarılı olmuş ama.
      Çok teşekkür ederim Başak'cım, makyajları beğenmene çok sevindim <3 Kocaman öperim!

      Sil