Mac Select Moisturecover Kapatıcı

Mart 29, 2017 24 Comments A+ a-

Merhaba...

Kapatıcılarla tanışmam sanırım 30'lu yaşlarımda başladı. Başlamasıyla da, benim piyasadaki mevcut tüm kapatıcılara olan merakım logaritmik bir şekilde arttı. Bugün, ilk kapatıcımı değil ama elimdeki en eski kapatıcıyı anlatacağım. Mac Select Moisturecover; çizgili, kuru ve mor göz altlarımla en iyi anlaşan ve benim en memnun kaldığım kapatıcılardan bir tanesi...


https://kirmizirujlublog.blogspot.com.tr/

Gelin makyajımda da, içim rahat bir şekilde kullandığım bu kapatıcı, kuru göz altlarınız varsa bence harika! Göz altlarımı kurutmuyor, yapısı nemli, kolayca yayılıyor ve cildimle bütünleşiyor. Göz altlarımda parça parça, yapay durmuyor. Transparan bir pudrayla sabitlediğimdeyse, uzun süre çizgilerime dolma yapmıyor ve benim için günü kurtarıyor.


https://kirmizirujlublog.blogspot.com.tr/

Ürünün bendeki rengi NW15... Pembe alt tonlu bu renk, mor göz altlarımı belirginleştirmeden bana istediğim homojen görüntüyü sağlıyor. İsterseniz, sarı alt tonlu renklerden de seçim yapabilirsiniz, Mac kapatıcıların renk skalası oldukça geniş, ancak; benim gibi göz altı morluklarından şikayetçiyseniz, somon tabanlı kapatıcıları her zaman öneririm. Sarı renk, morluklarınızı ön plana çıkarır. Benim gibi göz altı morluklarıyla dertli olanların, önce morluklarını nötürlemeleri ve kapatmaları sonra istenirse, ince yapılı bir aydınlatıcı kullanmaları daha iyi sonuç verecektir.


https://kirmizirujlublog.blogspot.com.tr/

Mac Select Moisturecover kapatıcının kremsi yapısı sebebiyle; parmaklarımla, fırçayla ya da süngerle uygulamak bana istediğim sonucu veriyor. Ürün beni uğraştırmadan istediğim bölgeye güzel yerleşiyor. Burun kenarları ya da yüzdeki kızarıklıkları kapatmak için de bence uygun ancak, çoğu zaman yüz için ben daha krem yapılı ürünler tercih ediyorum.


https://kirmizirujlublog.blogspot.com.tr/

Bana kalırsa, orta kapatıcılık sağlayan bu ürün hem özel günler için hem de günlük kullanım için uygun... Kapatıcılığı arttırılıp azaltılabiliyor ve isterseniz altına bir corrector uygulayarak yüksek ve tam bir örtücülük kolaylıkla elde edebilirsiniz. Tam aksine, ıslak bir süngerle uygulayarak yapısını inceltebilirsiniz. 


https://kirmizirujlublog.blogspot.com.tr/

5 ml bir tüpte satılan Mac Moisturecover, sünger bir aplikatöre sahip... Ürün miktarını ayarlamak kolay ve Mac fondötenler kadar baskın ve kötü kokmuyor. Ben uzun süredir ve sıklıkla kullanıyorum, kolay bitmediğini söyleyebilirim. Çantada taşımak için de, bence oldukça uygun...


https://kirmizirujlublog.blogspot.com.tr/

Günlük olarak tek başına, özel günlerde de burada bahsettiğim Bobbi Brown correctorım ile birlikte kullandığım Mac Select Moisturecover kapatıcıyı, göz çevresi kuru olan herkese önerebilirim. Mac mağazalarında da uygulamasını yaptırarak deneyebilirsiniz.

Sevgilerimle...

24 yorum:

  1. Ya galiba ben bunu kullanmıştım ama ne düşünmüştüm hatırlamıyorum iyi mi? :)))) Aklımda olsun ama, sen sevdiysen, ben de severim! Öptüm!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben beğendiğini hatırlıyorum Başak'cım, sanırım ilk yazılarından olabilir (deli değilim) :D Canımsın, çok teşekkürler, çok öpüyorum <3

      Sil
  2. pek çok kapatıcı ve correctorum olmasına rağmen bunu hiç deneyemedim bile.. daha yeni catrice corrector aldım hatta artık bunu da deneme zamanım geldi bence :-))) sevgiler canım öpüyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen bazı ürünlere sıra gelmiyor İrem'cim :) Ancak, denediğinde seveceğinin düşünüyorum :) Sevgilerimle, kocaman öpüyorum <3

      Sil
  3. Oldukça başarılı :)
    Güzel günlerde kullanın.

