Garnier Makyaj Temizleme Sütü

Mart 16, 2017 18 Comments A+ a-

Merhaba...

Bugün Garnier kuru ciltler için makyaj temizleme sütünden bahsedeceğim.
Makyaj temizleme sütlerini, genel olarak makyaj temizlemek için değil, sabahları yüzümü silmek için kullandığımı buradaki yazımda anlatmıştım. Garnier'in makyaj temizleme sütünü de aynı amaçla iki şişe kullanıp bitirdim ve üçüncüsünü de açtım.

https://kirmizirujlublog.blogspot.com.tr/

Garnier kuru ciltler için makyaj temizleme sütü; suya dayanıklı makyaj dahil, tüm makyajı çıkarıp cilde yumuşaklık vereceğini iddia ediyor. İçerisinde moringa tohumu suyu ve kiraz özü var. Moringa tohumu, suyu bile kirden arındırıp içilebilir hale getiriyormuş. Bu tohumun suyu, bu üründe temizleyici etkisi için, kiraz özü ise kuru cilde yumuşaklık vermesi için ürüne eklenmiş. Ürün yağlı bir his bırakmadan, cilde taze ve tatlı bir koku vereceğini söylüyor.
Garnier makyaj temizleme sütünü önceleri sabahları yüzümü silmek için kullanırken, üçüncü şişeye geçtiğimde içeriğine fena halde gözüm takılınca, akşamları makyajımın ön temizliğinde kulanmaya karar verdim.

Sabahları yüzümü temizlemek için kullandığımda, hafif ve güzel kokusuyla beni memnun eden, gerçekten vaadettiği gibi yağlı bir his bırakmadan cildimi yumuşatan ve gece kremimi güzel temizleyen bir ürün oldu.

https://kirmizirujlublog.blogspot.com.tr/

Makyaj temizleme sütü olarak ise, bence gayet iyi iş çıkarıyor. Kare bir pamuğa fındık büyüklüğünde ürün döküp yüzümü siliyorum ve homojen bir şekilde cilt makyajımın kabasını temizliyor. Farları çıkarmak konusunda da iyi ancak, suya dayanıklı makyajı söktüğünü söyleyemeyeceğim. Bu konuda yetersiz kalıyor. Suya dayanıklı maskaraları çıkarmak için benim tavsiye edeceğim tek yöntem, yağ kullanmanız yönünde olur.

Ben makyajımı iki aşamada çıkarıyorum. Garnier makyaj temizliğimin ilk aşamasını oluşturuyor ve günlük makyajımın kabasını almada bana yeterli geliyor.

https://kirmizirujlublog.blogspot.com.tr/

Garnier kuru ciltler için makyaj temizleme sütü; 200 ml bir şişede satılıyor. Şişenin tıpalı kapağı gayet sağlam kapanıyor ve ürünü istediğim miktarda almamı sağlıyor. Ürünün ambalajı çok sert değil, bence kararında bir elastikiyeti var, ürünü almakta zorlanmıyorum. 
Açık pembe renkli, ince yapılı, krem formundaki bu makyaj temizleme sütü; gerçekten hafif ve güzel kokuyor. Cildimde kızarıklık ve tahriş oluşturmadı. Gözlerime denemek için bir-iki sefer hariç değdirmedim ancak, o seferlerin hiç birinde yanma hissi yaşamadım. Ürün paraben içermiyor. Tüm bunlara rağmen; mineral yağ, bol miktarda koruyucu ve SLS içeren bu makyaj temizleme sütünü tekrar satın almayacağım. 

Garnier kuru ciltler için makyaj temizleme sütü, bir çok kozmetik mağazada ve online olarak satılıyor. İndirimlerle çok uygun fiyata gelen bu ürünü, indirimsiz olarak 15-16 TL civarında bir fiyata satın alabilirsiniz.


Sevgilerimle...

