Kiko Color Correction Concealer Wheel Palet

Mart 01, 2017 29 Comments A+ a-

Merhaba...

Bu yazımda Kiko'nun corrector paletinden bahsedeceğim. Günlük olarak sürekli elimin altında bulundurduğum bu renk düzenleyici paleti, yaz aylarından bu yana kullanıyorum. Correctorlar ile ilgili detaylı bilgi almak, nasıl kullanılacaklarını okumak isterseniz buradaki yazıma göz atabilirsiniz. Daha önce anlattığım için, bugün teknik bilgi vermek yerine, sadece Kiko paletle ilgili deneyimlerimden bahsedeceğim.


https://kirmizirujlublog.blogspot.com.tr/

Kiko Color Correction paletin bendeki rengi 01 numara... Toplamda 4ml ürün içeren bu palet, beş adet krem yapılı üründen oluşuyor. Dört corrector ve orta kısmında bir aydınlatıcı içeriyor.

https://kirmizirujlublog.blogspot.com.tr/

Klasik olarak; bir yeşil, bir mor, bir sarı ve bir de turuncu corrector içeren bu paletin tüm ürünleri kremsi, yumuşacık, cilde çok kolay transfer olan, istenilirse çok kolay dağıtılan yapıdalar. Üst üste uygulama yapmaya izin veriyorlar, renkleri birbirleri üzerine de uygulayabiliyorsunuz. Cildimde tabaka tabaka ve kalın görünmüyorlar. Yapıları incecik olduğu için hem ciltle hem de makyajla güzel bütünleşiyorlar.

https://kirmizirujlublog.blogspot.com.tr/

Correctorların hepsi, hafif köpük yapıya da sahipler, desem çok yanlış bir tanımlama yapmamış olurum. Hiçbiri ıslak bitişli değil, uygulandıkları bölgede matlaşıyorlar. Uygulandıktan sonra hafifçe pudralaşan bir yapıları var ancak, bu asla üzerlerine likit ten ürünleri uygulanmasına engel olmuyor. Üzerlerine bir ten ürünü geçmeden, tek başlarına kullandığımda da, benim cildimde pudrayla sabitlenmeye ihtiyaç duymuyorlar ki; turuncu correctorı bazen göz altlarıma tek başına ya da sarı corrector ile destekleyerek kullandığım oluyor. 

https://kirmizirujlublog.blogspot.com.tr/

Yeşil rengi özellikle küçük alanlarda bence çok başarılı iş çıkarıyor. Mor renkli corrector ise, cildimde duruşunu çok beğendiğim, bitecek korkusuyla kullanmaya kıyamadığım bir ürün... 

https://kirmizirujlublog.blogspot.com.tr/

Orta kısımdaki aydınlatıcı, sarı alt tonlu, oldukça kremsi ve yumuşak yapılı... Yapısı, paletteki correctorların hepsinden daha ince... Ancak, altın renkli minik simler içeriyor ve ben o simler dolayısıyla bu aydınlatıcıyı daha çok gece makyajlarına yakıştırıyorum. Günlük olarak neredeyse hiç kullanmıyorum. 

https://kirmizirujlublog.blogspot.com.tr/

Kiko corrector palet, yuvarlak bir tasarıma sahip... Kadife dokulu ve kirlenmeye çok müsait bir kapağı var. Paletin içinde bulunan kapak boyutundaki aynası, çantada taşındığı günlerde kolaylık sağlıyor. Sağlam ve iyi kapanan bir ambalajı var.

https://kirmizirujlublog.blogspot.com.tr/

Özellikle renk düzenleyicilerinin yapılarını ve performanslarını çok beğendiğim Kiko Color Correction Concealer Wheel'e, bu tarz bir renk düzenleyici palete ihtiyaç duyuyorsanız bakabilirsiniz. Kiko mağazalarını, markanın internet sitesinden bulabilirsiniz. 

Sevgilerimle...

29 yorum:

  1. Kiko markasının bu ürününü kullanmamıştım, paylaşım için teşekkürler....

    YanıtlaSil
  2. KIKO denemek istedigim bir marka ama malesef Ankara'da henüz yokmuş. Ben de bir Corecctor almak istemistim ama yaşım dolayısıyla onermemislerdi. Aydınlatıcı bilgi için teşekkürler 💖💖

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kiko Ankara'da mağaza açtı, bilgin olsun :) İnternet sitelerinden ya da instagram hesaplarından yerini öğrenebilirsin. Full kapatıcı bir fondötendense, ince yapılı correctorlar kullanarak sadece sorunlu noktaları kapatmayı daha sağlıklı buluyorum. Tabi ki, bu tercih meselesi.. Ben teşekkür ederi, güzel yorumun için <3 <3