    YanıtlaSil
  4. Bana önerildiğinde göz alto morluklarımı kapatacağı, bu çözümsüz sorunumu çözeceği söylenmşti. Bi heves aldım. Aldım ancak corrector olmadan başarılı olmadı bu anlamda. Ama diğer hususlarda söylediğin gibi başarılı buldum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Size tavsiye veren kişi çok yanlış yönlendirmiş, belki kendinin göz altı morlukları yoktu, bilemiyorum. İnsanlar abartmayı seviyor, ne yazık ki... Bu ürün orta kapatıcılıkta ve o tam ve kusursuz örtücülük için ben de correctorla kullanıyorum. Yorumunuz için çok teşekkür ederim, sevgiler..

      Sil
  5. Göz çevrem kuru değil ama kuruluktan müzdarip olanlara iyi bir alternatif ✌️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Göz çevresi kuru olanlar için gerçekten güzel İlke :) Sevgiler...

      Sil
  6. Kapatıcıların yapısının nemli olması benim için de çok önemli, yoksa göz çevresini kurutunca olmayan kırışıklıklar bile çıkıyor. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın Seher'cim, malesef göz altlarım kuru olduğu için aksi durumda resmen yaşlı görünüyorum dediğin gibi. Sevgilerimle...

      Sil
  7. Bu kapatıcıyı uzun zamandır merak ediyorum fakat rahat rahat inceleyemediğimden cildime uygun tonu var mı emin olamadım. Bu ara kapatıcı konusunda zıvanadan çıktığımdan kendime almam ama kuru ciltle güzel anlaşmasından ötürü anneme alabilirim. Ellerine sağlık Blanam,
    Öpüyorum çok!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeynuşum Mac'de kendine uygun kapatıcı rengi bulabildiysen daha önce, bu kapatıcıda da bulursun, aynı skala geçerli çünkü. Benim de elimde çok kapatıcı birikti ve elimdekileri tüketmeye çalışıyorum. Annenin de seveceğini düşünüyorum, bu arada :)
      Kocaman öpüyorum <3

      Sil
  8. gözaltı morluğum olmadığı için uzun yıllar kapatıcı kullanma ihtiyacı hissetmedim ne mutlu bana :) ama son yıllarda seviyorum kapatıcı da kullanarak makyaj yapmayı. Mac'ten ben de memnunum, Estee ile değişimli olarak kullanıyorum. Öptüm çok :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne şanslısın diye düşündüm, yorumunu okurken Nilgün'cüm :) Ben malesef corrector kullanmadan evde bile zor dolaşıyorum, bazen cidden korkunç boyutlara ulaşabiliyor durumum. Estee'yi ben de merak ediyorum, bir gün (elimdeki kapatıcı yığını bitince) deneyeceğim :) Kocaman öpüyorum <3

      Sil
  9. Kapatıcı konusunda henüz tam karar veremedim. Aslına bakarsanız beni şu yönde korkutuyor. Göz altlarımı kırıştırırmı acaba :) Gerçi son zamanlarda düzensiz uyku yüzünden biraz kararmalar belirdi gözlerimde ,dedim ya kafam çok karışık :) Yinede bu önerinizi dikkate alacağım. Yine çok güzel bir yazı olmuş.Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yasemin Hanımcım, karar veremediyseniz hiç ihtiyacınız yok demektir :) Uyku düzensizliğinden olanlar da yerleşmedikçe, durum düzelince geçiyor. Aslında ne kadar az ürün kullansak o kadar iyi ama işte bazen mecbur kalıyoruz. Ben çoğu zaman aynaya bakamıyorum morluklardan. Bu nemli bir kapatıcı, yapısı da ince, iyi bir alternatif... Çok teşekkür ederim, çok öpüyorum <3

      Sil
  10. Çok teşekkür ederim Ausem, kocaman öpüyorum <3

    YanıtlaSil
  11. Göz altlarını kurutmaması bu kapatısıya karşı güzel hisler uyandırdı ben de ;) Gerçi kapatıcı kullanmayı unutan bir faniyim ama olsun 🙈
    Çok öpüyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke ben de unutabilsem Gül :) Aynaya bakınca ilk o morlukları görmesem kesin unuturdum :D Çok öpüyorum ben de <3

      Sil
  12. O zaman benlikmiş Blana'm, dayanamıyorum göz altlarında pütür pütür görünüme. Çok öpüyorum canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu kapatıcıyı çok seversin Gökçe'm, mağazaya yolun düştüğünde bir dene derim :) Kocaman öpüyorum <3

      Sil
  13. Gayet güzel bir kapatıcıymış Blana'mmm özel günler için tercih edilebilir :) Mutlulukla kullan, çok öpüyorum güzelliğim <3 :)

    YanıtlaSil