Rival de Loop The Golden 20's Far Paleti

Mart 03, 2017 28 Comments A+ a-

Merhaba...

Rival de Loop The Golden 20's koleksiyonu satışa çıktığı anda bir çoğumuzun çok ilgisini çekti ve koleksiyon ürünlerinin peşine düştük. Koleksiyon ürünlerinden her mağazaya 3-4 tane dağıtılınca da, çoğumuz ürünleri raflarda bile göremeden tükendiler. Neyse ki, Rossmann yoğun talep üzerine bazı mağazalarda stokları yeniledi ve biz iki şehirde, dört koldan aramalarımız sonucunda far paletlerinden bulabildik. Paletin Marmara Forum'daki mağazada bulunduğunu haber aldığım anda; hastayım falan demeden, koşa koşa gidip bize ürünleri kapan Zeynuş'uma buradan da teşekkürlerimi iletiyorum. 

https://kirmizirujlublog.blogspot.com.tr/

Rival de Loop The Golden 20's far paleti, toprak tonlarının baskın olduğu 15 renkten oluşuyor. Farların 8'i mat, 6'si sedefli/ışıltılı ve bir tanesi simli yapıdalar. Parmaklarımla dokunduğumda çoğu yumuşak yapılı, dokuları kremsi diyebileceğim farlar... Palette, benim pek kullanmadığım renklerden olan iki gri tonlu far var ancak, onlar bile benim için hiç dokunulmayacak renkler değil.

https://kirmizirujlublog.blogspot.com.tr/

Tüm farlar genel olarak tozutuyorlar. Özellikle açık renkleri uygulamak için far bazına ihtiyaç var.
Paletin fotoğraflarını çekerken farların yapılarına ve pigmentasyonlarına açıkçası hayran kalmıştım. Parmakla alındıklarında istediğiniz bölgeye çok başarılı bir şekilde transfer oluyorlar. Fakat, fırçayla uygulamada bir miktar daha zorlayabiliyorlar. Dürüst olmam gerekirse, swatchlarken bu paletin elimden düşmeyeceğini düşünmüştüm ancak, göz makyajlarımı yapmaya başladığımda fikrim biraz değişti.

https://kirmizirujlublog.blogspot.com.tr/

Paletteki farların çoğu, far bazı olmadan fırçadan göz kapağına transfer olmakta zorlanıyorlar. Bir far bazı kullanırsanız, oldukça başarılılar... Pigmentasyon patlaması yaşamıyorsunuz ancak, bir-iki sefer uygulamada renklerini veriyorlar. Farların birbirleriyle karıştırılmaları kolay, renk geçişlerinde zorlamıyorlar. Renkler, birbirine karışıp tek bir far uygulanmış gibi görünmüyor. Renk geçişleri olan göz makyajlarını rahatlıkla yapabiliyorum. Ben her göz makyajımda mutlaka far bazı kullandığım için, paletin bu anlamda performansından oldukça memnunum. 

https://kirmizirujlublog.blogspot.com.tr/

Bu far paletinde yaşadığım tek sorun, makyaj yaparken özellikle ışıltılı farların göz altlarıma ve hatta tüm yüzüme dökülmesi... Bu paleti kullanacaksam, ten makyajımı mutlaka sona bırakıyorum. Göz makyajımı bitirdikten sonra, ten makyajıma geçiyorum. Uzun süredir de, bu yöntemi alışkanlık haline getirdiğimden çok önemsediğim bir sorun değil ancak; bu palet için bu yöntem bir zorunluluk oluyor.

https://kirmizirujlublog.blogspot.com.tr/

Farları yassı yapıdaki fırçalarla değil de, yuvarlak formlu ve yumuşak fırçalarla uygulamanın daha iyi sonuç verdiğini düşünüyorum. Süpürerek uygulamaktansa, tampon hareketlerle uygulama yapmanızı da öneririm.
Bir far bazıyla, farların kalıcılıkları oldukça iyi... Bir mesai gününü çıkarıyorlar. Göz kapağımda çizgilenmiyorlar.

https://kirmizirujlublog.blogspot.com.tr/
https://kirmizirujlublog.blogspot.com.tr/

