Diadermine Lift+ Superfiller Hyaluron Etkili Süper Serum

Mart 23, 2017 15 Comments A+ a-

Merhaba...

Diadermine Lift+ Superfiller Hyaluron Etkili Süper Serum, canım Başak'cığımda okuduğum günden beri aklımdaydı (Yazısı için, buraya bakabilirsiniz).  İndirim bekleyerek, hiç düşünmeden satın aldığım bu serumu; iki ay boyunca düzenli olarak kullanıp bitirdim. 


https://kirmizirujlublog.blogspot.com.tr/

Lift+ Superfiller serum, 30-50 yaş arası gruba uygun bir ürün... Dolayısıyla, olgun ciltler için uygun ve hitap ettiği yaş aralığının dışındaysanız, size ağır gelecektir. Yaşınıza uygun olmayan cilt bakım ürünleri kullanmak, size yarardan çok zarar verebilir. 

https://kirmizirujlublog.blogspot.com.tr/

Diadermine Lift+ Superfiller serum; içeriğindeki pro-kolajen ve hyaluronik asit ile yaşlanma karşıtı iki etkiyi bir araya getirmeyi hedefliyor. Pro-kolajenlerle, kolajen üretimini destekleyerek daha sıkı bir cilt görünümü vereceğini; mikro-enjekte hyaluronik asit ile kırışıklıkları doldurucu etki sağlayacağını iddia ediyor. %5 hyaluron içerdiği de kutu üzerinde belirtiliyor. 

https://kirmizirujlublog.blogspot.com.tr/

Ben, bu serumu akşam rutinime dahil ederek kullandım. Yüzümü temizledikten sonra tonikledim ve cildim henüz ıslakken serumu uyguladım. Üzerine de, nemlendiricimi sürerek bakımımı tamamladım. 

https://kirmizirujlublog.blogspot.com.tr/

Diadermine Lift+ Superfiller Hyaluron Etkili Süper Serum; beyaz renkli, losyon kıvamında bir ürün... Alışkın olduğumuz şeffaf ve akışkan serumlar gibi değil, daha kremsi bir yapısı var. Belli belirsiz olan çiçek kokusunu, ürünü özellikle koklamazsam almıyorum. Cildimde emilimi çok kolay ve beklemeden nemlendiricimi uygulayabiliyorum. 

https://kirmizirujlublog.blogspot.com.tr/

Bu serumun cildi yenileme ve doldurma vaadi var. Kullandığım iki aylık süre içerisinde, her kullanımımda cildimi kesinlikle daha iyi gösterdiğini söyleyebilirim. Nem serumları gibi, cildimi neme doyurmadı ancak; çok iyi hissettirdi. Çok kısa bir süre içerisinde etkisini gözlemleyebildim. 
Cildimde derin kırışıklıklar olmadığından, doldurma vaadiyle ilgili bir şey söyleyemesem de, cildimi daha sıkı hissettirdiğini söyleyebilirim. 

https://kirmizirujlublog.blogspot.com.tr/

30 ml bir tüpte satılan Diadermine Lift+ Superfiller serumun açıldıktan sonra 12 ay kullanım ömrü var. Bu serumun her cilt tipiyle anlaşabileceğini düşünüyorum ve ben de tıpkı Başak gibi, akran tavsiyesi olduğunu tekrarlıyorum. Kaprilik asit, soya proteini, gliserin, hyaluronik asit ve peptitler içeren bu serum; aynı zamanda silikon, bir çeşit PEG ve parfüm içeriyor. Paraben içermiyor. Ambalajının oldukça kullanıcı dostu olduğunu da eklemeliyim.

https://kirmizirujlublog.blogspot.com.tr/

Diadermine Lift+ Superfiller Hyaluron Etkili Süper Serum, indirimsiz olarak 50 TL civarında bir fiyata satılıyor. Ben, Migros indiriminden %50 fiyat avantajı ile satın almıştım; bir indirimde tekrar alacağım. Bu serumu Migros, Gratis, Rossmann gibi bakım ürünü satan mağazalarda bulabilirsiniz.

Sevgilerimle...

15 yorum:

  1. Blanacım ben de almıştım Başak'ın tavsiyesi üzerine ama henüz deneyemedim araya hep başka ürünler girdi ama memnun kalmana sevindim umarım ben o doldurma etkisini de görürüm sevgiler canım :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu serumu senin de seveceğini düşünüyorum İrem'cim :) Doldurma etkisini de umarım görürsün, gerçekten etkisini hemen hissettiğim, cildimi çok düzgün gösteren bir serum bu :) Sevgilerimle, öpüyorum <3

      Sil
  2. Ben iki tüp bitirdim bu serumdan, çok da memnun kaldım gerçekten. Aslında güzel bir şey bulunca devam etmek lazım ama hem firma gönderileri, hem de meraklı blogger ruhum yüzünden bir süredir kendisiyle raflardan bakışıyoruz :) Senin de beğenmene çok sevindim Blana'cım, çok öpüyorum!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de elimde bir dolu serum olmasa (üstelik bana firma da göndermiyor, kendim kaşınıyorum resmen merak yüzünden) yeniden alacağım bir serumdu bu. Elimdeki serumlar bittiğinde, ilk fırsatta yeniden alacağım. Cilt bakımında aslında ben de çok ürün değiştirmeyi sevmiyorum ama merakıma yeniliyorum :) Ben de kocaman öpüyorum <3

      Sil
  3. Diadermine çok tercih ettiğim ürünlere sahip değil açık konuşayım ama fikrine,gözlemine güvendiğim birkaç kişiden güzel yorumlar okuyunca en sonunda alacağım sanırım. Sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diadermine ürünlerini ben de çok denemedim açıkçası. Benim de markadan kullanıp memnun kaldığım tek ürün bu sanırım :) Çok teşekkür ederim :) Sevgilerimle... <3

      Sil
  4. Çok güzelmiş Blana'm, bana da iyi gelir muhtemelen. İndirim takip edeyim :) Çok öpüyorum canım, emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seveceğini düşünüyorum Gökçe'm :) İndirimlerde fiyatı çok uyguna geliyor :) Teşekkür ederim, öpüyorum <3

      Sil
  5. Ürünü ben de deneyeceğim . İndirimler çok cazip oluyor bazı ürünleri alırken. İndirimde denk gelirsem kaçırmam . Sevgiler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özellikle Migros indirimlerinde çok ekonomik oluyor, aklında olsun :) Sevgiler...

      Sil
  6. Ben de bakayim buna diadermine ürünlerini seviyorum 😊

    YanıtlaSil
  7. Çok teşekkür ederim Ausem, senin denemen için daha bikaç yılın var sanırım :D Malum gençlik (hiç de kıskanmıyorum) :D Ben de kocaman öpüyorum <3

    YanıtlaSil
  8. Blanam yazını okuyunca heyecan yaptım ama ilk sıralarda yer alan dimethicone'u görünce vazcaydım, kırışık doldurayım derken gözeneklerimi doldururum =D Zaten serum peşinde koşacağıma bir nemlendirici alaydım iyiydi hahaha
    Yine çok açıklayıcı ve net yazmışsın,
    Ellerine sağlık!
    Öpüyorum çook <3
    Zeynep

    YanıtlaSil
  9. güzel bir ürüne benziyor ^^

    YanıtlaSil