Bitirdiklerim: Şubat-Mart 2019

Nisan 03, 2019 6 Comments A+ a-

Merhaba...

Bitenler yazılarını okumayı çok seviyorum. İtiraf etmeliyim ki, yazması en uzun süren yazılar bunlar ama çok da keyifli... Bugün şubat ve mart aylarında bitirdiğim ürünlerden bahsedeceğim. İki ay içinde bolca kağıt maske bitirdiğim için, bu yazı uzun olacak ama merak ettikleriniz varsa kağıt maske yorumu bulmak pek kolay olmadığından işe yarayabilir, diye düşünüyorum. 


bitenler

Her bitenler yazısında olduğu gibi, ürünlerden kısa kısa bahsedip nihai yorumumu yapacağım. İsminin başına * koyduğum ürünlerin de üzerine tıklayarak blog yazılarını okuyabilirsiniz

bitenler

*Otacı Dökülmeye Karşı Şampuan: Bu şampuanın içeriği şahane, saça verdiği nem rüya gibi fakat, zaten hacimsiz ve ince telli saçlarımı çok ağırlaştırdı. Verdiği neme bayılsam da, tekrar almayacağım. 

Le Petit Marseillais Akdeniz Balı Sıvı Sabun: Kendisi bebişim olur, artık biliyorsunuz. 

Yves Rocher Hindistan Cevizli Duş Yağı: Bu duş yağı, eşime alerji yapmayan tek banyo ürünü... Dolayısıyla bittikçe alıyoruz. Artık markadan alışveriş yapmıyorum ama bu duş yağı zorunlu sebeplerden dolayı alınmaya devam edecek.

bitenler

*Toni&Guy Damage Repair Maske: Kullandığım en başarısız saç maskelerinden biriydi. Sırf bitsin diye kullandım. 

Batiste Fresh Kuru Şampuan: Fresh, Batiste'nin en sevdiğim çeşidi olabilir. Bu çeşidinden ikinci kez bitiriyorum. Ancak, uyarmam gerekir ki, benim saçlarım 10 gün yıkamasam yağlanmaz. Kuru şampuanlardan beklentim saçımı temiz göstermeleri ve hacim vermeleri... Fresh de bunu yapıyor; çok hafif hacim veriyor ve çok ferah bir his verip temiz gösteriyor. Ancak, saçlarınız çok yağlanıyorsa bu çeşidi size yeterli gelmeyecektir. Saç diplerimde de çok fazla beyazlık bırakmıyor. Bundan sonra Klorane denemeyi düşünüyorum. 

Signal White Now Gold Diş Macunu: Taşınırken diş macunumuzu eski evde unutunca, marketten bu macunu satın almıştık. Masmavi bir rengi var, öyle ki sadece dişlerinizi değil lavoboyu bile maviye boyuyor. Etkisi de sıradandı bence, dişlerimizi temizledi ama beyazlatma etkisini gözlemlemedik. 

bitenler

*Moshos Garden Grande Tonik: Bu tonik, bu zamana kadar kullandığım en başarılı tonikti. Cildimi sakinleştirdi, yatıştırdı, nem verdi ve cilt bakımına çok iyi hazırladı. Moshos Garden ne yazık ki, ülkemizden çekildi; bilseydim yedeklerdim.

*Apivita Aqua Vita Serum: Gerçekten çok başarılı bir nem serumu ve içeriği neredeyse tamamen doğal... Parfüm içermesinden dolayı oldukça kokulu bir serum olmasına rağmen çok memnun kaldım. 

*Beyond Himalaya Deep Moisture Serum: Yağ içeren bu serum, çok kuru ciltlere nem verme konusunda bence muhteşem!.. Cildiniz benimki kadar kuru değilse ağır gelecektir ancak, bu serumu kullandığım süre boyunca cildimde hiç pullanma olmadı. Kışa doğru yeniden alırım, bu ikinci tüpümdü. Bunu bana Başak'cığım göndermişti, tüm kış kendisine dua ettim, buradan da çok teşekkür ediyorum. 

bitenler

*Farcom Mea Natura Pome Granate Nemlendirici: Çok yoğun kıvamlı bu nemlendiriciyi gece kremi olarak kullanıp bitirdim. Kesinlikle 30-35 yaş üstüne önerebileceğim, antioksidanlar bakımından zengin bu nemlendiriciyi bir yurt dışı seyahatimde rastlarsam yeniden alırım. 

