Pure Beauty Geoaqua Ultra-Hydrating Tonik

Mart 26, 2017 17 Comments A+ a-

Merhaba...

Bugün Pure Beauty Geoaqua Ultra-Hydrating tonikten bahsedeceğim. Bu ürünü uzun bir süre önce kullanıp bitirdim ancak, yazısını yayınlamaya bir türlü fırsat bulamadım.

http://kirmizirujlublog.blogspot.com.tr/

Pure Beauty, bir Kore markası... Cilt bakımında Korelilere ve Japonlara çok güvendiğim için, ürünlerini de ara ara deniyorum.
Tonikler, cilt bakım rutinimin bir parçası... Tek başına bile kullandığım oluyor. Yüzümü temizledikten sonra, nemlendirici öncesinde mutlaka tonik kullanıyorum. Genellikle cildimi rahatlatan ve nemlendirici özellikli tonikler tercih ediyorum.

http://kirmizirujlublog.blogspot.com.tr/

Geoaqua Ultra-Hydrating tonik; geotermal Onsen kaynak suyu içeriyor. Bu sıcak termal suyun içerisindeki mineraller ile Tara ağacı tohumlarının birleşimiyle besleyici ve iyileştirici bir etki sağlayıp nemi hapsetmeyi vaadediyor. Cildi temizleyip, nemlendirip, gözenekleri sıkılaştıracağını iddia ediyor.

Ben yüzümü tamamen temizledikten sonra, toniği bir pamuğa dökerek cildime uyguladım. Bir tonik olarak, gerçekten nemlendirici bir yapısı var ve cildimi rahatlatıyordu. Yanma, kızarıklık ve alerjiye sebep olmadı. Ürün ıslak bitişli, nemlendiriciden önce yaklaşık 1 dakika kadar beklemem yeterli oluyordu. Toniğin gözeneklere gözle görülür bir etkisi olmadığını söylemeliyim. 

http://kirmizirujlublog.blogspot.com.tr/

Pure Beauty Geoaqua Ultra-Hydrating tonik, 145 ml'lik pompalı bir şişede geliyor. Kapağı oldukça sağlam; akma, dökülme gibi bir sorun yaşamadım. Pompası ürünü biraz agresif püskürtüyor, bu yüzden ürünü alırken pamuğu pompaya dik tutmakta yarar var. Şişenin altında üretim ve son kullanma tarihlerini okuyabiliyoruz.

Pure Beauty Geoaqua Ultra-Hyrating tonik, alkol içermiyor ancak bir çeşit paraben içeriyor (bu konuda beni uyaran okuyucuma teşekkür ederim). Çok çok hafif bir çiçeksi kokusu var ancak, kokusunu almak için özellikle yaklaşıp koklamam gerekiyor. Çok da bereketli... Hassas ve kuru cildimle iyi anlaşan bu tonikten kullandığım sürede memnun kalmıştım ve uzunca bir süre de kullandım. Güncel fiyatını bilmiyorum ancak, uygun bir fiyata satın aldığımı hatırlıyorum. 

Sevgilerimle...

17 yorum:

  1. bu ara yeni bir tonik arayışımdayım ama karmadan yağlıya dönük cildim için bilemiyorum nasıl olur...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu tonik kuru ciltler için... Sizin cildinizde çok iyi sonuç vermeyebilir.

      Sil
  2. Pure Beauty'den güzel ürünler çıkıyor, bu toniği hiç görmemiştim Blana'm. Emeğine sağlık canım, çok güzel anlatmışsın. Öpüyorum çooook.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim beğendiğim bir tonik olmuştu Gökçe'm, hatta Watsons'ta satılıyor olmasaydı yeniden alabilirdim. Çok teşekkür ederim canım, öpüyorum <3

      Sil
  3. markayı seviyorum tonik konusunda zaten takıntılıyım bunda da gözüm vardı ama şimdi denemiş kadar oldum eline sağlık canım güle güle kullan öpüyorum :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canımcım, çok öpüyorum <3

      Sil
  4. Bu seriyi ben de cildim karma olduğu zaman kullanmış ve sevmiştim... ah Watson's ah diyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de ah Watsons diyorum cidden, markadan merak ettiğim çok ürün vardı halbuki. Öpüyorum <3

      Sil
  5. Hem bu ürünü hem de beyazını birkaç yıl önce kullanıp çok sevmiştim ama ben de sevgili Başak gibi ah Watson ah diyorum.....Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sizler gibi, ah Watsons diyenlerdenim. Benim de merak ettiğim çok ürünü vardı markanın. Sevgilerimle...

      Sil
  6. Pure Beauty'nin ürünlerini ben de severek kullanıyordum, umarım en kısa sürede başka mağazalarda da satılmaya başlar. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim merak ettiğim bayaca ürünleri var Seher'cim, umarım daha geniş bir ulaşım yolu bulunur :) Sevgilerimle...

      Sil
  7. Sephora tonikten oldukça memnun olduğumdan hiç riske girip değiştirmiyorum ama tabii alternatifleri bilmekte fayda var. Ki aklımda HC Care var. Watson's'tan alışveriş yapmayı düşünmüyorum, hatalarını aktif olarak düzeltmedikleri sürece.
    Ellerine sağlık canım benim,
    Öperim çok!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim şu yarım tonikler bitse Sephora'yı deneyeceğim ama o kadar yarım tonik oldu ki bu ara Zeynuşum :-/ Memnun olunan ürünü hele de cilt bakımıysa değiştirmemek lazım bence, en iyisini yapıyorsun. HC'yi ben çok beğeniyorum, alternatif olur kesinlikle.
      Watsons'dan ben de alışveriş yapmıyorum, yapmayı da düşünmüyorum.
      Çok teşekkür ederim canımcım, kocaman öpüyorum <3 <3

      Sil
  8. Amabalajının rengi ne kadar güzel ve kaliteli görünüyor Blana'mmm :) Kuru ciltlere uygunsa mutlaka bakacağım :) Ellerine sağlık bitanemm, çook öpüyorum <3 :)

    YanıtlaSil
  9. Tonikte Methylparaben var ama siz diyorsunuz paraben yok,��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uyarınız için teşekkürler, yazıyı güncelledim. Yazarken yanlış yazmışım, içerik listesini yayınlamamdaki amaç da bu zaten, insanım arada hata yapabiliyorum ama siz listeye bakarak açıkça tüm yazılanı teyit edebiliyorsunuz. Çok teşekkür ederim tekrar🙏🏻 Sevgiler...

      Sil