The Golden 20's far paletinin ilk sırası ışıltılı/sedefli farlardan oluşuyor. Magic Touch'ı en çok göz pınarlarıma ve kaş kemiğime ışıltı vermek için kullanıyorum. Sparkling nude, sweet toffee ve most wanted benim en sevdiğim kahve-bakır tonlarına sahipler... Göz makyajımda bu renkleri kullanmayı çok seviyorum. Graphite fantasy ise, bence paletin en özel renklerinden... Kahve yansımaları olan bir gri ve iyice dağıtıldığında çok güzel duruyor. Gri far kullanmayan bana bile kendini sevdirdi.

https://kirmizirujlublog.blogspot.com.tr/
https://kirmizirujlublog.blogspot.com.tr/

Paletin ikinci sırası üç mat, bir ışıltılı, bir de simli renkten oluşuyor. Light fantasy mat bir beyaz ancak, çoğu beyaz farın aksine tebeşirimsi yapıda değil. Yumuşacık bir yapısı var ve kolay dağılıyor. Göz kapağının tamamına baz olarak ya da kaş kemiğini aydınlatmak için kullanılabilir. Peach Cream benim gibi çok beyaz tenliler için şahane bir geçiş rengi olabilir. Mat bir şeftali rengi ve göz kapağının katlanma bölgesinde çok güzel duruyor. Summer breeze ise, benim palette en sevdiğim mat kahvelerden biri... Sıcak tonlu, açık bir kahverengi ve ben bu rengi genellikle göz kapağımın katlanma bölgesine gölge vermek için kullanıyorum. Bitter chocolate, yine tam bir Blana rengi... Göz makyajında bakır tonlarına gerçekten bayılıyorum. Night heaven ise, bence adıyla uyumlu olarak gece makyajlarında kullanılabilecek, simli bir füme...

https://kirmizirujlublog.blogspot.com.tr/
https://kirmizirujlublog.blogspot.com.tr/

En alt sıra tamamen mat farlardan oluşuyor. Naked look baz rengi görevini yaparken, secret eye benim için kaş farı bile olabilecek bir kahverengi... Secret eye rengini içinde grilik barındırdığı ve kaş rengimle uyumlu olduğu için hem kaş farı hem de gölgelendirme rengi olarak kullanıyorum. Milk chocolate ve warm soil ise, palettekibiri soğuk biri sıcak tonlu iki kahverengi olarak, makyaja derinlik katmada oldukça başarılılar. Bu renkleri kirpik diplerini belirginleştirmek için de kullanıyorum. Smoky black ise, bence her makyaj koleksiyonunda bulunması gereken mat siyah bir far...


Karton, mıknatıslı bir ambalajda satılan Rival de Loop The Golden 20's far paletinin siyah üzerine altın renkli ambalaj tasarımı da, bence oldukça şık... İçerik listesi, çoğu toz fara göre kısa olsa da, temiz değil. Bu palet toplamda 15 gr ürün içeriyor yani, her bir farın 1 gr civarında olduğunu düşünebiliriz. Açıldıktan sonra 24 ay kullanım ömrü var. Farların paraben içermediklerini de eklemeliyim. Ağırlığına göre, oldukça hafif olan bu palet, seyahatlerde de benim için iyi bir alternatif olabilir. 

https://kirmizirujlublog.blogspot.com.tr/

17 TL fiyatına göre, oldukça başarılı bulduğum Rival de Loop The Golden 20's far paletini bulmak artık nerdeyse imkansız... Yine de, bloğumda bu palete yer vermeseydim, ileride bittiğinde (evet, far paleti bitirebiliyorum) çok üzülürdüm. Ben koleksiyonuma katmış olmaktan oldukça memnunum. Umarım, siz de bu palete sahip olabilmişsinizdir.

Sevgilerimle...

28 yorum:

  1. paleti ben de sevdim Balanacım ama sana demiştim ya bir şey eksik gibi geliyor bana bu palette sanırım daha canlı bir renk arıyor gözüm bu paleti kullandığımda mutlaka yanına bir başka paletten de ekleme yapmak zorunda kalıyorum. dökülme sorunu çok yaşamadım ben aslında o konuda çok sıkıntım yok.. yine de 13 TL.'ye alıp alabileceğim en güzel palet tabi şimdi nankörlük etmeyeyim değil mi :-))) güle güle kullan canım sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İrem'cim renk tonları konusunda haklısın, birbirine çok yakınlar ve dediğin gibi canlı bir turuncu mesela çok güzel olabilirmiş. Bende bazı renkler uygularken dökülüyor ama uyguladıktan sonra olmuyor tabi. Yani bu bu fiyata bence de çok güzel bir palet olmuş :) Çok teşekkür ederim, öpüyorum <3

      Sil
  2. renkler harika,fiyat olarak ta uygunmuş.....