*Bee Beauty Gündüz Kremi: Tek başına bana hiç yeterli gelmese de, genç ciltlere çok uygun, içeriği güzel ve çok uygun fiyatlı bir üründü. 

bitenler

Pure Beauty White&Bright Maske: Bu maskeler beşli olarak bir kutuda satılıyor. Ben alalı çok çok uzun zaman oldu, bu sonuncusuydu. Etkisini pek yeterli bulmadığımdan elim pek gitmemişti. Düzenli kullanmadığım için de, cilt beyazlatma etkisini bilemiyorum. 

Holika Holika Makgeolli Brightening Maske: Bu maskeyi canım Başak'cığım göndermişti. Aktif maddeleri çok başarılıydı ve cildime nem vermesini de bayaca beğendim. 

Missha Pure Source Honey Maske: En sevdiğim kağıt maske bu çünkü, hem muhteşem bal kokuyor hem cildime şahane nem veriyor. Kokusuna bayıldığım için, kupkuru olana kadar yüzümde tutuyorum. Her indirimde stokluyorum, 7-8 liralara düşüyor; son indirimde 5 tane aldım. 

bitenler

Mustus Relaxing/Moisturizing Maske: Sephoralarda satılan bu maskelerin bir çok çeşidi var. Ben avokadolu olan nemlendirici çeşidini seçmiştim. Maske oldukça temiz içerikli ve cildime verdiği nemi de çok beğendim fakat, paketlemesi çok kötü. O ince uzun ambalaj, kağıt bir maske için hiç uygun değil, içerisinden çıkan maske zaten çok hassas ve kat kat katlanmış olduğu için açana kadar maskeyi yırtmamak için adeta savaş veriyorsunuz. 

Neutrogena Hydro Boost Yoğun Nemlendirici Maske: Kadınlar günü indiriminde bu maskeyi Migros'tan satın aldım. İçeriği oldukça iyi, istemediğimiz koruyucuları da içermiyor. Aktif maddeleri güzel... Cildime verdiği nemi de beğendim. Bunlar hydrogel maske denilen, jel yapıda iki parça gelen maskelerden ve bu maske yapısını ben daha etkili buluyorum. Elimde üç tane daha var, kağıt maskeler en uygun fiyata Migros'larda düşüyorlar, aklınızda olsun. 

Balea Tuch Maske: Balea'nın limitli üretim bu nem maskelerinin, klasik olanla içerik olarak bir farkı yok. Tek farkları, maskenin kağıdının çiçek desenli olması ve yüzünüzü masa örtüsü örtmüşe çevirmesi... Etkileri çok güzel, içerikleri de çok başarılı... 

bitenler

Balea Hydrogel Göz Altı Maskesi: Bu maskeleri gerçekten beğendim, bir kaç tane satın almıştım, bu sonuncusuydu. Hydrogel yapıdalar ve göz altlarıma çok güzel nem verdiler ve sağlıklı bir görünüm kazandırdılar. Etkileri tabi ki, geçici; düzenli kullanmak gerekiyor ancak, haftada 2 kez böyle maskeler yapmanın cilt kalitesini arttırmaya yardımcı olduğunu düşünüyorum. 

Bee Beauty Ballı Saç Maskesi: Bal kokuyordur hevesi ile satın aldığım bu saç maskesi, benim kuru saçlarım için etkisiz eleman olmaktan öteye gidemedi. Öyle umduğum gibi de bal kokmuyor. Tekrar almam.

bitenler

Sephora El ve Ayak Maskeleri: Bu maskeler hem dizayn olarak hem içerik olarak hem de etki olarak çok başarılı!.. Bir beklentim olmadan satın almıştım ama çok beğendim. Gliserin, üre ve aspir çekirdeği yağı içeriyorlar. İndirimde yakalarsam tekrar alacağım.

Miniso El Maskesi: Gördüğünüz yerde kaçın! Hayatımda bu kadar ellerimi yapış yapış bırakan bir ürün kullanmamıştım, maskeyi çıkarınca dayanamayıp yıkamak zorunda kaldım. Bu seferde maske yapmanın anlamı kalmadı. İçeriği çok kötü değilse de, paraben içeriyor. 

bitenler

Domol Kurutma Makineleri İçin Mendil: Bunun burada işi ne diyeceksiniz ama bahsetmek istedim. Çamaşır kurutma makineniz varsa ve kuruttuğunuz çamaşırların aşırı kırışmasından şikayetçiyseniz bu mendilleri deneyin. Çamaşırların kururken kırışmasını tamamen olmasa da, yarı yarıya önlüyor. Özellikle kot pantolonları ütüleme derdim bayaca bitti, tişörtleri de hızlıca ütülüyorum, eskisi gibi kas yapmama gerek kalmıyor. Her makineye iki mendil kullanıyorum. 

