Flormar Ultra Nude Eyeliner

Mart 19, 2017 10 Comments A+ a-

Merhaba...

Bugün Flormar Ultra Nude Eyeliner'dan bahsedeceğim. 

Ben, beyaz göz kalemi yerine çoğunlukla ten rengi kalemleri tercih edenlerdenim. Bence, ten rengi göz kalemleri daha doğal duruyor. Ten rengi göz kalemlerini bir çok yerde kullanabiliyoruz. Bu kalemler, tıpkı maskara gibi, bence her kadında bulunması gereken malzemelerden... 


http://kirmizirujlublog.blogspot.com.tr/

Ten rengi göz kalemlerini, gözümüzün içindeki kırmızılıkları nötürlemek ve daha uyanık görünmek için kullanabiliriz. Sabahları uykusuz ve yorgun görünüyorsanız, alt göz kapaklarınıza ya da kirpik diplerinize ten rengi bir göz kalemi uygulamayı deneyin. Daha sağlıklı ve uyanık görünürsünüz. Ayrıca, bu yöntem gözlerinizin daha büyük görünmesini sağlar. 
Bu kalemleri, kaş şekillendirmede de kullanabiliriz. Kaş kontürümüzü kusursuzlaştırmak için ya da kaş altına aydınlık bir görüntü vermek için ten rengi kalemler kullanılabilir. Yine, özellikle koyu renk ruj sürdükten sonra, kusursuz ve temizlenmiş bir dudak çevresi elde etmek için de kullanabiliriz. Bunu yapmak için, rujunuzu sürdükten sonra, ten rengi bir kalemle dudaklarınızın dış hatlarından düzgünce geçmek yeterli olacaktır. Ben, kırmızı ruj sürdüğümde bu yöntemi uyguluyorum. Aynı zamanda noktasal ve hafif kızarıklıklarınıza renk düzenleyici gibi de kullanabilirsiniz. Bu noktada dikkat etmemiz gereken belki de en önemli nokta, sağlığımız için, bir kalemi yüzümüzün her yerinde kullanmamaktır. Gözünüze kullandığımız kalemi, yüzünüzde kullanmamalıyız.


http://kirmizirujlublog.blogspot.com.tr/

Flormar Ultra Nude Eyeliner yukarıda anlattığım işleri yapabilecek bir göz kalemi... Ne çok sarı ne çok pembe, bence rengi çoğu kişiye uyabilecek bir nude kalem... Seride farklı renkler de bulmak mümkün. 
Ben bu göz kalemini, Pastel göz kalemim bitince satın almıştım. Pastel'den hiç memnun kalmadım, yapısı çok sert. Flormar çok daha yumuşak, kremsi yapıda bir göz kalemi... Ben sabahları, alt kirpik diplerime, daha uyanık ve sağlıklı görünmek için kullanıyorum.

Flormar Ultra Nude Eyeliner'ın en sevmediğim yanı, benim gözlerimde parça parça bir görüntü oluşturuyor olması... Homojen, düzgün bir hat oluşmuyor, kesik kesik, topaklanmış bir görüntü oluşuyor. Yapısının yumuşaklığını ve rengini çok sevmeme rağmen, göz altlarımda homojen görüntü oluşturmadığı için bitince tekrar satın almayacağım. 

Flormar Ultra Nude Eyeliner, klasik bir göz kalemi... İsminde eyeliner geçmesi sizi yanıltmasın, eyeliner görüntüsü ya da kalıcılığı yok... Kısa sürede göz altlarımdan siliniyor ve tazelemek gerekiyor. Bu göz kalemi 1.14 gr, klasik boyda bir kalem... Flormar standlarından ya da Flormar'ın online satış sitesinden 11.90 TL'ye satın alabilirsiniz.

Sevgilerimle...

10 yorum:

  1. Güle güle kullan Blana'm, asansörlü serisindeki ten rengi kalemini kullanıyorum onda da o parçalı görünüm oluyor. Yumuşaklığından sanırım tutunmuyor göz içinde.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asansörlü serisini deneyecektim Gökçe'm, aynıysa hiç almayayım o zaman. Sanırım yumuşaklığından oluyor dediğin gibi. Öpüyorum <3

      Sil
  2. Blana bu bende de var ve bende aynini dusunuyorum. Yumusakligini ve rengini cok sevdim aslinda. Bir de goz icinde hic kalici degil topaklaniyor bu da kotu bir goruntu olusturuyor malesef..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esra'cım yapısını ben de çok sevdim ama seninle aynı fikirdeyim. Bende de parça parça duruyor.

      Sil
  3. Tam hakkını veremiyorum ama yapısını, rengini çok sevdim blanacım ❤ zaten birlikte almıştık, gözümde kullanıyorum diğer tavsiyelerin için bir tane daha almam lazım 😉 teşekkürler 💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sana Rimmel London almıştık Fenom, o bundan güzel... :) İki nude kalem gerçekten çok iyi olur. Öpüyorum <3

      Sil
  4. Blanacım nude birkaç kalem almıştım ama hiç biri istediğim performansı sağlamadı bana o yüzden ben de kullanmayı unuttum yani anladığım kadarı ile bu da parça parça görünüyorsa olmayacak demektir aramaya devam :-))) sevgiler canım..

    YanıtlaSil
  5. Ben bu renk kalem hiç kullanmadim bir deneyeyim 😊

    YanıtlaSil
  6. Rengi çok doğalmış. Kapatıcı tonunda ve dediğin gibi beyazdan daha doğal bir renk. Yumuşaklık benim de tercihim.
    Ama dağılmasına ve kalıcı olmamasına üzüldüm doğrusu, sende dağıldıysa bende kesin durmaz o :(
    Yazı için teşekkürler Blanam.

    YanıtlaSil
  7. Flormar İndirim  çok güzel bi marka ve ben bu markanın ürünlerini çok seviyorum

    YanıtlaSil