18 yorum:

  1. şimdilik cyerene kullanıyorum elimde bir de loreal var ama bunun da kendi cildime uygun olanını deneyeceğim anneler günü indiriminden alabilirim hatta .-))) sevgiler canım ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende şu an Caudalie var İrem'cim ve çok güzel (kokusu hariç)... Bu da mineral yağ içermese sürekli alırdım, çok seviyordum. Sevgilerimle, öpüyorum <3

      Sil
  2. Diadermine'in jel olarak kuru ciltler için senin kullandığın gibi kullanılan bir ürünü var. Sabah kalktığında yüzünü silmek için. Ona da bakabilirsin ben bayılmıştım Blana'cım <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diadermine'in 0 tolerans serisini diyorsun, değil mi Nisa'cım?! Ben o seriyi çok merak ediyorum ve mutlaka deneyeceğim, içerikleri de güzeldi. Teşekkürler canım, öpüyorum <3

      Sil
  3. Garnier ürünleri kafami cok karistiriyor, merak ettiklerim var ama olumsuz etkilerini gözlemleyen de cok uzun vadede.. Bilemedim.. Gerci bu ürün kuru ciltler icin benlik degil, güle güle kullan canimcim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben Garnier ürünleriyle genel olarak anlaşamıyorum Zey, alerjik reaksiyon gösterebiliyorum. Bu ürünün olumsuz etkisini görmedim ama içeriğinden dolayı tekrar almayacağım. Çok teşekkür ederim <3

      Sil
  4. Hic gormemistim bu urunu.. argan yagli temizleyiciden sonra baya korkuyorum🙊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bu üründen üç şişe kullandım Esra'cım, olumsuz bir etkisini de görmedim. Fakat, mineral yağ içerdiğini fark ettiğim gün, bir daha almayacağım kesinleşti. Halbuki, sevdiğim bir üründü.

      Sil
  5. çok üzülüyorum böyle içerikleri gördükçe. o maddeler kullanılmadanda gayet güzel temizleyici vs herşey yapılabilir ama nedense vazgeçmiyorlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevda, çok haklısın, o maddeler kullanılmadan da bu ürünler yapılıyor ve aynı etki de elde edilebiliyor. Keşke, her firma dikkat etse... Sevgilerimle...

      Sil
  6. Moringa tohumunun etkisi çok şaşırtıcı gerçekten. Arındırıcı ve hassas olması cilt için önemli bir etken. Güle güle kullanın.
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. Süt tarzı ürünleri kullanamıyorum cilt tipi itibari ile. Garnierın bazı ürünleri çok şaşırtıyor, bazıları da maalesef...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben sabahları sütleri kullanmayı seviyorum İlke :) Garnier'in çoğu ürünüyle anlaşamıyorum, bu da malesef mineral yağ içeriyor. Fakat, son Almanya seyahatimde aldığım saç maskesi gerçekten çok iyi çıktı.

      Sil
  8. Garnier'in bazı ürünleri cildimde iriteye neden olduğundan çok fazla güvenemiyorum Blana'mmm :( Cilt tipimiz aynı olduğundan merak ettim özellikle sabahalrı kullanma fikri çok hoşuma gitti :) Ellerine sağlık güzel gözlümm, öpüyorum çok <3 :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Garnier ürünleriyle benim de aram pek iyi değil Mary'im ama çok sevdiğim bir ürününü de keşfettim. :) Sütleri sabah kullanmayı seviyorum, bunun hem yapısı hem kokusu çok güzeldi. Teşekkür ederim, öpüyorum ben de<3

      Sil
  9. Bizim gibi kuru ciltliler için özellikle kış aylarında kurtarıcı oluyor bu sütler. Garnier'i denemedim ama Bebak'ı aldım en sonunda Blana'm. Güle güle kullan canım, çok öpüyorumm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bebak'ı ben çok sevmiştim Gökçe'm, umarım sen de seversin. Ben de sütleri seviyorum açıkçası. :) Çok teşekür ederim, öpüyorum çok <3

      Sil