Klorane Mangolu Şampuan ve Saç Kremi

Mart 31, 2017 15 Comments A+ a-

Merhaba... 

Klorane markasının saç ürünlerini çok merak ediyordum ve bir Kozmela alışverişimde kuru saçlar için olan mangolu serisinin şampuanını, saç kremini, saç maskesini set olarak satın almıştım. Bu saç bakım ürünlerini düzenli kullanıp bitirdim. Bugün, Klorane Mangolu Şampuan ve Saç Kreminden bahsetmek istiyorum. 

Klorane Mango Yağlı Şampuan ve Saç Kremi

Klorane Mango Yağlı Şampuan kuru saçları besleyip nemlendirmeyi vaadediyor. Büyük umutlarla satın aldığım bu şampuanı, ne yazık ki günlük olarak kullanamadım. Benim saç derim SLS'ye karşı çok hızlı tepki gösteriyor ve saç derimde kanamalı, pullanmalar ve yaralar oluşuyor. Bu şampuan SLS içeriyor ve daha ilk kullanımımda saç derim, her SLS'li şampuana gösterdiği klasik tepkisini verdi. Ben de, saçlarıma bekletmeli yağ bakımları yaptığımda ön arındırma için bu şampuanı kullandım. Bekletmeli saç maskeleri saçlardan zor arındığı için, saç boylarımdaki maskeyi ilk olarak bu şampuanla arındırdım. Peşinden de mutlaka SLS içermeyen arındırıcı şampuanımla saçlarımı yıkadım. 

Klorane Mango Yağlı Şampuan

Şampuanın bence muhteşem bir kokusu var ve her yıkamada saçlarım mis gibi mango kokuyor. Kokusu kalıcı olduğu için de, yağların pek hoş olmayan kokularını kamufle etmek adına da işime yaradı. SLS ile birlikte içeriğinde bir çeşit PEG ve parfüm var. Parabensiz bir şampuan olan Klorane, 200 ml şeffaf bir şişede satılıyor. Şişesinin kapağı oldukça sıkı kapanıyor. 

Klorane Mango Yağlı Şampuan

Hafif kıvamlı, güzel köpüren, turuncu renkli bu şampuan saç boylarımı hiç kurutmadı. SLS'li şampuanlar kullanmak konusunda sıkıntı yaşamıyorsanız ve bu konuda bir tercihiniz yoksa, saçlarınız kuruysa deneyebilirsiniz. Özellikle tropikal kokulardan hoşlananların, Klorane Mango Yağlı Şampuanı seveceğini düşünüyorum.

Klorane şampuan içeriği

Klorane Mango Yağlı Saç Kremi ise; kuru, boyalı ve yıpranmış saçları besleyip yeniden yapılanmasına yardımcı olmayı vaadediyor. Saçlar yıkandıktan sonra uygulanıp 2-3 dakika bekletildikten sonra durulanması öneriliyor.

Klorane Mango Yağlı Saç Kremi

150 ml, şeffaf bir tüpte satılan saç kremi, tıpkı serinin şampuanı ve saç maskesi gibi çok güzel kokuyor. Saçlarımı kuruttuktan sonra bile kokusunu alabiliyorum. Tüpün kapağı oldukça sıkı kapanıyor ve sızıntı yapmıyor. Bu saç kremi yavru ağzı renginde ve akışkan bir yapısı var. Alıştığımız saç kremleri gibi kıvamlı değil. İncecik yapıda bir saç kremi... Saçlarımı şampuanladıktan sonra, küçük bir ceviz büyüklüğü kadar ürünü sadece saç boylarıma uyguluyorum. Bu saç kremi bol miktarda silikon içerdiği için saç diplerime değdirmiyorum. Saçlarımda 2-3 dakika bekletip duruluyorum

Klorane Mango Yağlı Saç Kremi

Saçlarımın çok fazla karıştığı ve sertleştiği zamanlarda bu saç kremi saçlarımın açılmasını çok kolaylaştırdı. Daha duştayken, parmaklarımla tüm saç boylarımı tarayarak açabildim. Bu normalde pek yapamadığım bir şey... Bu kremi kullandığım süre boyunca saç tarama sürem gerçekten kısaldı. Saçlarımı ağırlaştırmadan ve sönükleştirmeden yumuşatan bu saç kreminden gerçekten çok memnun kaldığımı söylemeliyim.

Klorane saç kremi içeriği

İçeriğinde üç çeşit silikon ve bir çeşit paraben olmasaydı, bittikçe satın alacağım bir saç kremi olurdu. Yine de, deniz tatillerinde keçeye dönen saç boylarım için, tatil boyunca kullanmak üzere alabilirim. 