    YanıtlaSil
  3. Blana palet cok guzel gorunuyor.toprak tonlari sevenker icin sahane gercekten.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu fiyata gerçekten çok güzel bir palet bu Esra'cım :)

      Sil
  4. Yasaklı meyve yazısı yazılmııış ! İyiki kaçırmadııım *.*
    yazının sonundaki yeşil gözlerin ve kahve makyajlarınla ateş ettiğini söylemiyorum :D
    Yalnız 3.sütunu çekip almak istedim :D
    Güle güle kullan Blana'cım <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam yasaklı meyve ama :D
      Çok teşekkür ederim Nisa'cım, o senin tatlı bakışın ki <3
      Üçüncü sütun gerçekten çok güzel...
      Öpüyorum <3 <3

      Sil
  5. Renk karması çok güzel. Fiyatı da gayet uygun.. Güle güle kullanın..
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. Renkleri çok güzelmiş.Ambalaj tasarımı da çok şık.Güle güle kullan

    YanıtlaSil
  7. Yazının akıcılığı ve fotoğrafların güzelliği beni benden aldı Blana'mmm <3 Özellikle göz makyajı mükemmel olmuş :)) Renkler de şahane güzel gözlümm mutlulukla kullan :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Mary'im, çok daha güzelleri senin olsun <3

      Sil
  8. Renkler çok güzel hele sedefliler. En koyu kahverengi sana çok yakismis Blanacim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu palet gerçekten güzel Derya'cım :) Çok teşekkür ederim <3

      Sil
  9. Ah çükübik paletimiz ve onunla olan maceramız, hatta senin maceraların çok daha fazla ahahaha =) ben de severek kullanıyorum, ama hiç bazsız denemedim =) Peach cream benm de geçiş rengi olarak favorim, bazen o ve light fantasy'i kullanıp soft cut crease yapıp eyeliner çekerek aşırı pratik ve şık bir görünüm elde ediyorum. Tam bir fiyat performans paleti örneği oldu benim için. :) pedal şeklinde sentetik bir fırçayla çok daha güzel performans veriyorlar Blanam denemediysen aklında olsun. Yalnız anı olarak yazma fikri çok iyiymiş, blogda adı yaşasın diye ben de mi yazsam? =)
    Güle güle kullan!
    Kocaman öperim,
    Zeynep

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim maceralarımı hatırlamayalım şimdi Zeynuşum :D :D Bazsız ben de far kullanmıyorum ama swatchlarken az çok fikrim oluyor :)
      O makyaj tüyosu benim de aklımda olsun, çok pratikmiş gerçekten :) Fırça tavsiyeni denedim, gerçekten güzel oldu, bu arada :)
      Anı olarak yaz Zeynuşum bence, fırsat yaratıp. Dursun blogda :)
      Güle güle kullanalım, kocaman öpüyorum <3

      Sil
  10. Maalesef sahip değilim ama sahip olmayı çok isterdim, sırf renklerin güzelliğine bile bakmak için için bile :D LOrac veya Too Faced'in bir paletine benzetiyorum ben bu paleti ama hangisi çıkaramadım. Bütün renkler şahane, güle güle kullanın. Makyaj örnekeleri de harika. Emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz de o kadar zor bulduk ki... :) Daha güzelleri sizin olsun :) Çok teşekkür ederim <3

      Sil
  11. İlk defa görüyorum şu an size de çok yakıştı

    YanıtlaSil
  12. Başak sayesinde bu palete sahip olan şanslılardanım :)) Blogda adı yaşasın diye yazmak güzel bir fikirmiş, bende mi yazsam ki :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence yaz Gül'cüm :) Dursun arşivimizde, anı olur :)

      Sil
  13. Bazla renkleri çok başarılıymış Blana'm o dönem hiç alışverişe çıkamadım kaçtı güzelim palet. Güle güle kullan canım benim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz de zar zor, büyük maceralarla bulduk Gökçe'm :D Bazla gerçekten iyiler :) Teşekkür ederim, öpüyorum <3

      Sil
  14. Ben yazini da paleti de yeni görüyorum :/ muhtemelen gec kaldim

    YanıtlaSil
  15. çok güzelll bir palet ^^

    YanıtlaSil