Sleepy Islak Havlu: İçeriği temiz, gerçekten ıslak ve yumuşacık havlular, bittikçe satın alıyorum. 

La Roche Posay Pigmentclar Serum: Bu serumdan hiç hoşlanmadım, yüzümden kurtçuk kurtçuk döküldü. Ne zaman elimi yüzüme sürsem pütür pütür elime geldi. Korkunçtu.

İki aylık bitenler yazımın da sonuna geldik. Planlarımda bir değişiklik olmazsa, bir sonraki yayın dev bir alışveriş yazısı olacak. 

Sevgilerimle... 

6 yorum:

  1. Blana Bayan, ilk fotoda ve ikinci fotoda birer üründen bahsetmemişsiniz, ben böyle ciddiyetsizlik görmedimdaksjdkada
    Neyse efendim, öncelikle benden gelen ürünlerden memnun kalmana çoook çok sevindim! Himalay serum benim denediğimde aşırı sevdiğim bir ürün olmuştu; ama sanırım cildim doğumlardan önceki yapısına kavuşmaya başladı ki bana ayaz Ankara'da bile ağır gelmişti. Sana iyi gelmesine çok sevindim! Holika Holika maskeyi de kullandığımda baya sevmiştim! Hem serinlik, hem de sonrasında verdiği nem açısından çok iyiydi. Şimdi korkarak senin ballıyı deniycem; yeni bir bağımlılığa yelken açmıyoruzdur umarım :)))
    Ayrıca bu kağıt maske değerlendirme işi çok çok iyi olmuş! Gerçekten insan tek tek yazmaya üşenebiliyor (mesela ben). Halbuki epey merak da ediliyor. Aslında elimdekileri üşenmesem hafta sonu çeksem, sonra da tek yazı altında yazsam ne güzel olur di mi? Yapsam mı acaba? Hidrojel maske de hiç denemedim ama mesela senin yolladığın gözaltı maskesinden sonra kesinlikle kağıttan daha çok seveceğimi düşünüyorum. Bu yazıdaki bazı maskeleri de not aldım, görünce atacağım sepete :) Ellerine sağlık kuzucum, çok güzel bir yazı olmuş yine! Çok öpüyorum seni!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başak'cım ürünleri yazmayı unuttuğumu fark ettim ama yazıyı güncellemeye üşendim ahshdghddj Bu kadar dikkatli olunmaz ama ahahsgdghd
      Himalaya serum iki senedir bebişim oldu, şu ara yokluğunu hissediyorum resmen. Tekrar teşekkür ederim canımcım! Ballı maskeyi de umarım seversin, ortak bağımlılıklar gibisi yoktur :D
      Kağıt maskeleri tek yazıda toplama fikri bence şahane, gerçekten yapmalısın! Bu maskelerle ilgili yorum her yerde bulamıyoruz. Merak edenler de çok! Hidrojel maskeleri ben baya beğeniyorum, keşke daha uygun fiyata satılsalar ama indirimde makul fiyata bulunabiliyor neyseki.
      Bu güzel yorumun için çok teşekkür ederim beybim! Kocaman öpüyorum<3

      Sil
  2. Benim de en sevdiğim yazılar Bitenler yazıları, baştan sona keyifle okudum! Kağıt maskelerle ilgili de bayağı bilgi edinmiş oldum (pek kağıt maske deneyimim yok hala :)), Neutrogena Hydro Boost maskelerin içeriğinde silikon var mı acaba çok merak ettim, uğradığımda bakacağım. Moshos Garden'la ilgili de bu kadar güzel yorumdan sonra içim gitti, ülkemizden çekilmeseydi kesinlikle denemek isterdim :(
    Yenilerini güle güle kullan Blana, çook sevgiler ♥♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fulya'cım Hydra Boos'ların içeriklerini senin için yayınladım instagramda ama sanırım göremedin. İçeriklerinde silikon, paraben, bht, mineral yağ, etil alkol yok. Ama maskelerin hemen her çeşidinin içeriği neredeyse aynı, aklında olsun.
      Moshos'un gittiğine gerçekten üzüldüm ama müşterilerine önceden haber vermeden pat diye satışı durdurmalarına da sinirliyim açıkçası.
      Çok teşekkür ederim, kocaman sevgiler <3

      Sil
  3. Gelsin yeniler diyelim o zaman🤗🤗
    Bu arada bitenler yazısını okumayı bende çok seviyorum

    YanıtlaSil