Klorane Mango Yağlı Şampuan ve Saç Kremi

Klorane Mangolu Şampuan ve Saç Kremi, bitkisel içerikli saç ürünleri olarak anılıyorlar. İçeriklerinde gerçekten bitkisel ürünler var (mango çekirdeği yağı gibi). Ancak, her bitkisel içerikli olan ürün, ne yazık ki temiz içerikli demek olmadığından, ürün içerikleri konusunda hassas olanların, bu duruma dikkat etmelerini öneriyorum. Zamanında bitkisel içerikli ibaresini okuyup, buna kanarak satın aldığım ve kullanamadığım çok ürün oldu. Ben de, deneye yanıla, kendi araştırmamı yaparak ve tecrübeyle öğreniyorum. Klorane markasının bu ürünleri kesinlikle başarısız değiller, üstelik ben bu seride asla hayal kırıklığına da uğramadım, saç maskesi ve saç kreminden çok memnun kaldım, sadece her şey gibi olumlu ve olumsuz yanları var. 
Kendi ihtiyaçlarımız doğrultusunda, kullandığımız ürünlerde kar-zarar dengesini kurmanın her konuda önemli olduğunu düşünüyorum. Toplum olarak, sadece kişisel bakım ürünlerinde değil, yediklerimizde de içindekiler kısmını okumayı alışkanlık haline getirirsek; zamanla bize gıda, temizlik malzemesi vs üreten firmaları da bu konuda daha duyarlı olmaya zorlamış oluruz. (Toplumsal mesajımı da verdim, artık gidebilirim)

Klorane ürünlerini eczanelerde ve dermokozmetik satan online satış sitelerinde bulabilirsiniz.

Mutlu bir hafta sonu dilerim.
Sevgilerimle...

15 yorum:

  1. Blanacım bunları denemedim benim saç tipime uygun değiller ama durulanmayan bir saç kremi var ki ondan çok memnun kalmıştım saçlarımı sönük olduğu halde ağırlaştırmayan nadir kremlerden biridir.. sevgiler canım :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İrem'cim durulanmayan saç kremini ben de merak ediyorum bu markanın. Bir daha şampuanlarını almam ama... Diğer ürünlerine bakmayı düşünüyorum. Çok sevgiler, öpücükler <3

      Sil
  2. Klorane ürünlerini ben de içerik nedeniyle deneyemiyorum; fakat saç kremi senin dediğin gibi yaz tatilleri için aklımda dursun bence :) Öptüm Blana'cım!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben çok merak ediyordum markayı Başak'cım, saç kremleri cidden çok güzel etki bıraktı ama o silikon ailesinden dolayı günlük kullanımda değil de, yaz tatillerim için hep aklımda. Ben de çok öpüyorum <3

      Sil
  3. içerik olarak biraz kirli desek ayıp olmaz herhalde....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında çok iyi değiller ama kirli dersek de haksızlık olur ürünlere... Market şampuanları bin beter olabiliyor çünkü :) Sevgiler...

      Sil
  4. Ne güzel demişsin Blana bitkisel içerik temiz içerik anlamına gelmiyor diye. Saç derimde yaşadığım ağır SD atağında dr un verdiği tüm tıbbi şampuanlarda da SLS'yi gördüğümde çok şaşırmıştım. Çünkü SLS dermatiti tetikleyen içeriklerin başında gelen maddelerden biri. Bunu dr a söylediğimde çok da zararı olmadığı, diğer içeriklerin tedavi edici özelliğinden dolayı kullanmam gerektiği gibi beni tatmin etmeyen bir açıklama yapmıştı. Sonuç olarak yine dikkat etmek bize düşüyor ;)
    Merak ettiğim ama senin yazından sonra pek de merak edilmemesi gerektiğini öğrendiğim bir marka oldu.
    Çok öpüyorum ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gül'cüm bu güzel yorumun için teşekkür ederim öncelikle. :) SLS dermatiti kesinlikle tetikliyor hatta bence arttırıyor. Bazen kendimiz için en iyisini de kendi araştırmamızla buluyoruz.
      Markanın şampuanlarını ben de tercih etmem. Açıkçası, denediğim üçlü içinde beni tam manasıyla memnun eden ve içime sinen bir ürün de olmadı. Şu durulanmayan sıvı saç kremleri nasıl diye merak ediyorum ama kısmet :D
      Kocaman öpüyorum <3

      Sil
  5. Geçen yaz kullandığım bir seriydi.Şimdi ne zaman koklasam tatili hatırlarım ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kokusu gerçekten muhteşem bu serinin :) Sevgiler <3 <3

      Sil
  6. Hep sepetime ekleyip ekleyip vazgeçtiğim ürün bu Klorance. şu içerik biraz daha iyi olsa :( Adı bu kadar duyulmayan içeriği tertemiz ürünler var ki.
    Şampuanı olmasa bile saç kremi denenebilir. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de çok merak ettiğim bir markaydı İlke ama içerikleri gerçekten iyi değil. Çok daha uygun fiyatlı ve tertemiz ürünler var gerçekten. Keşke, biraz düzeltseler...
      Saç kremini özellikle yaz tatilleri için ben de tekrar alabilirim.
      Sevgiler...

      Sil
  7. Blana'm en çok kokusu ilgimi çekti ama o kremi deneyeceğim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kokusu muhteşem Gökçe'm, tropik kokuları seviyorsan bayılırsın :) Saç kremi denenebilir kesinlikle :) Öpüyorum <3

      Sil
  8. Blanam saç kremini tatil dönemi tercih edebilirim dediğin gibi, hem deniz güneş gören saçlara uygun olur hem de tatil konseptine =) Bir ürüne fazla para ödeyince veya bitkisel deyince iyi bir içerik almanın garanti olmadığını öğrenmemiz lazım artık.
    Açıklayıcı bilgilendirici yazın için teşekkürler, ellerine sağlık.
    Öperim kocaman!

    YanıtlaSil