      Sil
  3. Daha önce hiç bu tarz düzenleyici paletler lullanmadım Blana'mm fakat bu yıl stres ve yoğunluktan cildimdeki eşitsizlikler arttı. Bu yüzden bu tarz ürünler almak istiyorum, harika oldu :) Ayrıca çok kaliteli ve şık duruyor güzel gözlümm :)) Mutlu günlerde kullan bitanemmm <3 :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mary'im Kiko'nun yapısı cidden ince, çok başarılı olmuş. Genellikle böyle paletlerdeki ürünler çok kalın ve yağlı oluyorlar, bu öyle değil. Aklında olsun, diyorum :) Teşekkür ederim canım, öpüyorum <3

      Sil
  4. açıkçası cilt alt tonuma da uyan hoş renkleri olan hoş bir ürüne benziyor. başka bir şeyi sepetime eklemiltim ama bunu görnünce sizde övünce tereddütte kaldım aaslında buda alınabilir.paylaşım için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Corrector paleti olarak bu da oldukça iyi bir alternatif... Ben teşekkür ederim, okuduğunuz için :)

      Sil
  5. Bu tür paletlere her zaman ihtiyaç var.Mağaaya yolum düşerse bir bakayım,sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de hepimizin çekmecesinde bir corrector paleti olmalı... Sevgiler...

      Sil
  6. Yapılarının güzelliği resme çok net yansımış canım benim, alımı kolay zorlamayan ürünleri seviyorum bende.Aydınlatıcı ve mor renk favorim olabilirmiş :) Emeğine sağlık canım arkadaşım benim, çok öpüyorum <3 <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu paletteki ürünler incecik, yapıları gerçekten harika canım arkadaşım. Mor renk benim de favorim, bitecek diye resmen korkuyorum :) Teşekkür ederim can arkadaşım, çok öpüyorum <3 <3 <3

      Sil
  7. Köpük yapıda olması harikaymış, piyasadakilerin çoğu çok kuru ya da çok yağlı geliyor bana.. Bunu ilk defa görüyorum hemen yakından inceleyeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Corrector paletleri genellikle kalın yapılı ve yağlı oluyorlar, bazıları da çok kuru oluyor. Kiko bence formülünü güzel oturtmuş, ince yapılı ve yumuşak ürünler yapmış. Mutlaka bakmanı öneririm. Sevgiler... <3

      Sil
  8. anladığım kadarı ile yapısını çok sevebileceğim bir palet bu keşke mağazada deneseydim ama hiç göremedim gerçi o gün başka şeylere yoğunlaşmıştık Blanacığım artık bir daha ki sefere :-)) güle güle kullan canım öpüyorum .-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İrem'cim, o mağazada yoktu, yoksa ben sana göstermek için bakmıştım. Ben bunu Naitulus'taki Kiko'dan almıştım. Zaten o gün Kiko'da cidden gözümüz döndü :D Bir dahaki sefere bunu da buluruz umarım :) Teşekkür ederim, öpüyorum çok <3

      Sil
  9. Böyle yumuşak yapılıları çok seviyorum Blana'm, diğer türlü paletten kazı kazıyabilirsen :))) Kiko en azından pudralaşıyormuş oldukça hafifletir çizgilere dolmayı. Models own u kullanıyorum bitirince bi bakayım. Teşekkür ederim canım, kocaman öpüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gökçe'm genelde böyle paletlerde ürünler çok kalın yapılı oluyor. Kiko bence, corrector paleti harika yapmış. Benim çizgilerime dolmuyor, yapısından ötürü. Aklında olsun :) Ben de öpüyorum <3

      Sil
  10. Canımıniçi fotolarındaki yazıyı büyüt! yine harıka bir yazı olmuş!

    YanıtlaSil
  11. Görünüşü o kadar tatlı ki. İnsan sırf bu yüzden almak istiyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tasarımını gerçekten çok tatlı yapmışlar, ben de seviyorum :)

      Sil
  12. Kiko Ankara'ya geldiğine göre ürünü alma fırsatımız da arttı güzel yazın için teşekkürler canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim güzel yorumun için :) Sevgiler...

      Sil
  13. En açik tondaki sedefli olani begendim. Güle güle kullan canim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aydınlatıcısı gerçekten çok güzel Derya'cım :) Teşekkür ederim <3

      Sil
  14. Kıko paletinin renkleri çok güzel.Tam da bahar gelmişken kullanılabilcek renkler.Sağlıkla,iyi günlerde kullanın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Correctorlar yaz-kış kullanılabilir ürünlerdir, amaçları zaten kusurları kapatmak ve gizlemek... Teşekkür ederim.

      Sil
  15. Ause'm her ürünün yapısı incecik, aydınlatıcısı da öyle :) Başarılı bir palet olmuş :) Teşekkür ederim canım benim <3

    YanıtlaSil