Max Factor Creme Puff Allık - Nude Mauve

Mart 17, 2017 17 Comments A+ a-

Merhaba...

Bu yazımda Max Factor Creme Puff allıkların 10 numaralı nude mauve renginden bahsedeceğim.
Max Factor'un son zamanlarda çıkardığı bence en iyi ürün olan Creme Puff allıklardan nude mauve görür görmez çok beğendiğim bir renkti. Çok beyaz tenli olduğum için, allıklar yüzümde genellikle Heidi görüntüsü oluştururlar ve benim mutlaka onları bir pudrayla yumuşatıp dağıtmam gerekir. Nude mauve ise, elimdeki allıklar arasında, beni bu dertten kurtaran nadir ürünlerden biriydi.

http://kirmizirujlublog.blogspot.com.tr/

Max Factor Creme Puff, nude mauve yumuşacık, kadifemsi yapılı bir allık... Mat değil ancak oldukça sağlıklı bir ışıltısı var. Sim barındırmıyor ve yüzde doğal bir görüntü bırakıyor. Nude mauve rengi, benim yanaklarımın doğal kızarıklığına çok yakın... Satın aldığım günden bu yana, bu sebepten bana tüm allıklarımı unutturan bir renk oldu. 2016 kışını neredeyse sadece bu allıkla geçirdim. Havaların ısınmasıyla gözüm Nars'tan başkasını görmese de, sonbaharla birlikte Max Factor yine aklıma düştü ve günlük makyajımda sağlam olan yerini yine aldı.

http://kirmizirujlublog.blogspot.com.tr/

Fotoğrafta da görüldüğü gibi, nude mauve belli belirsiz bir pembe... İçerisinde mürdümlük de barındıryor ve bu mürdümlük allığın verdiği görüntüyü gerçekten çok daha doğal bir hale sokuyor. Beyaz tenliler için çok kullanışlı bir renk olduğunu düşünüyorum ancak, kumral ve esmer tenlilerde kendini sanıyorum ki hiç göstermeyecektir. Creme Puff, nude mauve neredeyse hiç tozutmuyor ve tek seferde rengini veriyor. Allığın dokusunu da çok seviyorum. Bu seri Hourglass allıklara muadil gösteriliyor ancak, Hourglass allıkları kullanan biri olarak, ben yapılarını benzetmiyorum, belki renk olarak muadil olabilecek çeşitleri vardır.

http://kirmizirujlublog.blogspot.com.tr/

Gramajı hakkında ambalaj üzerinde ve internette bir bilgi bulamadığım bu allığı gerçekten çok severek kullanıyordum, bitirdiğimden yokluğunu hissediyorum. 
Max Factor Creme Puff allıkları, Gratis, Watsons, Boyner gibi mağazalarda bulabilirsiniz. Bildiğim kadarıyla 6 farklı rengi var. Özellikle %50 indirim zamanlarında mutlaka bakılması gereken allıklar olduğunu düşünüyorum. İndirimsiz fiyatları 60 TL civarında...

Sevgilerimle...

17 yorum:

  1. ben de bu allıklara gidip gelip bakıyorum ama elimde 2 tane hourglass var ve birinin rengi de buna çok benziyor o nedenle hep pas geçtim.. bunların yerine milani almayı düşünüyorum bu ara :-)) güle güle kullan Blanacım sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bu allığı bitirdim İrem'cim, o kadar sevdim yani :) Yapısı Hourglass'a benzemiyor ama çok güzeller. Milani allıklarda benim de aklım var, kısmet diyorum :) Teşekkür ederim, öpüyorum <3

      Sil
  2. Bu allıklarda bir alamadım ben:/ oysaki ne kadar kampanyalar bile oldu,neden bilmiyorum denk gelemedi.Rengi çok hoş, gerçi dikkat ediyorum bu serinin her rengi ayrı güzel :) Güzel günlerde kullan canım arkadaşım <3 <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir indirimde sana uygun bir rengini denemelisin Goncam, yapıları çok güzel... :) Teşekkür ederim canım benim, öpüyorum <3

      Sil
  3. Bende de seductive pink rengi var. Bloga da yazmistim gecen sene sanirim. Asiri seviyorum. Indirimde almistim ve indirimde kesinlikle kacirilmamasi gereken bir urun.. bu renk bana uymaz diye almamistim bende ama guzelmis

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu allıkların her rengi güzel bence Esra'cım :) Bu renk tam açık tenlilere göre bence :) Sevgilerimle...

      Sil
  4. Ben de farklı bir rengi var. İndirimde çok çok uygun bir fiyta almıştım denemek için. İyi ki de almşım o kadar sevdim ki. Hep elime bu allığa gidiyor aldığımdan beri. Sevgilerle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de indirimden almıştım ve çok severek kullanıp bitirdiğim bir ürün oldu. Gerçekten çok güzeller :) Aynı fikirde olmamıza çok sevindim. Sevgiler...

      Sil
  5. Güle güle kullan canim. Benim rengim koyu herhalde bu da bende siritir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Derya'cım :) Bu ton sende hiç belli olmayacaktır, ama çok güzel başka renkleri var :)

      Sil
  6. Açık tenli biri olarak allık konusunda elim hep çekimser Blana'mmm ama bu allığın rengi çok güzelmiş ve oldukça doğal duracağını düşünüyorum :) Ellerine sağlık canımmm Blana'mmm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende de tüm allıklar patlar Mary'im ama bu renk tam açık tenlilere göre... Sırıtmıyor, çok doğal ve hafif duruyor. Deneyebilirsin bence :) Teşekkür ederim canım benim, öpüyorum <3

      Sil
  7. Bende yok olacak bu allık için teşekkürlerimi sunuyorum ahaha <3
    Bir ara indirimde 20 liraya görmüştüm,diğer renklerine bakayım ben.
    Eline sağlık canım benim :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sende kesinlikle yok olur Nisa'cım bu rengi :D
      Diğer renklerinden bakabilirsin, yapısı çok güzel :) Çok teşekkür ederim canımcım, öpüyorum <3

      Sil
  8. Güle güle kullan Blana'm, kışın bana da gider o zaman bu ton. İndirimde bakayım. Çok öpüyorum canımm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diğer renkleri de çok güzel Gökçe'm, kışın bu rengin sana da yakışacağını düşünüyorum :) Öpüyorum <3

      Sil
  9. Kesinlikle Hourglass'ın yapısıyla uzaktan yakından alakası yok bunların; damarlı görünümleri andırıyor yalnızca. Ben pembeli bir rengini almıştım ama sevmemiştim, bu rengi ise çok zarif duruyor. Güle güle kullan canım!

    YanıtlaSil